مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خود ارضایی کردن باعث بچه دار نشدن در اینده میشود؟

778 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام من یه پسر 15 ساله هستم که خودارضایی میکنم.

اگه به این کارم ادامه بدم در اینده بچه دار نمیشم؟
4 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 16, 2021 توسط بی نام
نمیدونم ولی بدون داری به اینده خودتو زنت و بچه ات لطمه میزنی،اینو داره کسی میگه که۴سال درگیرش بوده
پاسخ داده شده فوریه 16, 2021 توسط BOY ممتاز (180 امتیاز)
سلام.شاید دیگه نتونی از رابطه با زنت لذت ببری.
پاسخ داده شده فوریه 16, 2021 توسط AK حرفه ای (3,820 امتیاز)
جدا از بچه دار نشدن و مشكات ديگر. از خدا بترسيد. اينجوري يعني شما با خودتون ازدواج كرديد كه خودتونو ارضا ميكنيد!!! ايا اين در جهت و نفع بشريته؟ ايا خداوند مارا با ازدواج كردن با خودمون به وجود اورده؟؟؟؟!!!!! . خداوند اين گناه را جزو گناه هاي كبيره قرار داده. خيلي كار زشت و نا بسنديه. ترك كنيد ....
دارای دیدگاه فوریه 16, 2021 توسط بی نام
خداروشکر ادم نکشتیم
خب چیکار کنم تا ترکش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
دارای دیدگاه فوریه 16, 2021 توسط بی نام
اون آبهایی که طی خودارضایی خارج میکنید از آلت،حاوی پر از اسپرمه که احتمال داره هر کدوم از اونها بتونن موفق بشن به تخمک رحم برسن  و یک فرزند بشن!خودارضایی شما داره کلی بچه رو نابود می کنه‌.
دارای دیدگاه فوریه 16, 2021 توسط بی نام
منم میخوام ترکش کنم ولی نمیدونم چیکار باید بکنم و میترسم که اگه ادامه بدم بچه دار نشم
دارای دیدگاه دسامبر 28, 2022 توسط بی نام
عکس های جنسی نبین
خوراکی های چرب و... نخور
یکمم دوز معنویات  «هر دینی باشه مهم نیست» رو ببر بالا تر
لباس تنگ نپوش، خیلی نرو توی خیابون های شلوغ و... اگه رفتی سر به زیر باش
لباس تیره نپوش
سبزیجات و.. بخور به جای گوشت قرمز گوشت سفید بخور
و...
هورمون هارو کنترل کنی کارت آسونه، فقط میمونه میل ذاتی و عادت بدت که با معنویت حل میشه
پاسخ داده شده مارس 20, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در مورد اینکه خودارضایی از سنین پایین می تواند باعث ایجاد ناباروی در مردان و یا زنان شود تا به حال تحقیق و ثبت علمی صورت نگرفته است اما خودارضایی می تواند برای شما با کاهش ایمنی بدن همراه شود و یا زودانزالی ، دیر انزالی و کاهش میل جنسی که دو مورد از عوارض خودارضایی در طولانی مدت می باشد و این می تواند بر روند تولید مثل به صورت غیر مستقیم تاثیر داشته باشد اما اینکه به صورت مستقیم این مورد تایید نشده است .

خود ارضایی به میزان زیاد باعث اختلال در غده هیپوفیز میشود که وظیفه تنظیم هورمون­های جنسی در بدن بر عهده این غده میباشد. اما تا امروز تحقیقاتی این فرضیه را ثابت نکرده است ولی نمیتوان به سادگی از این مسئله گذشت کرد

خودارضایی می تواند در این زمان های برای شما مشکل آفرین باشد مخصوصا که در سنین اولیه نوجوانی هستید نیاز است که دقت بیشتری کنید :

1. عدم توانایی فرد در کنترل خودارضایی (استمناء) و اعتیاد به آن: خودارضایی پس از مدتی تبدیل به یک انحراف جنسی میشود و از رفع نیاز خارج شده و به یک اعتیاد و انحراف تبدیل میشود. اثراتی که این مرحله از خود ارضایی بر فرد میگذارد بسیار جدی و مخرب است. معمولا افراد در این مرحله به تفکرات عمیق جنسی میرسند و سهم زیادی از ذهن خود را در شبانه روز به مسایل جنسی اختصاص میدهند. در این حالت فرد با کوچکترین نشانه­ای از جنس مخالف تحریک شده و در تخیلات خود اقدام به برقراری رابطه جنسی با فرد مذکور می­پردازد. در این زمان که دسترسی به فرد خیالی وجود ندارد راه هایی غیر معمول در ذهن ایجاد میشود که در مواردی از ذهن خارج شده و منجر به جنایات جنسی که گاها در جامعه شاهد آن هستیم ختم میشود.

2. ایجاد مشغله فکری زیاد

3. باعث کاهش و اختلال در عملکرد جنسی فرد شود مانند زود انزالی، دیر انزالی، بی میلی جنسی و ..:

یکی از عوارض تایید شده و شایع خود ارضایی تاثیر روی مدت زمان برقراری رابطه جنسی است. در مردان معمولا خود ارضایی به یک روش انجام می شود و در طی زمان تبدیل به یک عادت و انجام اعمال مشابه و تکراری میشود و ارضا شدن در یک حالت خاص صورت می گیرد. این افراد پس از ازدواج به دلیل عادت سیستم عصبی در تقاط تحریک به زود ارضا شدن، با کوچکترین تحریک از طرف همسر خود به ارضا رسیده و توانایی برقراری رابطه جنسی کامل و سالم را نخواهند داشت که این موضوع بسیار برای سلامت خانواده خطرناک خواهد بود.

در بانوان باتوجه به روشهای مختلف خود ارضایی که وجود دارد، این عارضه کمی متفاوت است. استفاده از روشهای مختلف بدن خانم را آماده دریافت بیشترین لذتی که در ذهن دارد از طرف همسر خود میکند که با توجه به عدم آگاهی مرد و همچنین اختلاف بین تصورات و واقعیت، دچار دیر انزالی و گاهی عدم انزال می شود. در حالت کلی میتوان گفت خود ارضایی در بانوان باعث از کم شدن حس ناحیه تناسلی شده و ممکن است پس از ازدواج و درصورت به ارگاسم نرسیدن در رابطه زناشویی به سمت عدم تمایل و کم شدن عاطفه بروند.

4.افسردگی به میزان بالا به دلیل احساس تنهایی در رابطه جنسی

5.ضعف در قوای جسمی و جنسی

6اضطراب و استرس به دلیل نگرانی از عواقب و پیامدهای ادامه خود ارضایی و نگرانی از مطلع شدن دیگران و یا آسیب برای خودش داشته باشد

7.کاهش اعتماد به نفس و گاهی تحقیر آمیز بودن خود ارضایی برای خود فرد

پس بهتر است در احترام به نیازهای جنسی خود از تمرکز بر این سبک پاسخ دهی به نیازها خوداری کنید و دقت کنید  که هر فکری و احساس نیازی قرار نیست در همان زمان و مکان به آن پاسخ داده شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,936 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 120 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 134 بازدید
سوال شده اوت 24, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Amir hs ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 292 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2023 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 693 بازدید
سوال شده فوریه 1, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 330 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
2 پاسخ 381 بازدید
3 پاسخ 158 بازدید
...