مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا بعد طلاق جایی هست ک برم؟

359 بازدید
سوال شده فوریه 4, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ستاره
سلام من قصد دارم جدا بشم و هیچکسو ندارم ک حمایتم کنه یعنی خانواده دارم ولی اونا حمایتم نمیکنن ایا جایی هست ک من برم؟ اسم این خانه های امن رو شنیدم نمیدونم جریانش چیه ؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی ادم بدبختی هستم اگه جایی باشه کار رو پیدا میکنم کار هم نباشه میرم کلفتی میکنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر این مسیر بهتر است اگر تصمیم نهایی خود برای جدایی را گرفته اید از طریق قانونی اقدام کنید تا مهریه به شما پرداخت شود و بتوانید برای ادامه مسیر از آن استفاده کنید و در کنار اینکه بهتر است در احترام به دیدگاهای متفاوت خانواده دلایل خود را برای جدایی بیان کنید و بخواهید که تا پیدا کردن شرایط مناسب کاری در این مسیر شما را حمایت کنند.

بهتر است که وارد این سبک مکان ها نشوید و سعی کنید که از خانواده کمک بگیرید و از مهریه خود و شرایط قانونی که دارید استفاده کنید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید .

یا اینکه تا زمانی که پروسه جدایی شما طی شود و یا قبل از اقدام از مکان امن فعلی برای پیدا کردن کار استفاده کنید و بعد در این مسیر اقدام کنید.
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.اگر توضیح میدادید مسئله چی شاید بشد بهتر کمک کرد!

اینطور به قضیه نگاه نکنید،و خودتون رو با این حرف ناامیدی کنند ناامید تر نکنید! خدا گفت تنها کافران هستن که از رحمت خدا ناامید هستن!

همونی که شما رو موقعی که به دنیا بیاید! به دنیا اورد و بسترهای زندگی رو محیا کرد و شام و ناهار و .. به شما میرسوند! و همیشه در سختی هاکمکتون میکرد.. هنوز همراهتون اون هنوز نمرده!

به سمتش حرکت کنیم و محکم گام بردارد.. قطعا اگر یک نفر در این دنیا باشه که بتون به شما کمک کنه و تنها قادر مطلق خدا رحمانه.

بی کس کسی،که غرق گناهه! و از خدا درو! کسی که خدا رو داره، و در کنارش! بر او واجب شده! که دوستانش رو همیشه یاری بده و نجات بده!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,170 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 164 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
1 پاسخ 275 بازدید
1 پاسخ 509 بازدید
0 پاسخ 103 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط A....
1 پاسخ 126 بازدید
1 پاسخ 151 بازدید
سوال شده مارس 4, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ناشناس
1 پاسخ 152 بازدید
3 پاسخ 296 بازدید
...