مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با سلام خیلی به کمکتون نیاز دارم

437 بازدید
سوال شده فوریه 14, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریلا
سلام خدمت شما عزیزان

ببخشید خیلی خییلی به کمکتون نیاز دارم

من یه خانم هستم و ۴۲ سالمه

چند روزی هست که گوشی دخترم خراب شده

از ترس اینکه شوهرم بددهنی نکنه و عصبانی نشه  خودم یواشکی بردمش گوشی رو تعمیرگاه

الان دیگه دیدم که نمیشه و درست بشو نیست به شوهرم گفتم و بعد از کلی عصبانیت و اینا امروز صبح برد تا تعمیرش کنه

متاسفانه خواهر زاده * اقام تعمیرکار گوشیه اما ادم خرابیه ( رو گوشی و اینای فامیل شنود و اینا نصب میکنه و همیشه میخواد زندگی اینو و اونو خراب کنه ؛ خودشم که نگم خیلی ادم خراب و بد ذات و منحرفیه )

اون گفته از باتریه گوشیه در حالی که من بردم تعمیر کار و باطری و ایناشو عوض کردم ولی از اونا نبود .

الان چطوری به شوهرم بفهمونم که مشکل از اون نیست

من الان ۲۰ ساله همیشه واسه کار های بیخود خون دل میخورم .

وضع مالی شوهرم بد نیست اما همیشه فقط میخواد پولاشو جمع کنه

اگه بیرون ببینینش با کارگر اشتباه میندازینش . خیلی پول دوسته و همیشه خسیس  هست

چیکار کنم دیگه خسته شدم

لطفا کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما قابل احترام هست در این مسیر بهتر است که سعی کنید که اگر گوشی به دستتان رسید با باز کردن آن قسمت های بیرونی را چک کنید امکان اینکه ایشان برایشان ارزش داشته باشد که بخواهند در داخل گوشی میکروفون و... بگذارند بسیار کم می باشد و برای ایشان پیگرد قانونی خواهد داشت .

در این مسیر در مورد مشکلات خودتان و همسرتان نیز بهتر است بدون به دنبال مقصر بودن با ایشان صحبت کنید و بیان کنید که ایشان شرایط برای شما با چه احساساتی همراه می باشد در کنار اینکه بهتر است باهم به روانشناس مراجعه کنید اگر ایشان از داشته های خود نمی توانند به درستی استفاده کنند و تنها در حال جمع کردن می باشند در این مورد نیاز است که دیدگاه و سبک شخصیتی ایشان مورد ارزیابی قرار بگیرد .

در هرصورت بهتر است که در همان اول در مورد گوشی پنهان کاری نمی کردید و در احترام به ایشان اتفاق رخ داده شده را بیان می کردید تا از واکنش های بعدی ایشان جلوگیری شود .
پاسخ داده شده فوریه 16, 2021 توسط دکتر صادقی
سلام

به نظر من احترام همسر واجب هست ولی هزینه های زندگی مشترک هست و اتفاقات زندگی نیز امری طبیعی و غیر عمدی بوده که بخشی از زندگی ما را تشکیل می دهند. حال فرق نمیکند زن یا مرد مرتکب آ شده باشند. مثلا اگر شوهر شما تصادف ماید و خودرو آسیب ببیند نباید که بازخواست شود و خودرو باید تعمیر شود. در مجموع شما باید با همسر خود صحبت کنید و از چیزی نباید بترسید که تاثیر منفی خواهد داشت. شما شریک زندگی همسرتان هستید هم در دارایی و هم در غیر دارایی و لذا نقش زن و مرد در ای زمینه تفاوتی با هم نخواهد داشت. ولو اگر مرد شاغل باشد و زن خانه دار. سعی کنید در زندگی پنهانکاری نشود و همسرتان را برای شنیدن واقعیات زندگی آماده سازید. شما در عصر حال زدگی میکنید و موضوع شما در دهه 60 و 70 بیشتر باب بود و الان زمان این نوع نگرش نیست. وگرنه همیشه باید با استرس زندگی کنید. سرتان را بگیرید بالا و با عزت و اعتماد به نفس زندگی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,573 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 430 بازدید
1 پاسخ 127 بازدید
1 پاسخ 128 بازدید
1 پاسخ 296 بازدید
1 پاسخ 114 بازدید
1 پاسخ 267 بازدید
4 پاسخ 910 بازدید
2 پاسخ 372 بازدید
...