مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ضربه شدید به سینه و شکایت

633 بازدید
سوال شده مارس 14, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Soosan ممتاز (120 امتیاز)
سلام.دختری۲۵ساله هستم و مجرد هستم. چند وقت پیش برای پسر خواهرم مشکلی پیش آمد که با پدر و مادرش درگیر شد و شروع کرد به تهدید و ما خانه آنها بودیم برای کمک به حل مسئله ای.
پسرخواهرم رفتارهای خطرناکی انجام می داد ،۱۷ساله هست.من اصلا توی دعوا و درگیری نبودم اما به سمت من حمله ور شد و مشت محکمی به یکی از سینه های من زد و همچنین مشت محکمی به شکمم که من از حال رفتم و درد شدیدی رو احساس کردم.و بعد شروع کرد به داد و فریاد و از من معذرت خواهی می کرد.من در فرصتی به پزشک مراجعه کردم و دکتر گفتن که ضربهای شدیدی وارد شده بوده و خواستن برای سینه و رحمم سونوگرافی برم. با توجه به اینکه پسر خواهر من مشکل روحی روانی داره و تحت درمان هست و دارو مصرف می کنه من می تونم از این مسئله بگذرم یا نیاز به شکایت هست؟خواهر من از اون روز که این اتفاق افتاد حال بدی داره،پدر و مادرمم خیلی نگران وضعیت من و خواهرم هستن.حالا هم خواهر زادم خیلی بیقراری می کنه و دائم پیام میده که خاله من رو ببخش دست خودم نبود.
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این اتفاق برای شما با درد و احساسات ناخوشایندی همراه می باشد اما در این مسیر نیاز است که شما در کنار انجام آزمایشات لازم برای بررسی اسیب احتمالی برای شکایت کردن به این نکته توجه کنید که حتی اگر مشکلات روحی ایشان را نادیده بگیریم که خب اهمیت زیادی دارد اما شما از شکایت کردن از ایشان چه هدفی دارید گرفتن دیه و یا زندانی کردن ایشان و یا فرستادنشان به مراکز اصلاح و تریت و... خب در هرصورت هرگونه شکایت شما از طریق دادگاه بررسی می شود اما نیاز است شما بدانید در اول از این مسیر می خواهید چه نتیجه گیری داشته باشید و بعد در این مورد تصمیم گیری کنید با در نظر گرفتن اینکه این مسیر شمایت به خواهر شما و یا همسر ایشان و خودش ما و این آقا پسر 17 ساله چه کمکی خواهد کرد .

حتی اگر برای ترساندن او می باشد بهتر است که در این مسیر به او بیان کنید که از دستش ناراحت و عصبانی هستید و حتی تصمیم به شمایت از او داشته اید و اگر بار دیگر این رفتار را تکرار کند حتما از طریق قانونی اقدام می کنید . در هرصورت بهتر است اینگونه مشکلات در روابط خانوادگی حل و فصل شود تا با آسیب های کمتری همراه باشد مخصوصا اینکه بیان می کنید او بارها ابراز پشیمانی و نگرانی داشته است و از نظر روحی نیز در شرایط خوبی نمی باشد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

3,000 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 114 بازدید
سوال شده مارس 8, 2022 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط رسولی ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 404 بازدید
4 پاسخ 484 بازدید
2 پاسخ 160 بازدید
1 پاسخ 841 بازدید
1 پاسخ 782 بازدید
3 پاسخ 515 بازدید
1 پاسخ 15,916 بازدید
1 پاسخ 151 بازدید
سوال شده اکتبر 19, 2021 در زوج درمانی توسط alireza
...