مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشق اول:) از یکی خوشم اومده

157 بازدید
سوال شده مارس 6, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
نمایش از نو مارس 6, 2021
سلام.من یه پسر ۱۸ ساله ام که کلا تا به الان به هیچ عنوان تو فاز عاشقی و دختر بازی و این ها نبودم و به شخصه خوشمم نمیاد...ولی حدود دوهفته پیش با یه دختری صحبت کردم و خیلی عادی و نرمال صحبتامونو کردیم و ابن صحبتا الان دو هفتس ادامه داره و من حس میکنم که ازش خوشم اومده و یه انرژی خوبی ازش میگیرم و نمیدونم چطوری بعش ابراز کنم. این چند وقته که صحبت کردیم کاملا حد و حدودی که حداقل برای خودم تعیین کرده بودم رو رعایت کردم و اینکه حس کردم اونم از من خوشش میاد ولی الان حدود سه روزه که سرد شده و این رو از تو حرفاش میشه فعمید و اینم بگم که من یه رفیق خیلی صمیمی دختر دارم و اینطور نیس که اولین بار با یه دختری حرف بزنم و از روی کم تجربگی یا هیجان ازش خوشم بیاد...خوشحال میشم اگه کمک و نظراتتون رو بشنوم
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 30, 2023 توسط بی نام
سلام، اول از همه باید بگم که این طبیعیه که احساسات شما نسبت به دختری که باهاش صحبت می‌کنید تغییر کرده و خوشایندش دارید، اما باید به چند نکته توجه کنید:

1- هرگز برای پیش‌برد رابطه با یک دختر، از رفیق خودش استفاده نکنید. این عمل ممکن است باعث شکست رابطه شما با دوستتان شود.

2- اگر می‌خواهید احساسات خود را نسبت به دختری که با او صحبت می‌کنید، بیان کنید، بهتر است با او در مورد احساسات خود صادقانه صحبت کنید. اگر او هم احساسات مشابهی نسبت به شما دارد، شاید بتوانید رابطه شما را پیش ببرید.

3- در صورتی که دختر به شما سرد شده است، بهتر است به او فضایی بدهید و او را ناراحت نکنید. شاید او هم مشغول فکر کردن به این موضوع باشد و یا احساسی نسبت به شما نداشته باشد.

4- هیچ‌گاه برای پیش‌برد رابطه خود، از دیگران برای کمک گرفتن استفاده نکنید. این موضوع ممکن است باعث شکست رابطه شما شود و در نتیجه به آسیب رسیدن به خودتان منجر شود.

امیدوارم که پاسخ من به شما کمک کرده باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,128 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 75 بازدید
0 پاسخ 161 بازدید
سوال شده مارس 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط باران
2 پاسخ 129 بازدید
2 پاسخ 153 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
سوال شده مارس 30, 2023 در دوستی یا نامزدی توسط امیرحسین
...