مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دعوا با بهترین رفیق زندگیت تروخدا ج بدید

173 بازدید
سوال شده Mar 17, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
دختر ۱۵ ساله هستم ک یکیو قبلادوست داشتم و دوستم با خبره الانم دوسش دارم ولی دیگ خیلی کم فک میکنم بهش
امروز من * استوری * اهنگ جدیدو گذاشتم واقعا بدون منظور بعد دوستم گف ک اونو هم گذاشتی ببینه منظورش همونی بود ک دوسش دارم منم گفتم اره یهو گف خاک تو سرت احمق  اون اصن ب تو فک نمیکنه بعد استوری میذاری واسش و از اینحرفا و بحثمون ادامه پیدا کرد و من بهش میگفتم ک اصن منظوری نداشتم  ک اون ببینه چ فکدی میکنه و ... ولی باور نکرد :) جوری ک قهر کرد و گف هر کا * ک میخوای بکن و منم تو چن تا پیام از خودم دفاع کردم اما بعد نیم ساعت پشیمون شدم چون با خودم فک کردم اینطوری دوباره بحث ادامه پیدا میکنه برا همین پیامارو پاک کردم و بهش گفتم بیا از این ب بعد وجود این ادمو انکار کنیم جوری ک دیگ اصن وجود نداره و چون ارزش دوستیمون بالاتره و بیا امشبو فراموش کنیم  ... حالا ب جا اینکه تموم کنه بحثو دوباره میگه خدامیدونه اون چیزایی ک پاک کردی چی بودن و .... برا ۱۰۰ سال سیاهم امشبو فراموش نمیکنم منم بهش گفتم منم فراموش نمیکنم منم هیچیو یادم نمیره ک گفتی اون اصن ب فکرم نی و تازمانی هم ک بخوای بحثو ادامه بدی من دیگ هیچ حرفی باهات ندارم
من دیگه خسته شدم هر کاری میکنم باز ادامه میده بحثو یچیزای ناحقی میگه ک دلم میشکنه من ادم مغروریم اینو خودشم میدونه برام سخته الکی بگم ببخشید و...من نمیدونم واقعا باید چیکار کنم شما راهنماییم کنین تروخدا
3 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 17, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما چه نسبت به دوستتان و چه نسبت به شخصی که بیان می کنید هردو قابل احترام می باشد اما عزیزم بهتر است سعی کنید که این دو را از هم جدا بدانید احساسات شما به شخصی دیگر ارتباطی به دوستتان ندارد و او می تواند در قالب راهنمایی تنها نظر خود را بیان کند در صورتی که تصمیم گیری بر عهده خود شما می باشد .

بهتر است به او بیان کنید که رابطه دوستی شما از احساساتی که دارید جدا می باشد و نمی خواهید او ناراحت باشد و اگر توضیحی در زمینه روابط خودتان دو نفر نیاز است به او می دهید و بهتر است که به او نیز فرصت بدهید تا عصبانیتش کمتر شود و بتوانید باهم به صورت تلفنی صحبت کنید چون در چت احتمال خطا بیشتر می باشد.
پاسخ داده شده Mar 17, 2021 توسط مهسان حرفه ای (2,680 امتیاز)
دوستت خیلی بچه اس بهتره همچین ادم هایی که اخلاق افتاب پرستی دارن و ول کنی
پاسخ داده شده Mar 17, 2021 توسط Monii حرفه ای (3,460 امتیاز)
سلام.
ببین زیاد وابسته دوستات نشو.
تهش هیچی نیس.
منه اوسکول تو همه شرایط پشت دوستام واسادم و تنهاشون نزاشتم. هیچوقت نزاشتم تو ناراحتیشون تنها بمونن.
از خودم زدم بخاطر دوستام.
ولی مواقعی ک باید کنارم میبودن هیچکدومشون نبودن.
وقتایی که کمکشونو لازم داشتم مشغول عشق و حال خودشون بودن.
چمدونم.
هرچی خیره.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,198 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...