مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج پسرد۲۵ ساله با خانم ۲۸ ساله

237 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
پسر ۲۵ ساله ای که چند ماهی با خانم ۲۸ ساله ای آشنا شده و تصمیم به ازدواج با این خانم گرفتن در صورتی که خانم ۲ بار سابقه ازدواج ناموفق داشته حاصل یکی از ازدواجها پسر ۱۰ ساله هست، بعد طلاق چندین بار سابقه صیغه شدن هم داره، به مدت ۲ ماه صیغه همین پسر ۲۵ ساله هم شده خانواده این پسر اصلا به این وصلت راضی نیستن سوالی که دارم اینه آیا با وجود اینکه این خانم سابقه ازدواجهای متعدد داشته میتونن در آینده با همین پسر بمونه یا زندگی شان با مشکلات زیادی روبرو نمیشه؟ آیا این ازدواج درست هست؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2021 توسط Mehdi0791 حرفه ای (4,620 امتیاز)
قطعا پس از ازدواج با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. بهتر است این ازدواج صورت نگیرد
پاسخ داده شده فوریه 25, 2021 توسط بی نام
این ازدواج به احتمال ۹۹ درصد به شکست و جدایی ختم میشه
به هیچ وجه صورت نگیره
اصلن دو کفه ترازو یکی نیست
یک طرف یک‌خانم کاملا با تجربه در برخورد با مردها
یک طرف یک پسر کاملا چشم و گوش بسته
اصلن اصلن اصلن تصمیم درستی نیست
کاملا این ازدواج رو از ذهنت پاک کن
اگه خیلی تمایل داری به اون خانم و نمی تونی از ذهنت پاکش کنی
یه مدت باهاش صیغه باش
پاسخ داده شده فوریه 27, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
ویرایش شده فوریه 27, 2021 توسط Khahar
سلام

این رابطه رو از جهات متفاوت میشه بررسی کرد.

1 - داشتن یک فرزند 10 ساله این امر رو اقتضا میکنه که این خانوم با مردی ازدواج کنند که بتونه نقش پدر بودن رو بپذیره، توان رفع حوائج مالی زو داشته باشه و یا حداقل خودش هم تجربه سرپرسی بچه ای رو داشته باشه یا اگر نداره حداقل تجربه اداره زندگی رو داشته باشه.

2- حتی با اینکه صیغه به عنوان یک امر شرعی و راه حل پذیرفته شده است اما با توجه به روایط متعددی که داشتند امکان ابتلا به بیماری های مقاربتی باز هم وجود دارد.

3- حتی اگر ایشون مجرد بود و فرزند هم نداشت ، باز بحث رضایت واقعی خانواده شما مهم بود. انچه که دوستان هم نتیجه گیری کردند تقریباً درسته چون احتمال اینکه شما بشید تجربه شکست خورده سوم این خانوم زیاده.

4- شما از همین الان هم دچار شک و دودلی نسبت به این فرد هستید. صراحتاً میگم شک حالتی هست که هنگام بروز محبت ظهور پیدا نمیکنه. شما نسبت به این خانوم فقط هوس دارید نه علاقه . به خاطر همین دهنتون این رو پذیرفته که شاید این خانوم مورد مناسبی برای ازدواج نباشه و نکات منفی رو دیدید. شک به اینکه نکنه من رو رها کنه؟ خیانت کنه؟ این دختر چه جور ادم متعهدی هست که با منم دوست بود؟ با منم صیغه بود؟ بعد از ازدواج مغز رو منفجر میکنه و طرف مقابل حتی اگر خطایی مرتکب نشه باز متهم هست.

5- ببینید اینکه یک نفر دو بار طلاق گرفته شاید قابل چشم پوشی باشه . میشه بهانه آورد که بدشانس بوده، شرایط خانوادگی خوبی نداشته، بقیه ازش سو استفاده کردند. اما در مورد تعدد صیغه ها نمیشه این رو پذیرفت. در واقع تعدد صیغه قابل پذیرش نیست. ایشون اگر بتونه با مردی با شرایط خودش باشه که حداقل تجربه اول ازدواجش نباشه به نظر شما بهتر نیست؟

6- در هر حال این شما و اون خانوم هستید که تصمیم میگیره اما خیلی خیلی مراقب باشید. مطمئن هستید اگر شما نباشید، این خانوم با فرد دیگری صیغه نمیکنه؟ ضمن اینکه وقتی شما اینجوی، با چنین فردی نکاح موقت کردید خب حیف دختر باکره و مجردی هست که بدون اطلاع از شرایط و گذشته شما وارد زندگیتون بشه.

از تمام زوایا به این ماجرا نگاه کنید، مشاوره برید ، تحقیق کنید .

موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,007 سوال

27,681 پاسخ

29,269 دیدگاه

2,877 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 293 بازدید
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ی بنده خدایی
5 پاسخ 996 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2021 در مشاوره مذهبی توسط نیکان
3 پاسخ 266 بازدید
2 پاسخ 165 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 203 بازدید
3 پاسخ 263 بازدید
...