مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تردید در جدایی یا ادامه زندگی

185 بازدید
سوال شده ژان 27, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
سلام.من بیست و هفت سالمه و شوهرم بیست و شش سال.الان دوماهه ازدواج کردیم البته بعد از سه سال عقد و مشکلات سربازی ک هنوز ادامه داره و اختلافای خانوادگی در مورد مراسمای دوران عقد و کوتاهی خانواده ایشون و یکبار اقدام من بخاطر فحاشی ایشون برای طلاق.مشکلم اینه ک ایشون میگن ک من شخصیتم صفر و صده یا یکی رو خیلی میخوام یا میزنم نابودش میکنم.تو بحثی ک تو شب عروسی بینمون پیش اومد این بود ک داماد ما ک مثل برادرم بود شب عروسی بخاطر نبود پدرم جلوی همه سر منو از رو چادر گرفت تو سینه ش و پدر ایشون وسط عروسی داد زدن ک این قباله تون دیگه عروس مال ماست برید...ایشون شب عروسی بعد رفتن همه شروع کردن داد و بیداد ک شما بی آبرویید.دیگه نمیخوامت تو نجسی.پدرم جای من داد زد.منو بی ابرو کردید تو مجلس و شروع ب فحاشی ب من و خانوادم.ک منم ب ناموس دامادتون * روز زهرمو میریزم.البته ایشون سربازن و من با نظم و بدون برنامه بودنشون هم مشکل دارم.
بعد میگه تو باید تو هر بحثی پشت من باشی ن ک از خانوادت حمایت کنی.
واقعا مشکل از منه؟من میگم طرفی هستم ک درست میگن.باید باوجود بددهنی ایشون ساکت باشم تا هرچی میخوان بگن بعد بگم من ناراحت شدم لطفا بددهنی نکن......نمیدونم علت درستی برای جدایی دارم یا مشکل از منه.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 27, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم شما بیان می کنید که سه سال هست که عقد هستید و دوماه هست که ازدواج کرده اید و از همان دوران اولیه با مشکلات در روابط خود با ایشان مواجهه بوده اید و این مشکلات را نادیده گرفته اید .

سکوت و یا طرفداری هیچ کدام راحل های شما نمی باشد در این مسیر نیاز است که بعد شخصیتی و رفتاری ایشان و سبک تعاملی بین شماها مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم تا بتوانید در این مسیر تصمیم گیری کنید.

بهتر است با همسرتان صحبت کنید و باهم به زوج درمانگر مراجعه کنید و اگر ایشان نیز حاضر به مراجعه نمی باشند بهتر است خود شما در این مسیر اقدام کنید تا همه جوانب مورد بررسی قرار گیرد و بعد در این مورد تصمیم گیری کنید .

در هرصورت شرایط فعلی که شما بیان می کنید شرایط با فشار روحی زیادی می باشد که نیاز است در مورد آن تصمیم گیری کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,450 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 317 بازدید
3 پاسخ 286 بازدید
2 پاسخ 487 بازدید
1 پاسخ 294 بازدید
سوال شده Mar 26, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 165 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط کتایون
1 پاسخ 248 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط سعید
3 پاسخ 1,203 بازدید
1 پاسخ 369 بازدید
0 پاسخ 232 بازدید
سوال شده Mar 25, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط محمد
0 پاسخ 247 بازدید
...