مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

روابط همسران

188 بازدید
سوال شده Mar 6, 2021 در زوج درمانی توسط Sahariikurd ممتاز (120 امتیاز)
نمایش از نو Mar 6, 2021 توسط Sahariikurd
سلام من یه زن 18ساله و شوهرم21سالشه و سربازه و هفت ماهه ازدواج کردم شوهرم خیلی مغروره اصلا احساساتشو بروز نمیده و بعضی وقتا جواب پیام هامو نمیده یا وقتی میاد خونه همش سرش تو گوشیه وقتی یه حرفی باهاش میزنم باید بیست بار تکرار کنم که گوش بده وقتی یه سوال ازش میپرسم میگه به توچه بعضی وقتا هم خیلی خوبه ولی چند روزیه خیلی سرد شده رمز گوشیشو قبلا میدونستم و به بهونه * این که همه رمزمو میدونن عوض کرد و الان نمیدونه که من رمزشو میدونم رفتم گوشیشو چک کنم دیدم با دوتا دختر انگلیسی تو انستا صحبت میکنه و خرفاشو کرده بود انگلیسی تو گوگل و براش فرستاده بود اگه منم یه پیام میدم جواب نمیده نمیدونم چکار کنم گیج شدم خودم ازش سرد شدم اکه این رفتارو میبینم با خونوادش زندگی میکنم وقتی اون قهر میکنه و میره با مامانش اینا گرم میگیرە ناراحت میشم وقتی سرو حد امدنش به خونه میاد به جای این که خوشحال باشم ناراحت میشم و استرس میگیرم هر وقت میبینمش میگم پیش من با دخترا حرف میزنه میترسم بگم گوشیشتو بده به عکسا هم نگاه کنم چون دادو بیداد میکنه
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 6, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سحر جان

 قابل درک هست که این سبک رفتاری و یا روابط همسرتان با دیگران برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما عزیزم در این مسیر دقت کن که سبک رفتاری و شخصیتی انسان ها به ناگهان تغییر نمی کند پس این موارد نشان از شناخت ناقص شما از همسرتان دارد .

بله ممکن است که بین شما بحثی شود و در ان زمان فرد واکنش نشان بدهد اما همان نوع واکنش نیز نشان از سبک رفتاری و شخصیتی همسرتان می باشد .

در این مسیر دقت کنید که شما نمی توانید دائم ذهن و تمرکز خود را بر روابط همسرتان قرار بدهید چون در این حالت فشار روحی زیادی را خودت تجربه خواهی کرد .

بهتر است در زمانی که همسرتان در شرایط روحی بهتری قرار دارد در احترام به او بیان کنید که این شرایط برایتان با چه فشارها و احساساتی همراه هست و صحبت های ایشان را نیز بشنوید .

در این مسیر نیاز است که شما و همسرتان باهم به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا با بررسی سبک رفتاری ، شخصیتی ، مشکلاتی که بین شما وجود دارد ، دیدگاها به زندگی مشترک ، مسیر تعاملی و... بتوانیم کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

شما در اول مسیر زندگی مشترک می باشد و اگر این مشکلات در مسیر بهبود قرار نگیرد می تواند مشکلات بیشتری را از نظر فردی و زندگی مشترک به همراه داشته باشد .
دارای دیدگاه Mar 6, 2021 توسط Sahar
نمایش از نو Mar 6, 2021
من نمیتونم باهاش حرف بزنم میترسم صداشو بلند کنه و دادو بیداد کنه بکه من همینم که هستم خیلی بهم گیر میده خونه بابام همسایه خودمونه نه خودش میاد باهام نه میزاره برم خیلی کم باهم حرف میزنیم بعضی روزا اصلا حرفم نمیزنیم سرش فقط تو گوشیه بعضی از تماسامو اصلا جواب هم نمیده باهام هیج جا نمیاد نمیدونم چکار کنم فشار روحیم خیلی بالاست اصلا با دیدنش خوشحال نیستم استرس میگیرم چیکار کنم که تمرکزم روی رفتاراش نباشه و بهش فکر نکنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,388 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 659 بازدید
2 پاسخ 126 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Sara
1 پاسخ 344 بازدید
سوال شده Mar 26, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2019 در قبل از ازدواج توسط لیلاااا
1 پاسخ 192 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
1 پاسخ 167 بازدید
3 پاسخ 1,573 بازدید
14 پاسخ 30,376 بازدید
...