مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فوت فیتیشم درمان شده؟

432 بازدید
سوال شده Mar 6, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام خسته نباشید خوشحال میشم جوابمو بدید من ۱۸ سالمه و فوت فیتیش دارم بهتره بگم داشتم ولی از سال پیش با خودم تصمیم گرفتم درمانش کنم من سال پیش نسبتا علاقه به اندام های جنسی نداشتم(و به راحتی تحریک نمیشدم  و خیلی طول میکشید) و فقط پا بود و علاقم کم بود و هر دو روز یه بار فیلم های فوت فیتیش میدیدم بعد تصمیم دیگه فیلم های فوت فیتیش ندیدم و بیشتر سعی کردم علاقه را که از دست رفته بود را جبران کنم و الان بعد یه سال علاقه جنسیم برگشته سمت همونا و دیگه خیلی کم به فوت فیتیش علاقه دارم (فقط در حد اینکه گاهی افکارش میاد تو ذهنم که دیگه الانا ازش خوشم نمیاد) ولی دیگه مثل قبلانا مثلا ۵ سال پیش به راحتی با اندام جنسی عادی تحریک میشم میتونم بگم درمان شده؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 6, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب شما در سن نوجواین قرار دارد و در این سن گرایشات جنسی متفاوتی را ممکن است تجربه کنید و اگر فیلم های پرون هم ببینید براساس اطلاعاتی که کسب می کنید ممکن است در مسیر رشدی خود با مشکل مواجهه شوید و از هویت اصلی و گرایشات اصلی خارج می شوید .

در این مسیر نیاز است که به کمک متخصص سکس تراپ گرایشات جسنی شما بررسی شود اما با توجه به اینکه با قطع این فیلم ها و تمرکز بر اندام های جنسی بجای یکی از اعضای بدن توانسته ای به تحریک و ارضا شدن برسید احتمال زیاد تشخیص فوت فتیشم برای شما درست نمی باشد اما بازهم بدون بررسی نمی توان نظری را بیان کرد .

فوت فتیش یکی از انواع انحرافات جنسی است که فرد علاقه‌ زیادی به پا و متعلقات آن مانند جوراب و کفش دارد تا جایی که حتی بدون حضور آن‌ها دچار برانگیختگی جنسی می‌شود. در واقع افراد با این اختلال در روابط جنسی به جای تمرکز روی نواحی جنسی، به شکل بیمارگون و غیرعادی به پا و متعلقات آن توجه می‌کنند نه به عنوان یک عضو تحریک کننده بلکه به عنوان عضو اضلی به آن نگاه کرده می شود. علل فوت فتیش می‌تواند ریشه در کودکی داشته باشد و در صورتی که زندگی فرد و زناشویی را با مشکل مواجه کند بخاطر همین نیاز است که در هیمن دوران بررسی و درمان شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,651 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 587 بازدید
سوال شده مارس 1, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 1,274 بازدید
سوال شده نوامبر 23, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Mahdiyar
1 پاسخ 771 بازدید
2 پاسخ 730 بازدید
سوال شده اوت 16, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
2 پاسخ 1,740 بازدید
3 پاسخ 1,420 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2021 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نامی
1 پاسخ 849 بازدید
سوال شده مارس 1, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 1,120 بازدید
سوال شده Mar 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 287 بازدید
...