مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وابستگی من به مرد بزرگتر از خودم

214 بازدید
سوال شده مارس 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط حمید
سلام من وقتی خیلی بچه بودم پدرم فوت کرد یکی از اشناهامون بهم خیلی خیلی محبت میکرد من بهش وابستگی شدیدی پیدا کردم بعد از چند سال اومد خواستگاریم خانواده ای من قبول نکردن چون خیلی از من بزرگتره واینکه خیلی بد بینه ذهن منو مسموم کرده همش بهم تهمت میزنه وای چون بهش وابسته شدم تحمل میکنم چون طاقت دوریشو ندارم همش بهم میگه حتی اگه کسی نگاهتم بکنه میخواد رابطه جنسی باهات برقرار کنه منو ترسونده خلاصه هم دوستش دارم هم خیلی خسته شدم تا اینکه راضیش کردم با دوستام برم مسافرت برای اولین بار توی جمع پسر دختر نشستم و از پسری خوشم اومد و به واسطه دوستم ماباهم رل زدیم و خیلی همدیگه رو دوست داریم من بهش گفتم که نامزد داشتم ولی بهم خورده از طرفیم نمیتونم اون نامزدم ول کنم چون مثل پدر مادرمه حامی منه واز اون طرف با اونی که دوست شدم نمیدونم اگه روزی بفهمه بهش دروغ گفتم چکار میکنه نمیدونم چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 10, 2021 توسط غلام
یا علی چکار داری میکنی من اصلا نفهمیدم کی با کیه کی عاشق کیه خخخخ
دارای دیدگاه مارس 10, 2021 توسط بی نام
والا خودمم نمیدونم دارم چکار میکنم
پاسخ داده شده مارس 10, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما در احترام به حمایتی که ایشان از شما کرده اند اگر شما واقعیت های بیرونی را در نظر نگیرید این مسیر می تواند برای شما آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد .

بهتر است که در احترام به ایشان مسیر زندگی خود را مشخص کنید اگر بخواهید زندگی خود را به ایشان گره بزنید ایشان افکار خود را به شما تلقین می کنند .

شما نیاز است که به روانشناس مراجعه حضوری داشته باشید چون نیاز است که به شما کمک شود تا افکار و احساساتی که دارید در مسیر درستی قرار گیرد و نوع رابطه خود با ایشان را بررسی کنید و بتوانید با واقعیت های موجود کنار بیاید و مسیر رشدی خود را سپری کنید .

اینکه ایشان با این اختلاف سنی که شما آن را به صورت خیلی زیاد بیان کرده اید به خواستگاری شما آمده اند به این معنا می باشد که ایشان نیز نمی توانند روابط خود را مدیریت کنند در کنار اینکه اختلاف سنی زیاد با اختلاف رشدی می تواند همراه باشد و این از اهمیت زیادی برخودار می باشد .

در کنار اینکه کنترل گری ایشان و یا دیدگاهای جنسی ایشان به روابط و اگر شک و سوء ظنی وجود داشته باشد می تواند نشان از بعد شخصیتی مهمی باشد که نادیده گرفتن آن برای خود شما نیز آسیب زا می باشد .

بهتر است با کمک روانشناس و شناخت بهتر مسیر خود حدود روابط خود را مشخص کنید و مسیر رشدی خودتان را سپری کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,501 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 560 بازدید
1 پاسخ 625 بازدید
1 پاسخ 231 بازدید
0 پاسخ 129 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در قبل از ازدواج توسط آرسام ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 210 بازدید
1 پاسخ 89 بازدید
1 پاسخ 65 بازدید
سوال شده اوت 4, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط سها ممتاز (120 امتیاز)
...