مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من واقعا می خوام بدونم اسلام چیه که بتونم نماز بخونم روزه بگیرم حجاب کامل داشته باشم و ..... چطور بشناسمش؟

350 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
7 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط بی نام
عزیزم بگو چند سالته و وضعیت مذهبیت الان چجوریه؟
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
15 سالمه وضعیت مذهبی چیه؟
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام در این مورد بهتر است که با فرد متخصص در این زمینه صحبت کنید تا به شما اطلاعات دقیق بدهند در کنار اینکه شما با احازه شناخت و طی کردن مسیر رشدی می توانید نتیحه گیری بهتری داشته باشید .

در این مسیر با تماس با دفتر مرجع تقلید ، مطالعه کتاب های دینی ، مشورت با بزرگ ترها و... این مسیر شناخت را طی کنید.
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.

اسلام یعنی تسلیم شدن در برابر خدا! یعنی خدایا قبول کردم،نعمت،دست،پا،گوش،چشم و .. از سمت توسط! قبول دارم! که در طی روز این تو هستی،که شام و نهار و صبحانه و .. (روزی) ما میدهی! این تو هستی،که پدر و مادر و ... رو به من دادی! که دلسوز من باشن! این تو هستی! که در شرایط سخت زندگی به فریادم میرسی ! این تو هستی که در این دنیا پر از انسان وقیح و فاسد و بی رحم! مرا کمک میکنی ! و اگر تو نبودی و اگر کمک تو نبود! قبل از به دنیا امدن! از بین رفته بودم!

تو قبل از اینکه من به دنیا بیام! همه بستر ها ارامشی و اسایش مرا تامین کردی! من بین دوست بودن با شیطان! و تو! تو را انتخاب میکنم! چرا که شیطون دروغ می گوید! هیچ قدرتی بالاتر از قدرت تو نیست! و تنها تو قدرت دار عالم هستی و نیستی! هستی!

ماه،کوه،ستارگان،زمین،آسمان،پرندگان،حیوانات،فرشتگان و .. همه همه بدون چون چرا عاشق خدا و فرمان او هستن و هرکدام نماز خود را می خواننند!

خدا در قران گفت،به آسمان و زمین گفت،با اکراه به وجودی می ایی! یا با عشق و علاقه به وجودی می ایی! او پاسخ داد با عشق و علاقه به تو به وجود خواهم امد!

هر جسم! هرجاندار و بی جان! که می ببینید در دور اطراف(به غیر برخی انسان و شیطاین جنی) بی چون و چرا عاشق فرمان خدا هستن! و به ان عشق می ورزن! این تنها برخی انسان ها و جنیان(شیطون) هستن،که متکبر شدن و سرگرم دنیا شدن و روحشان آلوده به گناه شده،که حاضر نسیتن در مقابل خدا سجده کنن و احکام و دستورات حکمت امیز و بسیار بزرگ خدا را اطاعت کنن!

یعنی اعمال زشتشون باعث شده،که اینطور مسخ بشن،که نسبت به انجام کار خیر بی رغبت بشن! وگرنه اگر زمین،آسمان،همه موجودات (وغیر موجودات) هم میخواستن! مثل اینها رفتار کنن! قطعا فاجعه بسیار دردناک رخ میدید و همه نابود میشیدیم!( زمین یک ذره کج میشه! خیلی نه ها! زمستون میاد! زمین یکم به اون طرف خم میشه! تابستون میشه! یک نظم میلی متری! فوق بشری!)

برای همین که انسان های که حاضر نیستن،خدا رو انتخاب کنند! در نهایت به جهنم میرن! چرا که اگر با این وضعیت بیان بهشت! اونجا رو هم خراب میکن! و باز مسخره بازی ها دنیا رو تکرار میکن! میرن جایی که طمع زشت انتخاب ها و جهش بسیار وحشتناکی در نظام افرینش به وجود اوردن را بچشن! جایی که همیار از اتش بشن! درست مثل دنیا،که در مقابل خدا و احکام خدا مثل یک گلوله اتیش بودن! و هر وقت اسم خدا و نماز و انجام کار خیر می اومد،اتیش میگرفتن! حاضر نبودن هیچ جوره بخونن!

چرا که بهشت و جهنم انسان ها در همین دنیا شکل میگیره! و اونجا هیچ چیز سابقه داری نیست! اینجا اتیش بودن! اونجا هم میرن تویه اتش جهنم! اینجا با خدا بودن و عشق می ورزیدن در راه خدا و عمل به دستورات خدا! قلبشون مثل بهشت! پاک و زیبا بودن! اونجا نه تنها وارد بهشت میشن! بلکه با چهره بسیار زیبا! نورانی که هرکس با دیدنش ارزو ان را دارد! دیده میشون! در انجا رشدشون بسیار بیشتر از دنیا میشه! (رشد بدون انسان و شیطان ها فساد ..! ) اینجا یک لیوان آب میخوری لذت بخصوصی داره! ولی اونجا وقتی یک لیوان آب میخوری! یک لذت داری! چرا که اونجا فقط خوبی و پاکی و یک دستی است! طمعش رو به تمام روحت حس میکنی!

برعکسش جهنمی ها! باید مخلوط از چرک و خون رو بخورن! (که وقتی میخورن از درون منفجر میشن!) و وقتی گشنه میشن! میرن یک میوه خاری خاری رو میخورن که تا بره تویه معدشون! همه چیزی رو میزنه داغونه میکنه!

تویه اتیش دارن میسوزن! از اتیش میپره بیرون! میخوان فرار کن! فرشته ها(مامور) میگیرنشون! میگن چه شد! شما که گفتید چنین روزی وجود نداره! بیا! بیا برو تویه اتیش جهنم انجا تفاخر کن! و فخر بفروش! .. (یعنی هم دارن اتیش میگیرن! و هم مامورین جهنم،مثل خودشون مسخره اشون میکن!) (در بخشی ایات قران ذکر شده)

یعنی یا ایمان نداشتن! یا اگر با ایمان و مسلمون بودن! یقین به اخرت نداشتن! برای همین دستورات خدا را برخیش رو انجام میدادن و برخیش رو نه(براساس منافع) .

دیدی یک نفر میگن،فردا مدرسه راس ساعت 6! یا فردا سر ساعت 7 صبح کارمندان اداره! سرکار! همه د بدو سر راس ساعت سر کار هستن! چرا؟! چون یقین دارن،اگر نرسن تنبیه میشن! چون یقین دارن،تنبیه هست! مجازات هستی! و حتما باهشون برخورد میشه!

کسی که دستورات الهی رو اجراء نمی کنه یا ناقص اجراء میکنه! یعنی یقین داره و باور داره ! که اخرتی نیست،که بخوان مجازاتش کنن.
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنون ........
پاسخ داده شده فوریه 3, 2022 توسط بی نام
بهترین دین انسانیته تاماممم
پاسخ داده شده فوریه 4, 2022 توسط حجة اللّٰه
اسلام یعنی تسلیم دربرابر خدا و مرد(همسرت).که این مورد رو نگفته بودن.

به سوره نسا آیه 34 مراجعه کنین.نوشته مرد از زن برتره و به سبب پرداخت نفقه و مهریه حق تسلط بر زن رو داره،یعنی زن مثل یک حیوان چهار پا در اختیار مرده.و در ادامه نوشته که: اگر زن به حرف مرد عمل نکند،در بار اول با کلام،در دفعه دوم از خوابگاه او دوری کن، و در دفعه سوم تنبیه کن اورا به زدن(کتک زدن)،تا عمل کند،وقتی که عمل کرد دیگر نیازی به زدن نیست.و خدا بلند مرتبه و عزتمند است.

البته مرد میتونه همسرش رو بکشه و بعد از 2 قتل حکم اون اعدامه،در حالت کلی جان زن هم در اختیار اونه و انگار که اون رو خریده و حق طلاق بامرده،هروقت اون بخواد میتونی ازش جدا بشی،و زن مطیع مرد است.
پاسخ داده شده فوریه 4, 2022 توسط بی نام
لا اکراه فی الدین.هیچ اجباری در دین نیست.آیة الکرسی
پاسخ داده شده فوریه 4, 2022 توسط بی نام
سلام

میتونید با شماره * 09640 تماس بگیرید و به غیر از اون  از افراد آگاه ، مشورت درست بگیرید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,114 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 129 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2019 در مشاوره تحصیلی توسط 0889648999 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 267 بازدید
2 پاسخ 457 بازدید
...