مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهشا کمکم کنید((دوست پسر بداخلاق))

333 بازدید
سوال شده مارس 8, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط حدیث ممتاز (120 امتیاز)
سلام من ۱۸ ساله هستم با پسری دوستم ۲۵ ساله که هدفش ازدواج با من نیست همشهریمم نیست دوست معمولیه
اما باهم خیلی خیلی صمیمیم و رومون تو روهم بازه چند ساله دوستیم الان چند وقتیه که سرد شده من خیلی دوسش دارم یه چیزی فراتر از دوست معمولی عین یک رل یه عاشق اونم میگه دوستم داره اما ثابت نمیکنه بحث ازدواجم میکشم وسط که حداقل بفهمم هدفش از رابطه چیه اما هر دفعه میگه انشالله هر جی صلاحته قسمت بشه این یعنی چی  منو نمیخواد سرشبی خیلی عصبی و ناراحت بود حتی جواب پیامم بزور میداد و بعد عصبی شد و گفت شب خوش به نطر شما این رابطه چیه تهش من خیلی احساساتی ام اونم احساساتیه اما یکم حرف زدنش دست خودش نیست سر شب شماره یه دختری رو میخواست از دوستام منم گفتم نمیدمبا خودم گفتم شاید راضی نباشه قسم خورد فقط میخواد داشته باشه منم ندادم شروع کرد که تو اعتماد نداری تو فلانی عکس اهاشو بدنشم با لباس زیر گاهی میفرسته به نظرشما این رابطه تهش چیه؟کات کنم؟چطوری
ممنون میشم اگر تجربه ای دارید کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 8, 2021 توسط بی نام
سلام به نظر من بهتره هرچی سریع تر کات کنید چون اصلا این اقا رفتار درست و معقولی ندارن تو این رابطه فقط شما دارید اسیب میبینید مخصوصا اینکه فکر میکنم علاقه خاصی به شما نداره،بهتره مدتی ذهنتونو متمرکز چیز های دیگه کنید و یه هدفی و برای خودتون مشخص کنید ولی من اگر جای شما بودم هرچیییی زودتر ارتباطمو با این اقا قطع میکردم معنی نداره شماره دوست شمارو بخواد ،اینم بدونید کسی که دوستون داره نمیزاره انقدر حس تنهایی و حس بد داشته باشید و اقایون با عشق خودشون اصلا وارد مسائل جنسی نمیشن تا زمانی که حلالش باشن،تمام راه های ارتباطی خودتون و اون اقارو قطع کنید
پاسخ داده شده مارس 8, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما حدیث جان

ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما این روابط مخصوصا در سنین نوجوانی به مرور برای شما با وابستگی همراه می شود و این عنوان هایی که به این روابط داشته می شود مانند دوست اجتماعی ، دوست معمولی ، رل و... هیچ خط و مرز مشخصی ندارد و بعد از روابط طولانی مدت یک وابستگی ایجاد می شود که می تواند بر روند روابط و شرایط فردی هردو نفر تاثیر بگذارد .

شما در سن نوجوانی هستید و گرایش به جنس مخالف در این سن یک امر طبیعی هست اما اگر بخواهی شرایط سنی و نوع رابطه را نادیده بگیری به خودت آسیب وارد می کنی در زمان فعلی شما در سنی قرار داری که نیاز است که تمرکز خود را بر تشکیل هویت و شرایط درسی و اجتماعی و به صورت کلی اینده خود بگذاری اگر بخواهید بیش از اندازه به این روابط توجه کنی خودت را از مسیر اصلی خارج می کنی .

شما بیان می کنید که این آقا هدفی مبنی بر ازدواج ندارند و حتی در مقابل صحبت های شما نیز برایتان ارزوی کسب صلاحیت خودتان را کرده اند ماندن در یک رابطه بدون هدف می تواند برای شما آسیب های زیادی داشته باشد .

در اول اینکه به نظر می رسد هدفتان از این رابطه متفاوت از هم می باشد و دوم اینکه رابطه مسیر مشخصی وجود ندارد و با درخواست شماره دوست شما خب مشخص می باشد که برای این آقا این رابطه معنای خاصی ندارد که این درخواست را از شما کرده اند و سوم اینکه اگر بخواهید در یک رابطه بمانید به دلیل ترس از تنهایی و یا به این امید که در آینده نظر ایشان تغییر خواهد کرد خودت را در معرض آسیب بیشتر قرار می دهی .

در احترام به احساساتی که داری بهتر است واقعیت بیرونی را نیز مد نظر قرار بدهی و در احترام در مورد این رابطه تصمیم گیری داشته باشی.

شما در آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب می توانید بر مبنای شناخت در دنیای واقعی در مورد این احساسات خود در یک مسیر هدفمند و مشخص گام بردارید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,091 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 382 بازدید
سوال شده اوت 11, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط Fafa ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 151 بازدید
0 پاسخ 107 بازدید
سوال شده فوریه 22, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 127 بازدید
سوال شده اوت 18, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط زهرا
1 پاسخ 48 بازدید
سوال شده 26 Mar 2024 در دوستی یا نامزدی توسط Samat ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 1,251 بازدید
1 پاسخ 304 بازدید
1 پاسخ 144 بازدید
...