مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از عشقم جدا شدن

157 بازدید
سوال شده مارس 5, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط Saman
سلام من عاشق * دختری  شدم ک از نظر فرهنگ مالی فرق داشتیم یک ساله باهم بودیم  من تهران زندگی میکنم  عشقم نیشابور رفتم دیدنش روز ملاقات نیومد  زن داداششو  فرستاده بود  زن داداشت گفت شما نمیتوین مال هم باشین عشقم از دور داشت مارو میدید اون روز خیلی گریه کردم منم گذاشتم رفتم ولی خیلی هم دیگرو دوست داریم الان همیشه ب فکرشم * گوشه اتاق میشیم ب عکساش میبینم  چت های ک کردیم میخونم نمیتونم از فکرم بیرونش کنم خواهشن * کمکی کنین
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 5, 2021 توسط Fardin293 حرفه ای (3,100 امتیاز)
سلام،شرایط روحی که تحربه می کنید سخت هست اما دقت کنید شما هر زمان بخواهید گوشه گیری کنید و به یادآوری خاطرات گذشته بپردازید اینکار کمکی به شما نخواهد کرد بلکه باعث می شود هر روز به این موضوع فکر کنید و از یاد بردن آن را سخت تر می کند.سعی کنید که این اتفاق را هضم کنید یعنی اینکه متوجه تفاوت فرهنگی بشوید و همینطور اینکه آن خانم گفته اند که امکان با هم بودن شما وجود نداره.
با توجه به برچسب نوجوان که انتخاب کردید،نشان می دهد که ممکن است نوجوان باشید،و روابط عاشقانه نوجوانان پایدار نیستند و در اکثر موارد بزرگترها و والدین این روابط را نمی پذیرند و باعث جدایی افراد می شوند.این روابط هیجانی هستند و هم چنین تصمیمات افراد نیز هیجانی گرفته می شوند.
نگرانی و حس دلتنگی شما قابل درک هست اما برای اینکه وضعیت بهتری را تجربه کنید بهتر هست به مشاوره مراجعه کنید.
پاسخ داده شده مارس 5, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا سامان

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما دقت کنید که روابط در دنیای مجازی مشکلات زیادی را می تواند ایجاد کند چون شناخت ناقص می باشد و بیشتر بر پایه خیالپردازی وابستگی زیادی شکل می گیرد که می تواند بر روند زندگی هردوی شما تاثیر بگذارد.

در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

1. هریک از شما چند سال دارید؟

2. دلیل زن داداش این خانم برای اینکه نمی توانید باهم ازدواج کنید چه مواردی بوده است؟

3. دیدگاه خود این خانم در مورد این رابطه و اتمام آن چگونه بود؟

4. چند وقت هست که جدا شده اید؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,761 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 244 بازدید
1 پاسخ 130 بازدید
1 پاسخ 475 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
3 پاسخ 5,543 بازدید
...