مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فقط روانشناس جواب بده

456 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2021 در اعتیاد و درمان ها توسط P.hz حرفه ای (1,340 امتیاز)
جیکار کنم اعتیادم به پورن و فیلم های همجنسگرایی پورن که بر اثر خودارضایی بهش معتاد شدم از بین بره؟
در دنیای واقعی هیچ علاقه عاطفی و جنسی به زن و دخترا ندارم فقط زمان دیدن مستقیم فیلم مورن تحریک میشم. تا دو سال پیشم که کلا عادی بودم و پورن نمیدیدم. آیا شکست در رابطه عاطفی با پسری که یه سال پیش باهاش بهم زدم باعث بیزاری من نسبت به مردا شده و تو این مسئله موثره؟
دخترم بیست و دو ساله.
4 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 9, 2021 توسط بی نام
سلام به شما...

اعتیادبه فیلم پورن درسن شمابسیارزیاده وتنها راه عملی که هزاران نفربرای ترک پورن پیش گرفتن وجواب گرفتن اینکه ازخداکمک بگیرین چون قدرت این نوع اعتیادازاعتیاد به موادمخدرهم بیشتره...بهتون پیشنهادمیدم به سایت داداش رضاسربزنید اونجاراه های کمکی زیادی برای ترک پورن وجودداره

درمورداین موضوع که فرمودید یک ساله رابطتون تموم شده خب بایدبصورت حضوری بامشاوران صحبت کنید...اعتیادبه پورن یکی ازدلایلش میتونه خلل عاطفی باشه که خب درمورد شمایه رابطه ناتمام میتونه باعث ایجادخلل شده باشه...ولی قطعی نیست وبرای اثبات این موضوع بایدازمشاوره حضوری استفاده کنید که احتمالش خیلی کمه دلیل گرایشتون به پورن رابطه ناتمامتون باشه.

درکل درسن شمامیل جنسی زیادهستش حتی اگرهم دردنیای حقیقی گرایش خاصی به جنس مخالف نداشته باشین.

باارزوی بهترین ها
پاسخ داده شده فوریه 9, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که دیدن فیلم های پورن می تواند باعث تحریک بیشتر شما شود و امکان خودارضایی را برای شما افزایش می دهد و این باعث می شود که شما بیش از اندازه معمول بر این نیاز تمرکز داشته باشید .

دقت کنید که فیلم های پورن با اهداف از پیش مشخص شده طراحی شده اند و باعث می شوند که در این مسیر افراد با عوارض و مشکلات زیادی در طول زمان روبرو شوند و اینکه افراد فکر می کنند این فیلم ها به آنها کمک می کند تا خود را بهتر بشناسند و یا رابطه بهتری داشته باشند و... همه اشتباه می باشد .

درست است که فیلم پورن به خاطر ارائه محرک جنسی شما را برای رابطه برانگیخته می‌کند اما زمانی که شما به مراتب با محرک‌هایی اغراق شده و غیرواقعی روبرو می‌شوید دیگر نمی‌توانید پاسخ برانگیختگی به محرک طبیعی مانند بدن همسرتان را نشان دهید. تحقیقات نشان داده در بسیاری از زوج‌هایی که یکی از طرفین به دیدن فیلم پورن می‌پردازد روابط جنسی با شکست روبرو می‌شوند و دو طرف پس از مدتی تصور می‌کنند که جذابیت یا رفتار جنسی طرف مقابلشان از حالت عادی کمتر است. خودارضایی در مردان، روابط فرازناشویی، کژکاری‌های جنسی از دیگر مشکلاتی است که به همراه دیدن این فیلم‌ها زوج‌ها را درگیر می‌کند.

 اعتیاد به پورنوگرافی حقیقت دارد و کاملا مانند مواد مخدر عمل می‌کنند. در حقیقت دلیل این مسئله شباهت عملکرد مغز هنگام برقراری رابطه جنسی و مصرف مواد است. زمانی که موادی مانند هروئین یا کوکائین مصرف می‌کنید دقیقا همان قسمت از مغزتان فعال می‌شود که هنگام رابطه جنسی فعال می‌شود پس اینکه شما بعد از مدتی نتوانید کارکرد اصلی خود را داشته باشید .

ذهن شما وقتی با محرک شدید روبرو شده دیگر به محرک طبیعی مثل بدن همسرتان واکنش نشان نمی‌دهد و این باعث می‌شود رابطه جنسی طبیعی برای شما کمتر لذت‌بخش شود به همین علت نیز ممکن است شما این احساسات را به جنس مخالف داریدچون بیشتر تمرکز شما بر خودتان می باشد .

 شما به اشتباه تصور می‌کنید که رابطه جنسی مناسب باید به شکلی باشد که در فیلم دیده‌اید. مثلا باید چندین دقیقه دخول طولانی داشته باشید یا بتوانید تمام آن رفتارها را تقلید کنید و شکست در رابطه جنسی واقعی باعث می‌شود اعتماد به نفس و عزت نفس شما آسیب‌پذیر شده و نسبت به خود احساس بدی داشته باشید.

این عوارض از مهم ترین عوارض فیلم های پورن می باشد که برای ترک آن نیاز است که به متخصص سکس تراپ مراجعه کنید و این مسیر ترک را تحت نظر متخصص طی کنید
پاسخ داده شده فوریه 11, 2021 توسط بی نام
با سلام بایستی مراجعه به روان شناس داشته باشید اضطراب و افسردگی اگر هست درمان بشه یکی از عوامل میتونه این باشد
ورزش کنید شنا خوب یا هر ورزش مورد علاقه
سبک زندگیتان متعادل کنید برنامه های متنوع  سالم در بیست و چها ر ساعت داشته باشید برای خوـاب و استراحت کار و تغذیه و مطالعه و معاشرت و..... این روزها که معاشرت مشکل دارد از پیامک و...

تصاویر لپ تاپ حذف کنید
این تصاویر اغراق شده و غیر طبیعی هستند و روی مغز تاثیر می گذارند
فرد را ممکن به یک زندگی تخیلی بیمارگون سوق دهد
به هرحال زودتر به سمت ترک تدریجی یا دفعی بتونید اعتماد به نفس تان تقویت خواهد شد و جلوی تکانه هایتان بهتر خواهید گرفت و مدیریت خواهید کرد
احساس گناه پی در پی و تقصیر ممکن نتواند مفید باشد به هر حال آدم بی نقص کم پیدا میشه اما مهم عدم تکرار رفتارهای غیر مفید است بهترین رفتار عدم تکرار است رعایت بهداشت ذهن و روان بهتر و سالمتر از آلوده کردن ذهن است به لحاظ علمی  ذهن سرمایه انسان است بهر حال سطل آشغال نیست هر. چیزی را درون آن ریخت
پاسخ داده شده فوریه 11, 2021 توسط rahai حرفه ای (3,560 امتیاز)
روانشناس های سایت همیشه و در هر ساعت از شبانه روز به بهترین شکل در حال پاسخ دهی هستند و واقعا فوق العاده و صبورن‌.
ولی‌....‌
خیلی از افراد اینجا هستند که هم درد شمان و بیشتر و نزدیک تر میتونن کمک شما باشند چون درد مشترکین به هر حال خواستم من باب دوستی این موضوع رو به اطلاعتون برسونم موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,616 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 801 بازدید
2 پاسخ 1,552 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط الهه
2 پاسخ 708 بازدید
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده مارس 7, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ghazal9023 ممتاز (180 امتیاز)
1 پاسخ 229 بازدید
2 پاسخ 190 بازدید
...