مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از خودم خسته شدم

563 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام
من نمیخوام اینجوری باشم
خیلیییی وقته دارم رو خودم کار میکنم ولی اصلا نمیتونم
اصلا حرف تو دهنم بند نمیشه همش برا خودم دردسر درست میکنم دیگه خسته شدم از خودم
تا پارسال حتا۱ساعت هم دهنم بند نمیکرد
حداقل امسال یکم بهتر شدم ولی فقط یکممم یعنی فقط * بار پیش اومد ک من دهن لقی نکنم
خسته شدم
همش دهن لقی میکنم عادت کردم
دارم از دست خودم کلافه میشم
خیلی همه چیزو لو میدم اصلا نمیتونم نمیدونم چرااااا خداااا من دیگه خسته شدم ازبس گند میزنم همش گند میزنم این چندمین باره تو این شیش ماه ک مثل سگ پشیمونم خودم هم میدونم نباید حرفی بزنم نباید دهن لقی کنم ولی بازم گندکاری خودم میکنم
توراخدا روانشناسه این سایته بیاد ب داد من برسه
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 28, 2021 توسط '''''M&M VS B'''''' حرفه ای (380 امتیاز)

خوشحالم که خودتان هم می‌دانید امانتداری، یک اصل مهم در زندگی است و پیام‌تان نشان می‌دهد این موضوع را بخوبی دریافته‌اید و به همین علت امید به ترک این عادت در شما بسیار زیاد است. برای آنکه بتوانید عادت‌تان را ترک کنید نخستین مسأله این است که از امروز به خودتان القا کنید فردی توانمند در نگهداری رازهای‌تان هستید.

دیگر خودتان را با الفاظی مثل «دهن‌لق» صدا نکنید بلکه هر روز به خودتان یادآوری کنید که اتفاقاً شما در نگه داشتن راز توانایید و در ضمن از صمیم قلب باور کنید که ما در بیان کردن یا نکردن یک راز کاملاً مختار هستیم و این موضوع خارج از اختیار شما نیست.
یکی از علل اینکه نمی‌توانید رازها را نگه دارید همان‌طور که در نامه‌تان به شکل ناخودآگاه به آن اشاره کردید این است که احتمالاً با شتاب صحبت می‌کنید در حالی که اگر برای پاسخ دادن و صحبت کردن بین جمله‌های‌تان سکوت کنید، فرصت این را دارید که راز و غیر راز را از هم شناسایی کنید و رازها را محفوظ نگه دارید.
مسأله دیگر این است که در طول روز رازهایی را که سعی کرده‌اید نگه دارید و رازهایی را که ناخواسته لو داده‌اید روی کاغذ بنویسید. به هر دو گروه امتیاز بدهید و اگر امتیاز رازهایی که نگه داشته‌اید بیشتر شد، بابت رازداری به خودتان جایزه بدهید و همچنین به علت اینکه چرا برخی رازها را نگه نداشته‌اید فکر کنید. منظورم از جایزه، خرید هدیه کوچک برای خودتان یا انجام دادن فعالیتی است که بسیار دوستش دارید. با این روش شما اشرافی هم بر سطح رازداری‌تان پیدا می‌کنید و می‌فهمید که بیشتر در نگهداری از چه نوع رازهایی ضعیف هستید.

دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
خیلی ازتون ممنونم اما یک قسمت گفتید ک با شتاب صحبت میکنم
خب بعضی وقتا اره ولی درکل من خیلی خیلی ادم ارومی هستم در هفته شاید بک جمله حرف بزنم ولی همین ک با * نفر چند جمله حرف بزنم ب قول خودتون شتاب زده حرف میزنم و حواسم نیست
پاسخ داده شده فوریه 28, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی و حتی مشکل اجتماعی و مشکلات در روابط همراه می باشد اما در این مورد اینکه شما می دانید این مسیر اشتباه می باشد و می تواند برای شما چه آسیب هایی به دبنال داشته باشد کمک می کند که بتوانید مسیر بهتری را تجربه کنید .

در اولین گام بهتر است که از سرزنش کردن خودت خوداری کنید و سعی کنید که بررسی کنید که بیان این صحبت ها در مقابل دیگران چه کمکی به شما و می کند و برای شما چه کارایی دارد ممکن است این موراد به صورت هشیارانه نباشد اما نیاز است که حتما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را برای پاسخ به این نیازها و احساسات که به این سبک به ان پاسخ داده می شود داشته باشید .

در این مورد بهتر است که یک دوره مشاوره شناختی را دریافت کنید تا بتوانیم با بررسی دقیق شرایط شما کمک کنیم تا بتوانید در این مسیر به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را بر مبنای شناخت تجربه کنید.
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
ببینید این مساعل ک گفتم خودشون خیلی برام مشکل شدن
یعنی من باید با * نفر حرف بزنم باید مشورت کنم باید ب بقیه بگم هیچی تقثیر من نبوده ولی میترسم کسی حرفم رو باور نکنه بخواطر همین انگار ک رو دلم جمع شده باشه ب کسی ک میرسم چند تیکه از اون حرفایی ک نباید بگمو میگم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,347 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 446 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
1 پاسخ 394 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
2 پاسخ 272 بازدید
1 پاسخ 63 بازدید
...