مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بعد از بحث کی باید شرو کنه

251 بازدید
سوال شده Mar 29, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام. من با * آقا پسر توی رابطه هستیم جهت اشنایی قبل از ازدواج. یک جلسه هم خانوادش اومدن خونمون. من ۳۰ سالمه ایشون ۳۲ .مگه توی این دوران نباید ادم حرفایی جدی زد.باید دغدغه و نگرانیاشو بگه. رفتاریی ک طرفش انجام میده و باعث ناراحتی میشه.مگه نباید اینارو گفت ک شناخت بیشتر باشه.من دوس دارم حرف بزنم.انتظارم دارم اونم همینجور باشه
این اقا پسر هر موقع من از این چیزا حرف میزنم میگن غر میزنی.و اعصابش خورد میشه و اخرش میگه من تنهایی رو ترجیح میدم تا تشکیل خانواده.
عکس العمل من چی باید باشه.وقتی رابطه میره تو قهر چیکار باید کرد؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 30, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

قبل از هر چیز این اطمینان رو حاصل نید که ایشون یقینا قصد ازدواج دارند و به اصرار خانواده و یا هر علت فرعی دیگری با شما جبراً رابطه ندارند. این خیلی مهم هست که اشون هم راغب قلبی نسبت به ارتباط باشند نه اینکه صرفا از لحاظ کلامی شما رو تایید کنند.

این دوران برای شناخت و آشنایی هست و عمل شما هم کاملا منطقی و درست هست. برخورد طرف مقابل شما و فرار از شناخت با توجه به سنشون نسنجیده و کورکورانه هست. مگر اینکه مشکل، بیماری ، عدم علاقه داشته باشند. ببین عزیزم این دوران شناخت و توجه به یکدیگر هست اگر ایشون الان برای حرف ها و احساسات شما وقت ندارد و بی حوصله است خب به نظرتون بعد از ازدواج وقت دارد؟ معمولا مرد ها در این دوران به ظاهر هم که شده خودشون رو متوجه و علاقه مند به حرفای جدی نشون می دهند و بعد از مدتی این ظاهرا توجه کردن رو هم کنار می گذارند. اما این مرد حتی الان حوصله شمارو نداره.

خیلی خیلی دقت کنید. خیلی به روحیات و خلقات توجه کنید. بحق قهر رو جدی بگیرید که نشون از شخصیت ضعیف این مرد داره. حتما مراجعه حضور دو نفری داشته باشید. بالخره وقتی ازدواج می کنید همسرتون باید براتون یک فرقی با مرد همسایه یا بقالی محل داشته باشه یا نه؟ اگر قرار باشه مجسمه باشید خب پس با مکار یا همسایتون دقیقا چه فرقی داره؟

موفق باشی عزیزم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,786 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط رزهرا
1 پاسخ 113 بازدید
1 پاسخ 171 بازدید
1 پاسخ 88 بازدید
0 پاسخ 89 بازدید
...