مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

انگار که افسرده شدم

201 بازدید
سوال شده ژان 30, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Rhy
سلام ۱۷ سالمه
چند روز پیش دوستم به علت خودکشی فوت کرد
من قبل این جریان خیلی شادوشیطون بودم حتی وقتی که نمیدونستم خودکشی کرده نگران بودم که * بار من نَمیرم
ولی وقتی فهمیدم این فکر خودکشی رفته داخل سرم و رهام نمیکنه
مشکل خاصی تو زندگیم ندارم که نیاز به خودکشی باشه
خسته شدم واقعا نمیدونم چرا، حس میکنم هیچ حسی ندارم به کسی و چیزی
زندگیم کسل و یکنواخته هیچ احساسی ندارم و سریع گریه میکنم
خیلی میترسم کار بدی کنم یهو انگار که تحریکم کرده تا ذهنم رو مشغول میکنم یه چیزی ته ذهنم میگه زندگی بی ارزشه تمومش کن یا هر اتفاقی ک ها میوفته
لطفا کمکم کنید
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 30, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد اگر این علایم بعد از خودکشی دوستتان ایجاد شده است بخاطر شوک و افکاری که دارید می باشد در این مسیر بهتر است برای بررسی شرایط روحی خودتان به روانشناس مراجعه حضوری داشته باشید تا بتوانیم در این مسیر با بررسی دقیق به شما کمک کنیم.

بیشتر این علایم به دلیل تجربه این شرایط باشد اما در این مسیر نیاز است که شرایط روحی خودتان ارزیابی شود.
پاسخ داده شده ژان 31, 2021 توسط دلی
سوالم بی ربطه ولی میشه اسمتو بگی
دارای دیدگاه فوریه 1, 2021 توسط Rhy
اسمم رهاست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.

این نشون دهند اینکه راه دوست شما اشتباه بوده.(هرچند امیدوارم مورد بخشش خدا قرار بگیره! البته گناه بسیار وحشتناکی هم انجام داده)

و اگر شما از اون پیروی کنی،احتمالا همون پاسخ رو میگیرید! انسان تصور میکنه تا سنی نامشخص زندگی میکنه! اما زمان مرگ در روز و زمان نامشخص اتفاق می افته! و این مرگ یهویی یک نوع نشانه از سمت خدا به دیگران که! به خودشون بیان و دست از حرکت از مسیر اشتباه بردارن. (هرچند این مرگ عمدی بوده! و اعمال بد خودش احتمالا باعث شده که در نتیجه چنین تصمیمی بگیره!)

انسان داری بعد روحانی و جسمانی است! انسانی که از خدا خودش را با گناه دور کند! بعد روحانی خود را از دست میدهد! و روح خود رو الوده به گناه و لذت گرایی میکند! شیطان بزرگ ترین ارزویش این است! که کسی دست به خودکشی بزند! چرا که کسی خودکشی میکند،دیگه نیاز نیست این همه وقت صرف الوده کردن به گناه و طی کردن مراحل طولانی! نیست!

واقعیت و حقیقت محض این است! که روح انسان بزرگ ترین نیازش پرستش خدا در شبانه روز است!(دقیقا از همان 4 تا 6 سالگی،معمولا حق و باطل را فهمیده) کسی که چنین ظلم بزرگ در حق خود می کند و سیاهی به ارمغان می اورد و در مقابل خدا سجد نمی کند و نماز نمی خواند و انفاق نمی کند و بدنبال حرکت به سمت خدا نیست! جایگزین همه انها شیطان میشود! (بسته به شدت گناهانش) و او به ان خط میدهد! که امروز چه کار کند! و چه کاری انجام دهد! مطمعا شیطان جزء خاری و ذلت برای انسان نمی خواهد! پس به کارهای امر میدهد! که روز به روز باعث بدتر شدن روحیه شخص شود.

گناه رو برای او زیبا سازی میکند! گناه ظاهر و ابتداش بسیار جذابه! اما بعد از انجام تازه! مکافات و بدبختی ان ادامه و اگر توبه نکند! تا ابد ادامه خواهد داشت!

انسان بی خدا دائم اسیر است! اسیر همه کس و همه چیز! همه به دنبال سوء استفاده از ان! و او نیز به دنبال سوء استفاده از دیگران!

زندگی بی خدایی تاریکی در تاریکی و گمراهی در گمراهی! و شخص هر لحظه از یک حال به حال دیگر در حال تغییر وضعیت اشت! و هر لحظه ممکن است! یک کار وحشتناک انجام دهد

حرکت به سمت خدا و انجام دستورات خدا و تغییر مسیر زندگی و رفتن به مسیر فطری! شاید اولش برای کسی که توبه نصوح میکند! سخت باشد! اما بعد از ان تازه شیرنی و قشنگی انها ظاهر میشود! شادی روز به روز به عمق وجودش میرود! و اوکه روزی شاید در بی هدفی رنج می برد! حالا به این می اندیشد! که کدام هدف که خدا به اون داد! را انجام دهد! دستش مایه خیر و برکت برای دیگران میشود! و جودش مایه برکت میشود .. وقتش هم برای خودش و هم دیگران ارزشمند میشود..

در یک کلام! آزاد و در زندگی معنایی واقعی پادشاهی میکند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,602 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 474 بازدید
1 پاسخ 39 بازدید
0 پاسخ 163 بازدید
0 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 248 بازدید
3 پاسخ 384 بازدید
...