مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

حجاب رو عصابمه

206 بازدید
سوال شده Mar 16, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
من اصلا حجاب رو درک نمیکنم
دوسال پیش خیلی خیلی ب خدا نزدیک شده بودم کم کم شروع کردم ب نماز خوندن هغته ای چند بار قران میخوندم... ولی همون موقع هم نتونستم خودم رو برای حجاب داشتن قانع کنم و این باعث شد کم کم همه اون حسای مذهبی هم از بین بره
* چیزای اسلام برام قابل درک نیست چون خیلی حالت مردسالارانه داره
اینم بگم ک خانواده * من اصلا مذهبی نیست
حکومت هم با کارایی ک میکنه هرروز بیشتر و بیشتر من رو از اسلام زده میکنه
حالا چرا یا این موضوع افتادم؟چون * مدته احساس میکنم خیلی از خدا فاصله گرفتم و خدا ازم باید ناراصی باشی و از طرفی اون دوسال پیش هم * ارامش قشنگبی داشتم
اما * مساعلی هست ت دسن ک عصابم رو خورد میکنه
لطفا راهنمایی کنید
3 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 17, 2021 توسط بی نام
سلام.
نظر شخص من اینه که
پوششی که باهاش راحتی داشته باش
اما پوششت مناسب باشه
هر مرد و زنی بهتره
پوشش مناسبی داشته باشه
شلوار چسبان،پاره و خیلی کوتاه نپوشه
و باعث جلب توجه نشه
اما در عین حال سنگین و
 پوشش داشته باشه
با پوشش خودش فخر فروشی نکنه
ارزش انسان به پوششش نیست
اما پوشش توی روابط انسان تاثیرات بسزایی داره
پوششهایی با طرح های متنوع ایرانی اصیل
هم فاکتور زیبایی رو دارا هستن و هم باعث
ترویج سبک طرح های ایرانی سنتی میشن
...
متاسفانه برخی جوامع سرشار از رفتارها و افکار سرشار از مردسالاری هستن
و این به طرز فکر مردم،فرهنگ،عقاید،محل سکونت و...اونها بستگی داره
باید بدونیم ارزش زن و مرد برابر هست و هر دو انسان هستند.و افرادی که هر یک از این دو جنس رو برتر میدانند به برابری انسانها پی نبرده  اند.
...
نیایش و عبادت به آرامش روحی کمک میکنن،پس اگه قبلا صاحب این آرامش بودید غافل از اون نشید.

سعی کنید پوششتون مناسب باشه،در هر جنسیتی که باشید بهتره پوشش کامل داشته باشید.شاید جالبه بدونید خیلی از پوشش ها مردها و زنها رو تحریک میکنن و باعث تجاوز های جنسی میشن،برخی از زنها جذب لباسهای جذاب،نیمه عریان و مد روز مردها و حتی زنهای دیگه میشوند و دچار انحرافات جنسی میشوند.و برخی از مردها جدب لباسهای جذاب و نیمه عریان و مد روز زنها و حتی مردهای دیگر میشوند و دچار انحرافات جنسی میشن.
مد جدید 2021رو نگاهی انداختم و دیدم خیلی از زنها و مردها با پوشش مدلینگ جنس مخالف خود یا همجنس خود تحریک شدن و خواستار برقراری رابطه کلامی و جنسی با اون افراد شدن.

جامعه نوین و پیشرفته امروزی پر از پیشرفت هست،وشرکتهای مدلینگ و صنعت مد با تبلیغ  لباسهای تولید شده خودشون سعی دارن که همه افراد رو مجبور کنن تا پوششهای نادرستی بپوشند.پوششهایی که شاید مناسب یک فرد متشخص نباشن.
نکته مهم دیگه اینه که هیچ وقت نباید به ظاهر افردو قضاوت کنیم.
و اینکه تیپهای به قول معروف لَش،خفن،شاخ و...مارو شاخ و خفن نمیکنن،آدم واقعی کسیه که اخلاقش درست باشه،منصف باشه،فکرش پر از ایده باشه،به بقیه در توانش کمک کنه،کسیه که وارد حریم خصوصی بقیه نشه،کسیه که احساس مسئولیت داشته باشه به خانوادش،شهرش،همسایش همکارش رفیقش،کسیه که دورو نباشه به رخ همه نکشه آدم خوبیه،ثروتمنده،موفقه،رتبه برتره،زیبایی داره و...،فخر فروشی نکنه،خودخواه نباشه،به همنوعش یاری برسونه،نژاد پرستی نکنه،دیگران رو مسخره نکنه،تهمت نزنه،بدگویی از بقیه نکنه و...،بعدش هم اینکه ما افرادو تو جدول  تقسیم بندی نمیذاریم که کی خفنه کی مثبته،کی مذهبیه و...،
آخرش به هدفی نمی رسیم.
هدف باید نوشته بشه،هدفتون رو بنویسید و بهش حس مسئولیت داشته باشید،مثلا هدف تون این باشه که به خدا دوباره نزدیک بشید،تلاش کنید که ویژگیهای انسان واقعی رو توی وجودتون تقویت کنید،و اینکه شما بین جنسیت ها فرق نذارید و مسئله برابری رو درک کنید،همیشه داشته هاتون رو لیست کنید.
به سلامت
پاسخ داده شده مارس 11, 2021 توسط یک دوست.
انسان ها از هر جنسی که باشند از لحاظ ارزش در نزد خداوند بین همیدیگر باید برابر باشند. ولیکن تفاوت هایی وجود داره مثل تفاوت در فیزیک جسم دو جنس و یا تفاوت هایی مثل عواطف بیشتر در خانم ها و اینجور تفاوت ها که قابل انکار نیست. تمایل خانم ها به چیزیست و تمایل آقایان به چیز دیگر. پس تفاوت هایی بین زن و مرد هست بر اساس همین هم تفاوتی در حقوق و قوانین وجود داره که مناسب با هر کدوم از دو جنس هست. برابری در شان و منزلت مساوی با برابری در رفتار ها و قوانین نیست انسان ها یک هدف دارند هدف نهایی آن هم رسیدن به لذت بی نهایت است رسیدن به کمال هست که در سایه * رضایت موجود بی نهایت به نام خدا حاصل می شه و اون هم در سایه * اطاعت از فرمان های حکیمانه * او حاصل می شه. همینطوری اهدافتون رو بچینید بیایید پایید تا به کوتاه ترین هدفتون برسید اهدافی که منتهی به لذت بی نهایت می شه.انشالله

به سایت نوجوان سر بزنید
پاسخ داده شده مارس 11, 2021 توسط یک دوست.
یه سوال: کی ببیشتر از همه می تونه مشکلات یه تلفن همراه رو حل کنه؟ کسی که بیشتر از همه میشناستش دیگه. و چه کسی بیشتر از همه می شناستش؟ کسی که اون رو ساخته.

ما تو زندگی یکی سری نیاز هایی داریم یک سری مشکلاتی داریم و یک سری تصمیماتی داریم. تو هر کدوم از اینها هم راهکار های مختلفی پیشنهاد می کنند یکی می گه مرد سالاری یکی می گه تساوی مطلق یکی می گه زن سالاری خب تکلیف ما چیه کدوم بهتره؟

باید بریم سراغ کسی که بیشترین شناخت رو نسبت ما داره کسی سازنده * ماست.   خدا
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,435 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 250 بازدید
سوال شده Mar 22, 2021 در مشاوره مذهبی توسط چادری
2 پاسخ 419 بازدید
0 پاسخ 225 بازدید
3 پاسخ 82 بازدید
سوال شده اوت 5, 2023 در مشاوره مذهبی توسط سارای... ممتاز (100 امتیاز)
4 پاسخ 169 بازدید
سوال شده ژوئیه 10, 2023 در مشاوره مذهبی توسط zahra8s9r ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 206 بازدید
سوال شده فوریه 7, 2022 در مشاوره مذهبی توسط ...
6 پاسخ 224 بازدید
سوال شده Mar 15, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 396 بازدید
4 پاسخ 153 بازدید
سوال شده اوت 18, 2020 در مشاوره مذهبی توسط دختر پشیمان
...