مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم (زنم) کتک مسزنه و توهین و تحقیر میکنه

763 بازدید
سوال شده ژان 26, 2021 در زوج درمانی توسط aghania_m ممتاز (120 امتیاز)
با سلام

مردی 34 ساله هستم. همسرم 26 سالههستن. من 3 سال هست که ازدواج کردم. از بدو سروع مراسم خواستگاری عدم هماهنگی هایی بود که منجر به به توافق نرسیدن سر مهریه و این موارد شد. پدر ایشان هم زمان مریض احوال بوده و به علت جر و بحث سر این موضوع رابطه ما مدتی قطع شد که این امر موجب ناراحتی شدید خانواده همسرم  و خود ایشان شد. بعد از مدتی مجدد ارتباط بر قرار شد و به ازدواج انجامید. لازم به ذکر است که پدر ایشان در این فاصله حال و احوال وخیم تری پیدا کرده و متاسفانه قبل از مراسم عروسی از دنیا رفتند.

پس از اندکبی ما بر سر خانهمان رفته و زندگی را شروع کردیم. از همان روزهای اول ایشان از بنده ناراضی و مدام به ناسزا گویی به خودم و خانودم پرداخته که اخیرا به کتک زدن من هم منجر شده است. ایشان از تصمیمات خواستگاری که بهم خورد به شدت کینه به دل گرفته به نحوی که توی این 3 سال مرتبا آن را یاد آوری و بنده را تحقیر میکند.

ایشان هر از گاهی به شدت عصبانی شده که هر چه میخواهد میگوید و پس از اندکی عذر خواهی میکند که ببخشید تند رفتم. و این ماجرا دائما در حال تکرار است.

من چه باید بکنم؟ واقعا عاجز هستم.
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 26, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این مسیر برای شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما به نظر می رسد که همسرتان نیز فشارهای روحی زیادی را تجربه می کنند و گذشته هنوز برای ایشان تمام نشده است به همین دلیل با هر اتفاق و رفتاری مجدد به گذشته بازگشت می کنند و این بحث را ادامه می دهند .

در این مسیر نیاز است که شما و همسرتان باهم به زوج درمانگر مراجعه کنید چون ادامه این سبک زندگی مشترک هم سازندگی خود را از دست می دهد و هم اینکه برای هردوی شما با فشار روحی زیاد همراه می شود .

در این مسیر بهتر است در زمانی که همسرتان در شرایط روحی مناسب قرار دارند بدون به دنبال مقصر بودن بلکه با این عنوان که می خواهید در این مسیر اگر ایشان هم راضی باشند باهم به زوج درمانگر مراجعه کنید تا در مسیر بهبود این مشکلات و سبک رابطه ای که بین شما ایجاد شده است به شما کمک کنند.

در این مسیر نیاز است بررسی کنیم که در روان همسر شما چه چیز تجربه می شود در کنار اینکه سبک رفتاری و شخصیتی و تعامل بین هردویتان مرود ارزیابی قرار گیرد .

در این مسیر هریک از شما در کنار شناخت فرد مقابل نیاز است که به رفتارهای آسیب زای خود آگاه شود و در مسیر بازسازی آنها گام بردارد تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید.
پاسخ داده شده Mar 2, 2023 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
سلام. زنی که دستش روی مردش بلند میشه. به هررررر دلیلی، باید دستشو با تبر قطع کرد.
دارای دیدگاه Mar 30, 2023 توسط عظیمی
مردی که دستش رو زنش بلند شه چی؟؟؟؟
این قدر وحشی و خشنی کسی مجبورت نکرده مشاوره بدی.
باید این زن و شوهر برن پیش مشاور.
این مرد هم تبر برداره دست زنش رو ببره. بشه مثل اون پدری که با تبر سر دخترش رو برید و چه جنجالی شد تو کشور.
انگار بعضی ها دوست دارند ایران رو تو دنیا بدنام کنند.
پاسخ داده شده Mar 2, 2023 توسط MBN حرفه ای (10,780 امتیاز)
راهی ندارین جز اینکه برید پیش مشاور تا مشکلتون حل بشه . شما هم یه خودی نشون بده دیگه چه معنی بده که خانومتون بخواد اینجوری با شما رفتار کنه . حالا هر مسیله ای بوده دیگه مال قبل از ازدواج بوده ....
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,911 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 252 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2019 در زوج درمانی توسط نا شناس
1 پاسخ 157 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
0 پاسخ 109 بازدید
سوال شده اوت 18, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 496 بازدید
3 پاسخ 1,277 بازدید
3 پاسخ 312 بازدید
3 پاسخ 157 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2022 در زوج درمانی توسط بی نام
...