مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

احساس بی لیاقتی در عشق

185 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام من دختری ۲۰ساله هستم خودم حس میکنم چهره خوبی ندارم البته رفتار برخی اطرافیان هم در این موضوع نقش داشته اما خب بخوام منصف باشم افرادی هم بودن که گفتن زیبایی اما حس میکنم از روی ترحم میگن و حرف اونایی که گفتن زشتی واسم قابل قبول تره اما مشکل اینجاس که تازگی از یک مرد فوق العاده نجیب خوشم اومده خود اون مرد هم از نظر ظاهری عالی نیست اما به نظرم اینقدر خوبه که حقشه با یک دختر زیبا ازدواج کنه در واقع این حق هرمردیه منم خیلی سعی میکنم اخلاقمو واسه اون ادم عالی کنم و از هرلحاظ جز ظاهر براش بهترین باشم اما باز میگم نه فایده نداره اون ادم حقشه کنار یکی باشه که از لحاظ ظاهریم بهش افتخار کنه ک همسرشه اما دلم خیلی میشکنه وقتی اینو به خودم میگم
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 20, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

این احساس شما تنها ناشی از عدم اعتماد به نفس و تلقین هست. حس کمبود ، عدم خودباوری و عدم اعتماد به نفس.

حقیقت امر ممکن خلاف تصور شما باشه، چند درصد مردم چشم رنگی یا موی طلایی دارند یا مانکن هستند. تنوع در ظاهر انسانها نشون میده که سلیقه ها هم متفاوت هست. خیلی ها چشم رنگی رو نشان از زیبایی می دانند در حالیکه چشم رنگی برای خیلی ها حس بی اعتمادی رو به همراه داره. یکی دنیال دختره سبزه هست ، یک نفر هم از پسر بور و سفید خوشش میاد. عزیزم اینها نسبی هست . زیبایی جدای از معیارهای زیبایی شناختی، سلیقه ای هم هست. چیزی که از نظر شما زیباست ممکنه واقعا به چشم من نیاد و حتی قابل توجه هم نباشه.

اعتماد به نفس خودتون رو تقویت کنید، با ترس و سو ظن به خودتون نگاه نکنید.

موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,193 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پروین
1 پاسخ 117 بازدید
1 پاسخ 156 بازدید
2 پاسخ 244 بازدید
2 پاسخ 422 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 78 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط رها
14 پاسخ 6,503 بازدید
...