مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

هم جنسگرایی و جدایی به زور

99 بازدید
سوال شده ژان 25, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من هم جنسگرا هستم ۱۷ سالمه و عاشق دختری هستم که در رابطه ای که داریم خانواده من از دختری که دوسش دارم خواسته تو زندگیم نباشه به عنوان دوستم ولی اونا نمیدونن ما عاشق همیم الان نمیتونم باهاش صحبت کنم ناراحته چجوری جمعش کنم این ماجرارو؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 25, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم نیازهای جنسی و عاطفی که داری قابل احترام هست اما شما در سن نوجوانی قرار داری و اگر بخواهی با نادیده گرفتن گرایشات جنسی خودت پیش بروی و بدون شناخت و بررسی وارد این روابط شوی این مسیر برایت می تواند از نظر خانوادگی و اجتماعی و روحی در آینده مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد .

در این مسیر نیاز است که گرایش جنسی شما و شرایط رشدی و تربیتی شما مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد دقت کنید که همجنس گرایی و همجنس خواهی با هم جنس بازی متفاوت است. هم جنس بازی به عمل رابطه جنسی بین دو نفر از یک جنس گفته می‌شود؛ همجنس بازی بین افراد دگر جنس گرا نیز ممکن است اتفاق بیافتد بدون آنکه نسبت به هم گرایش جنسی یا عاطفی داشته باشند. اما همجنس گرایی به معنی گرایش عاطفی و جنسی فرد نسبت به همجنس خودش می‌باشد. گرایش جنسی بدین منظور است که فرد از لحاظ جنسی تا چه اندازه مجذوب افراد همجنس یا دگر جنس خود می‌شود.

در این مسیر پیشنهاد من به شما این است که در اول برای شناخت هویت و گرایشات جنسی خودتان با متخصص مشورت کنید و دوره روان درمانی خود را طی کنید و بعد وارد این روابط شوید وارد شدن به این روابط می تواند با درگیری بیشتر شما همراه شود در هر صورت در بیشتر جوامع این سبک گرایشات اختلال محسوب می شود و باید مورد ارزیابی قرار گیرد .

خانواده شما در نقش های خودشان وظایفی در محافظت از شما دارند که این باعث می شود که به روابط دوستی شما حساسیت های بیشتری نشان بدهند .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,711 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 207 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Zahra454545 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 214 بازدید
1 پاسخ 229 بازدید
1 پاسخ 128 بازدید
سوال شده مارس 24, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Anahid.hosseyni ممتاز (140 امتیاز)
2 پاسخ 457 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده Mar 4, 2020 در قبل از ازدواج توسط سبحان
1 پاسخ 82 بازدید
سوال شده ژان 27, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...