مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دلم می خواد برم

145 بازدید
سوال شده Mar 14, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
دلم می خواد یه مرگ جعلی درست کنم چه می دونم از دست این خونواده  فرار کنم به خدا    وای الان مثلا پدرم پیام داده بریم مسافرت با قطار منم اونجا درس بخونم با لبتاپ بعدش ما به خاطر کرونا قبول نکردیم پیام داده به درررررررررک که نمیایذ الان من می ترسم بیاد خونه دعوا راه بندازه و کتکمون بزنه ختی خطر اسیب خیلی جدی هم هست یا نثلا فکر می کنم برم خلافکار بشم بهتر از این زندگی زندان بهتر از اینحاست
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که شرایط خانوادگی می تواند برایت با فشار روحی همراه باشد اما مرگ و یا خلاف کردن هیچ کمکی به رفع مشکلات شما نمی کند و تنها باعث می شود که مشکلات بیشتری را تجربه کنید .

در این مسیر بهتر است که در کنار توجه به محبت پدر برای ایجاد شرایط سفر و بیان این موضوع که درک می کنید که زحمت ایجاد این شرایط را کشیده اند بیان کنید که بخاطر شرایط کرونا و یا شرایط درسی این موضوع را بیان کردید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید در صورتی که مشاهده کردید ایشان عصبانی هستند بهتر است از ادامه صحبت خوداری کنید و بقیه صحبت را به زمانی که شرایط روحی بهتری ایشان داشتند واگذار کنید.

بهتر است سعی کنید که با ایجاد شرایط صحبت و تعامل در احترام احساسات و دیدگاهای خود را بیان کنید و صحبت های پدر را نیز بشنوید و در کنار هم تصمیم گیری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,580 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 61 بازدید
سوال شده می 26, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 470 بازدید
1 پاسخ 297 بازدید
1 پاسخ 98 بازدید
8 پاسخ 2,012 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...