مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیتونم ب دین عمل کنم

277 بازدید
سوال شده ژان 30, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
دختری۱۳ساله هستم ک اصلا از سن تکلیف تا الان واجبات دین رو انجام ندادم
قبلا حوصلم نمیشد اما الان با دیدگاهش کمی مخالف یعنی * چیزاییش عصبانیم میکنه
همیشه دوس داشتم معنی سوره هارو بخونم و رفتم فک کنم سوره نسا بود ک داشتم معنیشو میخوندم بعد نوشته بودکه مرد میتونه تا۴بار بزن پس گردن زنش و کلا من تا * قسمتیشو خوندم متوجه شدم  زن رو بی ارزش کرده و درسته ک گفته زن و مرد برابرند ولی من هیچ اثری از برابری در اون سوره ندیدم و تقریبا زن رو مثل * چیز زیبا توصیف کرده بود ....این مال تابستونه و الان ک روبیکا نصب کردم مثلا حرفای ادمای مذهبی خیلی خیلی اعصاب منو خورد میکنه و نمیتونم عصبانیتمو کنترل کنم دیگه و درمورد واکسن و خیلی چیزای دیگه هم ک شد از حکومت دیگه بدم میاد و یجورایی من اسلام رو در حکومت و رفتارش میبینم...

ولی من بینهایت عاشق عاشق خدا هستم
روزای سخت و‌ناراحت کننده و پراز ناامیدی داشتم ک ب خدا دعا کردم و خداهم دعامو قبول کرد و کلا ب خود خدا و هر اتفاق ک میوفته خوشبینم چون میدونم همش رو خدا میبینه و درست میکنه و میسازه
خیلی دویت دارم از خدا تشکر کنم و اون دعاهای زیادی ازمن رو مستجاب کرده...‌

منم از ته دلم میخوام ازش سپاسگزاری کنم ولی واقعا انگار این دین برای من ساخته نشده انگار باهاش جور در نمیام
کلا ادم تنهایی هستم وموقع هایی ک نیاز ب هم صحبت دارم با خدا حرف میزنم و بیشتر مواقع بعدش اروم میشم
خیلی دوست دارم ازش قدردانی کنم
حس عذاب وجدان هم خیلی دارم
و اینکه من از سرتاپای این دینو تا اونجاش که من خوندم ت قران و تا اونجاش ک حکومت و ادمای مذهبی میگن رو قبول ندارم و نمیتونم قبول داشته باشم و در همین حال عاشق خدا هستم

این اوایل ب این نتیجه رسیدم ک وقتی مثلا۲۰٬۲۳سالم شد یکی دیگه از دین های خدا رو پیروی کنم ک بتونم از ته قلبم هرجور ک گفته عبادتش کنم
ولی از تصمیمی ک گرفتم و حرفایی ک اینجا زدم میترسم و خیلی هم میترسم
من دوس دارم بتونم دستورات دینو انجام بدم ولی من با این دین نمیسازم

نمیدونم چیکارکنم چون عذاب وجدان هم دارم
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 1, 2021 توسط بی نام
ویرایش شده فوریه 1, 2021
سلام عزیزم به این سوالا جواب بده تابهتر بتونم راهنماییت کنم             چرا دین رو نمیخای؟؟

تاحالا نماز خوندی؟؟

بجز سوره نسا سوره دیگه ای از قرانو خوندی؟(اون مسئله کتک زدن ماجرا داره خودش وباید تفسیر اون سوره رو بخونی )

دین های دیگه ای ک میخاد انتخاب کنی چی دارن ک دین ما نداره؟؟

ایا میدونی که اسلام کامل ترین دینه یا ن؟

اگه تونستی بیا این ایدی تو تلگرام  تا بهتر صحبت کنیم اینجا نمیشه خوب صحبت کرد   @M_tanha81
پاسخ داده شده فوریه 19, 2021 توسط سینا
سلام.احیا شما نرفتید،شبکه اجتماعی! یا وب سایت ها! و اون ایات رو بخصوص رو خوندید!

خدا سازنده عالم هستی و نیستی! و خدا به اسمان و زمین گفت،با زور اکراه به وجود می ایی یا با عشق و علاق و اسمان و زمین گفت با عشق و علاقه!

در روز قیامت پوست بدن و گوش،چشم،زبان،و.. به دستور خدا شروع به صحبت کردن میکنندو بر علیه کسی که گناهی کرده شهادت میدهند! میدونید چرا؟! چون هرچیزی روی این زمین می ببینید! ذره ذره! به عشق به خدا و دستور خدا به وجود امده اندو هر کدام به هر نحویه در حال سجده و عبادت و بندگی خدا هستن! و د راین دنیا و در ان دنیا و در هر دنیایی دیگری! همه کس به چون چرا نماز می خوانند و عبادت و بندگی خدا را می کنند! فقط بر روی زمین انهم برای ازمایشی،عده ای با پیروی از شیطان (موقتا!) نماز نمی خوانند و در سردرگمی زندگی هستن!

این جملات مشابه جملات شما،در اینترنت به وفور یافت میشود! و این سخنان توسط عده در حال رواج داده شدن هستن! تا برنامه  ها خودشان پیش برود!

خدایی که اسمان و زمین در دست اوست! دوست دارد و علاقه دارد! که به مرد بگویید 4 تا زن بگیر! و شاید 1 میلیون تا بگیر! این حکمیست که خدا میدهد! و قطعا کسی که کل عالم هستی گوش به فرمان او هستن! هیچ حرف بی دلیلی نمیزند! اگر برای مرد چیزی را در نظر گرفته و برای زن نیز مزایایی دیگر در نظر گرفته! و خدا در ایاتی دیگر با چنین مفهوم گفته،برخی ایات طوری هستن! که کسانی در دلشان مرض گمراهی وجود دارد! با دیدن ان ایات،بروند و سراغ قران نیایند!

چرا که خداوند بابت اعمال زشتشان،نمی خواهد انها درک از این ایات داشته باشند(یعنی طرف ایندر وقیح و اینقدر گناهان وحشتناکی انجام داده،که خدا پرده گذاشته،که نتوانند ایات قران را درک کند، چرا که درک ایات قران و مومن شدن،مخصوص انسانی ها با اخلاص و کسانی که دوست دارن درست زندگی کنند و باارزش می باشد.)

100 درصد ایات قران شیرین و زیبا هستن،و به قلب انسان های که به دنبال پاکی و دست هستن می نشیند! و ایات قران یک ایه یا دو ایه نیست،بلکه همه ایات در کنار هم دیده میشود!

نمی شود،یک جا که گفته،شمشیر بزنید! رو برداشت و ان را الگو کرد! مثل اینکه،یک نفر بخواد در رابطه با ایران تحقیق کنه! فورن ببرنش در محل که یک نفر(که نمی دونه کی و چه کار کرده) رو اعدام کنند! و بعد فورا از ایران خارجش کنند و بگن نظر بده! اینکه خیلی مسخره! نه رفته تحقیق کرده و نه رفت کل ایران رو دیده و باهشون زندگی نکرده و چیزی رو درک نکرده! فور نظر بده ..
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,249 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 63 بازدید
سوال شده می 30, 2020 در مشاوره مذهبی توسط فرخنده
1 پاسخ 178 بازدید
سوال شده اکتبر 3, 2019 در مشاوره مذهبی توسط محمد
9 پاسخ 320 بازدید
سوال شده 9 Mar 2024 در مشاوره مذهبی توسط دختر جوان حرفه ای (580 امتیاز)
3 پاسخ 85 بازدید
سوال شده اوت 5, 2023 در مشاوره مذهبی توسط سارای... ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 968 بازدید
2 پاسخ 348 بازدید
2 پاسخ 617 بازدید
2 پاسخ 308 بازدید
5 پاسخ 1,049 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2021 در مشاوره مذهبی توسط نیکان
...