مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تورو خدا جواب بنده را بدهید.چند بار سئوالمو ارسال کردم.از مشاور سایت خواهش میکنم راهنمایی کنن

408 بازدید
سوال شده ژان 26, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط متین میلادی حرفه ای (360 امتیاز)

از مشاور محترم سایت عاجزانه تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنند.ممنونم

سلام. 37 سالومتاهل. مدرک دانشگاهی


کسی از من انتقاد و ایراد می گیرد نمی توانم از خود دفاع کنم، یا کسی مزاح و شوخی چه مستقیم و غیر مستقیم می کند باز هم نمی توانم درست حسابی جواب بدهم.در کل رفتاری منفعلانه دارم.چگونه این مشکل را حل کنم و چطور حاضر جوابی را یاد بگیرم.

توضیح اینکه  منظورم این نبود که مرا مسخره می کنند،گاها یک مزاح میکنند حتی کوچک و منطقی، من نمیتونم مقابل اون چیزی بگم بعبارتی بنده در گفتگو خیلی کم میارم البته اهل جر و بحث نیستم ک بخام بحث کنم فقط میخام جواب منطقی بدم ک نمیدونم چی باید بگم منظور از رفتار منفعلانه این است که مقابل رفتار و گفتار دیگران خنثی هستم، موضع نمیتونم بگیرم یا فرد رو نمیتونم با حرفام قانع کنم چه رسد ک ب بنده انتقاد و ایراد بگیرن ک اونوقت هم تسلیم میشم.
از بچگی این سبک رفتاری دارم

1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 27, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا متین

این سوال چندین بار پاسخ داده شده است اما به نظر می رسد که شما این سوال را به صورت اشتباه حذاقل حذف می کنید و برایتان جواب قابل مشاهده نیست .

در این مسیر اگر این سبک روابط شما که می تواند نیاز به مراجعه حضوری شما به روانشناس می باشد چون دلایل مختلفی  می تواند وجود داشته باشد و برای بیان و کمک به شما نیاز است که روند مشاوره طی شود تا با شناخت افکار ، احساسات و هیجانات شما بتوانیم نظری را بین کنیم .

آن چه در اینگونه روابط در روان شما تجربه می شود و یا در گذشته تجربه کرده اید تاثیر زیادی بر روند رفتاری شما خواهد داشت .

دقت کنید که قرار نیست فردی ، فرد دیگری را قانع کند می توان یک مکالمه دیالوکتیک داشت که هر فردی نظر خودش را بیان کند و در این مسیر هردو فرد به عنوان انسان های بالغ حق انتخاب دارند و می توانند مسیری را که با شرایط و افکار آنها همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنند .

در این مسیر برای کمک به شما نیاز به بررسی دقیق می باشد به صورت حضوری و یا نهایتا تلفنی بهتر است روند مشاوره را طی کنید .

چون نیاز به تعامل مستقیم بین شما و روانشناس می باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,058 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,571 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 460 بازدید
...