مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رشد قدی در ۱۹ سالگی

305 بازدید
سوال شده ژان 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام

وقت بخیر

من پسر هستم ، ۱۹ سالمه ، قدم ۱۷۸ هستش تقریبا

امکان رشد هست؟

اگر هست حدودا چقدر؟

ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 21, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد تقریبا شما بیشترین رشد قدی خود را در این سن داشته اید اما اینکه شما هنوز هم برایتان امکان رشد قدی وجود دارد یا خیر موضوعی می باشد که نیاز است شما برای پاسخ به آن به متخصص غدد مراجعه کنید تا صفحه رشدی شما بررسی شود و در صورت باز بودن صفحه رشدی شما به شما کمک شود تا بهترین رشد قدی را داشته باشید .

بهنظر می رسد پسران در سن خاصی با سرعت باورنکردنی رشد می کنند. به گزارش سرویس بهداشت ملی (NHS)، اغلب اوج پسران رشد خود را تا سن 16 سالگی تکمیل می کنند هرچند بعد از آن تا 25 سالگی چند سانتی بلندتر خواهند شد البته این سن برای افراد مختلف و بسته به شرایط جسمی و ژنتیکی آنها متفاوتی می باشد به هیمنت دلیل بیان کردم صفحه رشدی شما باید بررسی شود . برخی از پسران نیز ممکن است به رشد یک تا چند اینچ دیگر در سالهای بعدی نوجوانی خود ادامه دهند.

پسران در دوران بلوغ یک جهش رشدی را طی می کنند. با این حال، نرخ رشد می تواند بسیار متفاوت باشد زیرا پسران در سنین مختلف دوران بلوغ را پشت سر می گذارند. به طور متوسط، در هر سال از این دوره پسران تمایل به رشدی در حدود 3 اینچ (یا 7.6 سانتی متر) دارند.سن یک پسر وقتی که دوران بلوغ را پشت سر می گذارد، تاثیری بر اینکه او در نهایت چقدر بلند قد خواهد بود، ندارد اما بر زمان شروع و متوقف شدن رشد او تأثیر می گذارد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,279 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 207 بازدید
2 پاسخ 684 بازدید
2 پاسخ 386 بازدید
1 پاسخ 344 بازدید
3 پاسخ 705 بازدید
2 پاسخ 358 بازدید
1 پاسخ 351 بازدید
...