مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بی اعتمادی وقتی ک کار اشتباهی نکرده ام

1,077 بازدید
سوال شده Mar 1, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ronaz
با سلام من دوساله با یه پسری تو فضای مجازی آشنا شدم بهم علاقه پیدا کردیم اخلاقمون خیلی خوب بود اونم واقعا دوسم داشت ولی امسال ک خدمتشون تموم شد اخلاقش عوض شده احساس میکنم بخاطر اینکه خدمت سربازی بود بهم نیاز داشته الان از وقتی ک خدمتشون تموم کرده برام مثل قبل توجه نمیکنه منم خواستگار داشتم گفت کار ندارم نمیتونم جلو بیام همیشه وقتی دیر جوابشو میدادم یا مشکلی برام پیش میومد می‌گفت داری با پسرا چت می‌کنی منو قول میزنی ولی بخدا من ن خیانتی کردم ن چیزی همیشه تحمل میکردم ولی چند روز پیش بازم تکرار شد منم گفتم اگر اعتماد نداری ولم کن زندگی بدون اعتماد نمیشه اونم اول پیام داد ولی من قبول نمیکنم خودمم خیلی دوسش دارم حالا چیکار کنم
3 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما عزیزم دقت کن که شماها در سنین پاین وارد این روابط شده اید و این برای شما وابستگی زیادی ایجاد می کند .

تصمیم گیری برای ازدواج نیاز است زمانی صورت گیرد که در شرایط سنی و رشدی مناسب هردویتان در همان زمان باشید و نه در چند سال رابطه و به امید تغییرات در اینده چون ممکن است سبک رفتاری ، شخصیتی ، دیدگاها و شرایط اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی و... هردوی شما تغییرات زیادی کند.

با توجه به توضیحات شما این اقا اعتماد لازم را ندارند و این بد بینی می تواند برای هردوی شما با فشار روحی زیاد و حتی با ازدواج با مشکلات زیادی همراه شود .

بهتر است که در احترام به احساسات خودت سعی کنی واقعیت بیرونی را نیز در نظر داشته باشید چون اگر شناخت خود را حذف کنید و یا بخواهید به امید تغییرات آینده در یک رابطه بمانید ممکن است که نتیجه گیری که مد نظرتان هست را هرگز نگیرید .

در کنار اینکه شما فرصت های دیگر خود را نیز از دست می دهید .
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط ronaz
خب من چیکار کنم خودم الان دانشجو هستم ایشونم ۲۴ لطفاً یکم واضح تر کمکم کنین
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
سلام حتما پشیمون شده داره بهونه میگیره اصلا اصلا فضای مجازی ولش کن به فضای حقیقی نمیشه اعتماد کرد چ برسه ب فضای مجازی هر کسیم بهت پیشنهاد میده اول بگو خونوادم اول ابنجوری میفهمی قصدش ازدواج بوده یا فقط سو استفاده و وقت گذرونی یا میخواد اول بچشه چحوریه بعد اگه خواست بیاد جلو این نصیحت خواهرانه من ب تو مواظب نجابت و عفتت باش
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط مهسان حرفه ای (2,680 امتیاز)
دختر خوب رابطه های مجازی واقعا وقت تلف کردن هستن. من درک میکنم که چه احساسی داری ولی پسرا اکثرا توی رابطه های واقعی جدی نیستن چه برسه به مجازی. بهتره تصمیم به جدایی از اون بگیری مطمئنم برات بهترین ها اتفاق میوفته.
موفق باشی
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.اگر همه چیزش واقعی بود،که نمی اومد اونم تویه فضایی مجازی ! اونم مستقیم با شما دوست بشه! قبلش میرفت دم در خونتون با پدرتون صحبت میکرد.

کاملا مشخصه داستان چی.مگر اینکه نخواید واقعیت رو قبول نکنید.

بهترین کار گوش دادن به کارهای که خدا گفته انجام بدید و دور شدن از کارهای که خدا گفته انجام ندید. وگرنه هرگز عاقبت خوبی ندراد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,621 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 185 بازدید
6 پاسخ 1,280 بازدید
1 پاسخ 165 بازدید
سوال شده اکتبر 21, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط مهشید مرادی ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 345 بازدید
1 پاسخ 139 بازدید
1 پاسخ 570 بازدید
...