مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وااای خیلی بده دیگه ازدواج نمیکنم

491 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
وواااااییییییی
دیگه خسته شدم
تا الان همه چیز برام عالی بود
رابطم فقط رابطه بود
فوق فوقش دلم میخواست عشقم رو بغل کنم همین
ولی الان توی این سایت کلمه پورن رو دیدم و رفتم سرچ کردم ببینم چیه
واقعا وقتی دو نفر با هم ازدواج کنن باید اون کارا رو بکنن؟
چجوری از ﴿سکس﴾ و ﴿پورن﴾ لذت میبرن
من که یه عکس دیدم حالت تهوع گرفتم
اصلا اگه قرار باشه زن و شوهر از اون کارا با هم بکنن ترجیح میدم ازدواج نکنم
چیه آخه این کارا
تازه من مذهبی هستم
به این فکر میکنم که مامان بابام چطوری منو به دنیا اوردن
وووویییییی
همش مور مورم میشه
خیلی بده
راستی دخترم
اگه قرار باشه با همسر آیندم از اون کارا کنم
ترجیح میدم ازدواج نکنم
چیه این لذت جنسی
کجاش لذت داره
5 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 15, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

رابطه جنسی یک رابطه یک مسیر سازنده بین زوجین می باشد برای پاسخ به نیازهای جنسی که برای همه انسان ها وجود دارد و در این مسیر شما نیز بهتر است که از وارد شدن به این سایت ها خوداری کنید و سعی کنید که به خودتان فرصت بدهید در آینده در مورد این روابط و نیازها تصمیم گیری خواهید کرد .

رابطه جنسی اگر از مسیر سازنده آن یعنی ازدواج پاسخ داده شود از نظر دینی نیز مورد پذیرش می باشد .
پاسخ داده شده فوریه 15, 2021 توسط emad حرفه ای (940 امتیاز)
نمایش از نو ژان 19, 2023 توسط emad
سلام.روابط جنسی که در سایتهای پ__ ن نمایش داده میشن خیلی دور از رابطه سالم زوجین هستن.در این سایتها رابطه همراه با خشونت و رفتارهای پرخطر هست و خیلی روابط غ واقعی تر از رابطه معمولی برقرار میشه
توی فیلمهای پو__ن فقط هدف زوجین یا افراد رابطه هست و انگار زندگی اونها فقط به وسیله رابطه جنسی بنا شده.اما درصورتی که رابطه جنسی تنها بخشی از زندگی مشترک هست اما در این فیلما محوریت زندگی زناشویی صرفا بر حول رابطه هست و عشق صرفا در س___س معنا پیدا میکنه.
همه ما نیاز جنسی داریم و بسته به نیاز ،تمایل به برقراری رابطه جنسی داریم.اما روابط مختلف با افراد مختلف،خودارضایی،دیدن پو___ن، داشتن روابط عاطفی فراتر از رابطه عادی و روابط جنسی همجنسی و...نمیتونن راه مناسب تامین نیاز باشن اما دسته ای همیشه بوده و هست که از میزان میل بیشتر برخوردار بودن و باتوجه به شرایط نامناسب برای ازدواج و تحمل فشار جنسی به دیدن فیلم های جنسی به تبع دیدن فیلم انجام خودارضایی و یا برقراری رابطه با دوست دختر یا پسر میشن در کل در ذات و سرشت همه ما،  نیاز جنسی و کشش به جنس مخالف هست و ازدواج بهترین راه جواب دادن به نیاز هست.برای ازدواج بهتر هست به تعداد مناسبی از بلوغهای لازمه برسیم مثل  بلوغ عقلی،جنسی،جسمی،اقتصادی،روانی و بلوغهای دیگر......و هم چنین قدرت حل مسئله،مهارتهای کنترل هیجان،مهارتهای کنترل خشم،مهارتهای تصمیم گیری های مناسبِ موقعیتی و چالشی و.....و هم چنین باید سن مناسبی هم برای ازدواج داشت و یک نوجوان و یا خیلی جوان نبود البته رسیدن به بلوغ های لازم برای ازدواج حتی در سنین نوجوانی میتونن پشتیبان‌مناسبی برای نوجوانی که قصد ازدواج داره باشن اما ازدواجهای زیر سنین جوانی  {معمولا}با شکست های عاطفی، بحث و جدل ها،طلاق عاطفی و هم چنین طلاق قانونی منجر میشه زیرا نوجوانی دوره بسیار حساس عمر آدمی شناخته شده و تصمیمات به اصطلاح( امروز موافق، فردا مخالف)یعنی تصمیمات امروز و فردایی توسط نوجوان گرفته میشه و رویکرد تجربه گرا بودنی در نوجوانی فعال شده که کنجکاوی هایی که داره به تجربه کردن وادارش میکنه،نوجوانی مثل رانندگی کردن توی جاده ای هست که
گاهی توی آسمانها ماشین پرواز میکنه و {ماشین پرنده} هست و گاهی ماشین روی آسفالتی بی کیفیت و گاهی خاکی و پر از سنگ رانندگی میکنه و حتی جاده ای با کیفیت آسفالت استاندارد و عالی و دارای منظره لذتبخش،[[[البته همه ما توی زندگی با این مسیرها درحال طی کردن روزهای زندگی هستیم اما چیزی که اینجا مطرحه{ سرعت بالای تغییر مسیرها و کیفیت مسیرهاستکه با سرعت زیادی درنوجوانی هر صحنه سفر رنگ عوض میکنه}،]]]توی این جاده تابلو های ⛔چاله⛔برآمدگی⛔دست انداز⛔ریزش سنگ⛔پرتاب سنگ⛔جاده لغزنده و....وجود داره!

منِ نوجوانی که خیلی زیاد حتی بیشتر از کودکیم به{توجه دریافت کردن} ،{دیده شدن} و {محبت دریافت کردن} نیازمندم  ممکنه برای تامین همین نیازهای اساسی و طبیعی دوره سنی خودم،تصمیماتی بگیرم،مثل دوستی با جنس مخالفم،مثل ازدواج کردن و مثل وارد شدن توی روابط همجنسی
 احساسات و تجربه های لمس شده توسط منِ نوجوان،باعث میشن من تصمیماتی بگیرم با پیامد های مثبت و منفی،ممکنه من دربرابر این احساسات و نیازهای ذاتی و مناسب دوره سنی خودم،به مطالعه کتاب یا مطالعه مطالب استاندارد و مناسب سن خودم برای فهمیدن نحوه پاسخگویی به سوالات ذهنی و کنجکاوی های دوره سنی خودم مشعول بشم،یا با پدر و مادرم،مشاورم،خواهرم،برادرم یا معلمم و....دربارش صحبت کنم،ممکنه هم با یه دوستم،همکلاسیم،هم سنم  بیام به کنجکاوی های چندین و چند سالم جواب بدم،یا برم سرچ کنم و به کنجکاویام پایان بدم که هر کدوم پیامد های خودشو داره.
اما نوجوانها به حدی از رشد عقلی و در ک منطقی نرسیدن که پیامدهای کارهای خودشونو{ درک} کنن،اون ها وقتی با پیامدهای منفی کارهای خودشون مواجه میشن معمولا مات و مبهوت میشن و سردرگمی،ترس،خشم،نفرت از خود و یا بقیه،انزوا طلبی،افسردگی،و.....رو تجربه میکنن.

و درباره بحث ازدواج نوجوانی،، دیده شده ازدواجهایی بوده که نوجوان صرفا بخاطر رفع کنجکاوی های خودش درباره مسئله تجربه حس های دونفره و رمانتیک و تجربه س__س حاضر به ازدواج کردن شده.
برای ازدواج بهتر هست درک درستی از زندگی توام با مسئولیت های فردی و هم چنین زندگی مشترک داشت.اگر هم فردی تمایل به ازدواج نداشت میتونه در مسیری که توی اون میتونه موفق باشه پیش بره،مثل فرا گرفتن حرفه و هر خلاقیتی که میتونه با اون  خرج و مخارج خودشو تامین کنه و همچنین از اوقات خودش تا جای ممکن به خوبی استفاده کنه.
دارای دیدگاه فوریه 15, 2021 توسط AK حرفه ای (3,820 امتیاز)
همون طور كه يكي از امامان فرمودند در اين دنيا و در ان دنيا لذت بخش ترين كار رابطه ي جنسي است. اين سايت ها رابطهي جنسي را نشان نميدهند. سو استفاده ي جنسي را نشان ميدهند. نگران نباشيد. خداوند انقدر مارا دوست دارد كه خودش به ما اموزش ميدهد چگونه از اين رابطه لذت ببريم. بدون فكر كردن به ان سو استفاده هاي جنسي زندگي مشترك را شروع كنيد و قبل شروع زندگي بيش مشاوره برويد و خودتان را به بسباريد كه خود خدا لذت اين دنيا و اخرت را به شما مي قبولاند . موفق باشد و پایدار:)
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط بی نام
چند وقت دیگه حس جنسی پیدا میکنی دلت ضفع میره برا این کارا
الان شاید ب بلوغ نرسیدی
لذت قشنگی داره
ولی خب درک نمیکنی چون ب بلوغ جنسی نرسیدی
وقتیم رسیدی باید خودتو کنترل کنی تااا وقتی ازدواج کردی
این عکسا چندش اوره قبول دارم
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
رسیدم
از وقتی یازده سال و نیم داشتم
دارای دیدگاه Mar 14, 2021 توسط بی نام
اره..............
دارای دیدگاه Mar 14, 2021 توسط بی نام
اره منم دوازده سالم بود رسیدم ولی وقتی سیزده سال و نیمم شد اینارو حس کردم توهم حپاقل تا دوسال دیگ خوشت میاد
دارای دیدگاه Mar 14, 2021 توسط هعی
فکر میکردم 9 سالگی......... اعجبا
پاسخ داده شده Mar 14, 2021 توسط بی نام
چند سالته؟ احتمالا هنوز نمیتونی درک کنی چ لذتی داره
دارای دیدگاه مارس 15, 2021 توسط بی نام
13 سالمه
کم کم دارم بهش پی می‌برم
الان متوجه شدم که هر انسانی به این احتیاج داره
ولی خوب من میترسم
ای کاش دیرتر با اینها آشنا میشدم
به نظرم هنوز زوده برام
پاسخ داده شده سپتامبر 16, 2022 توسط Tara
من  ۱۷سال و ۶ماهم بود مسائل جنسیو آشناییت پیدا کردم الان ۱۹سال و ۶ماهمه اونقدر پشیمونم و خودمو سرزنش میکنم بعد توی ۱۳ سالگی واقعا زوده و درکت میکنم منم حالم بد شد البته وقتی هفتم بودم تو مدرسه شنیدم رابطه چطوریه از بچه ها و ترسیدم و حالم بد شد ولی باور نکردم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,878 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 357 بازدید
3 پاسخ 156 بازدید
3 پاسخ 172 بازدید
سوال شده Mar 13, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط خدایا منرو نابود کن
4 پاسخ 247 بازدید
3 پاسخ 177 بازدید
سوال شده سپتامبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط Nilo ممتاز (120 امتیاز)
...