مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من ۱۹ سالمه و متوجه رابطه پدرم با همکارش شدم

373 بازدید
سوال شده فوریه 17, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Eli
سلام مادر من زن خشکیه و پدرم دچار کمبود عاطفیه
حالا به همکار خانمش علاقه منده مادرم شک کرد و پدرم مجبور شد پنهانش کنه تمام مدت میگفت مادرت شکاکه و حالا که من با اون خانوم دوست شدم میفهمم پدرم به شدت به اون خانوم علاقه منده
میگه نمیخواد زندگیشو با مادرم ترک کنه ولی قلبش پیش اون خانومه و میخواد کمکش کنه چون اون خانومم تازه طلاق گرفته است
احساس میکنم بهم خیانت شده چون پدرم گفته بود هیچ حسی به اون خانوم نداره
اگه به مادرم بگم قطعا خونه رو رو سر پدرم خراب میکنه
الان من باید چیکار کنم
پدرم دیوانه وار پیگیر اون خانومه و من اصلا نمیخوام به دوستیم با اون خانوم ادامه بدم گرچه خانوم خیلی خوبیه ولی احساس میکنم دارم از پشت به مادرم خنجر میزنن
پدرم هم خیلی از لحاظ عاطفی شکنندست و تاره مادرشو از دست داده
دیگه دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 19, 2021 توسط بی نام
شما خیلی بی جا میکنید حسادت زنانه خودتون رو وارد رابطه * پدر تون میکنید
پدرتون تم یه انسان هست و نیاز داره به آرامش محبت سکس و... شما وقتی خودتون میگید مادرتون فاقد اینها هست خب طبیعتا پدرتون حق دارن نیازهای خودشون رو برطرف کنند
پس دخالت بیجا ممنوع
دارای دیدگاه فوریه 20, 2021 توسط سینا
"مرد زناکار جز با زن زناکار یا مشرک ازدواج نمی‌کند؛ و زن زناکار را، جز مرد زناکار یا مشرک، به ازدواج خود درنمی‌آورد؛ و این کار بر مؤمنان حرام شده است!" سوره نور،ایه 24 . من کاری پرسش کننده ندارم،اون ادم درستی،اما شما که نظر دادید،یا مشرک یا کافر درجه یک! یعنی خودتون و خانواده تر انواع اقسام کارها رو میکنی! اینجا یک کشور اسلامی،مثل تفاله پرت میکن بیرون مثل باقی هم فکرات نوکر غرب کنی...بی شرف بی وجدان.
دارای دیدگاه Mar 2, 2021 توسط بی نام
ببین عزیزم
شما اگه مدرک روانشناسی یا مشاوره نداری کلا حرف نزن
اگه داری بزار دم کوزه آبشو بخور مغزت خنک شه شاید یکم کار کنه
مرد حسابی حسادت کیلو چنده
مادرم پونزده سال ورشکستگی پدرمو تو بدترین شرایط تحمل نکرده که آقا فیلش یاد هندستون کنه بزار ببینم بابای خودتم باشه همینطوری زر زر میکنی؟!
مشکل من که با کمک یه مشاور واقعی حل شد ولی تو خودتو یه جا معرفی کن
کمک لازمی!
دارای دیدگاه Mar 2, 2021 توسط سینا
سلام.اولش فکر کردم،با من هستید! بسیار عالی گفتید بهش.! برخی از اینا از انور آب پیام میزارن! یا اگر داخلی باشن،دیگه زندگی داغونه! میخوان باقی رو مثل خودشون خار کنند.موقعه که از دنیا برن،قشنگ در ثانیه های اول،که مامورین میرن روحش رو بگیرن! حساب کار دستش میاید...
پاسخ داده شده فوریه 20, 2021 توسط سینا
سلام.به صورت مستقل اگر بخوام توضیح بدم.

شما باید بدونید اینجا فضا اینترنتی، و مجاهدین خلق و سلطنت طلب ها و اسرائیلی ها فارسی زبان و باقی عقده ای و کینه ای ها در این فضا ول هستن و ارزوشون خار و ذلیل کردن باقی مردم هستش.! (همیشه اینو به خاطر داشته باشید)

--

بهترین کار اینکه اول توکلتون به خدا را فراموش نکنید و بعد از توکل و امید به خدا داشتن،به سراغ یک انسان درستکار در زندگیتون برید،یک بزرگ،یک انسان صاحب نفوذ رو پدرتون .. براش مسئله رو شرح بدید تا بیاید کمکتون کنه! درست که شاید سختی بکشید در این راه ولی حداقلش خانواده تون فروپاشی نمی کنه!

این گرگ بی صفت رو می ببینید که اینجا پیام گذاشته؟! این همون کفتار و پلنگ ها جامعه هستن،که ارزوشون اینکه،همه پرده و .. بهم ریخته و تا بهش هجوم بیارن و کینه و عقده هاخودشون رو روش خالی کنند!

اما قدرت خدا از این رذل ها بالاتره! امید به خدا را هرگز فراموش نکنید و بدونید هیچ مشکلی بزرگ تر از خدا نیست و محکم به خودش توکل کنید و تا خدا کمک کنه این مشکل بزرگ رو پشت سر بزارید و خانواده خود رو عاقبت بخیر کنید.
دارای دیدگاه Mar 2, 2021 توسط بی نام
متشکرم عزیز
خداروشکر پدر منم سر عقل اومد و برگشت به زندگی
دارای دیدگاه Mar 2, 2021 توسط سینا
سلام.خوب خدا رو هزارمرتبه شکر.سعی کنید،حالا اعتقادات رو نسبت به خدا بیشتر کنید و بیشتر در راهش حرکت کنید،به پشتبانه،حل مشکلتون .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,202 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 358 بازدید
سوال شده ژوئیه 8, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط دنیا
1 پاسخ 1,053 بازدید
...