مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رل زدیم و با او کات کردم

178 بازدید
سوال شده مارس 22, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
من ۱۷ سالمه و با پسری که ۱۷ سالشه دوست شدم و ۹ ماه هست که باهمیم . اوایل خوب بود و همینطور ک من میخاستم اما یواش یواش تغیر کرد هی عیب روی من گذاشت منم درستشون کردم و بخاطرش کوتاه اومدم و عیب ندارع اما هربار ک من بهش میگفتم ازاون رفتارت خوشم نمیاد سریع جبهه می‌گرفت و منو نادیده می‌گرفت و کلی تیکه و طعنه میزد بهم و منو محدود میکرد اما خودش نه . درسته سن کم داریم اما من دوست داشتم گاهی راجب آینده حرف بزنه که میاد خاستکاری من اما وقتی بهش میگفتم نظرت چیه می‌گفت نه من زن نمیخام و مکه دیونم و منو از خانوادش دور میکرد و می‌گفت شاید ۱۰ سال بیشتر رل باشیم و من نمی‌تونسم اینقدر صبر کنم . نادیده منو می‌گرفت و بی ارزشم میکرد و توی هر دعوایی منو مقصر میدونست خودش بی گناهه و می‌گفت تو باید بیای اول پیام بدی معذرت بخای . اما بعدش کلی حرف بهم میزد و منم صبر میدم تا درست شع اما نشد منم باهاش بهم زدم وقتی حتی ب فکر من نیست و ساعت ها می‌ره بیرون و خوش میکذرونه من تو زندگیش نقشی نداشتم . درست بود که کات کردم باهاش ؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 22, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

تجربه احساس دوست داشتن در سن شما یک امر طبیعی هست اما اگر بخواهید خیالی به این روابط نگاه کنید و خود را درگیر این روابط کنید به این امید که در اینده ازدواج خواهید کرد خودتان را در معرض آسیب قرار می دهید .

هرقولی مبنی بر ازدواج تا زمانی که شرایط سنی و رشدی مناسب آن وجود نداشته باشد و فرد در زمان نزدیک مانند نهایتا 6 ماه نتواند در این مسر اقدام کنید یک رابطه پر ریسک می باشد و تضمینی بر عملی شدن ان نیست چون آینده قابل پیش بینی نیست .

در کنار اینکه وقتی متوجه می شوید مسیری را اشتباه طی می کنید تغییر مسیر و یا ترک یک رابطه بهترین تصمیم می باشد .

بهتر است اولویت های سنیت را بهتر بشناسید و به خودت فرت بیشتری برای تجربه این احساسات و روابط بدهی .
پاسخ داده شده مارس 24, 2021 توسط Mobina
سلام من به عنوان کسی که یه همچین ادمیو تجربه کردم اره کاملا درسته کات کردن چون تو این نوع روابط یه نفر پاسوز اون یکی میشه و از خودگذشتگی میکنه و اگه ادامه بدی دیگه ارامش نداری تو زندگیت منم همچین ادمی باهاش بودم که خیلی هم دوسش دارم هنوز ولی رابطمونو کات دادیم چون ادم مغروری بود و به قول تو همش جبهه میگرفت و ایراد رو من میذاشت به نظرم بهتره کسیو انتخاب کنی که نکات مثبتتو ببینه و به وجود تو در کنار خودش افتخار کنه نه کسی که با خودشم درگیره باور کن مشکل از تو نیست تو دوسش داری سعی داری حتی خودتو تغییر بدی براش... کوتاه میای همش... میدونم منم دقیقا همین کارارو کردم اما تهش بدرفتاری دیدم بازم طلبکار بود رک بهت میگم که بودن در چنین رابطه ای یعنی ظلم به خودت چون هیچوقت کسی که دوست نداره و برات ارزشی قائل نیست و به وجود تو در زندگیش افتخار نمیکنه نمیتونه اونجور که شایستگیشو داری بهت محبت کنه باهاش ازدواجم کنی همینطوری ادامه پیدا میکنه هی باید از خودگذشتگی کنی خودتو اونجور که اون میخاد بسازی همش تو خوب باشی تو کوتاه بیای تو سنگ صبور باشی هبچوقت اشتباه نکن کات بده رابطه رو من خودم میدونم سخته من خودم هنوز با اینکه کات دادم طرفو دوست دارم بهش فک میکنم ولی خودتو عذاب نده موفق باشی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,320 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 1,006 بازدید
1 پاسخ 98 بازدید
0 پاسخ 222 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده مارس 13, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بهنام
2 پاسخ 753 بازدید
سوال شده نوامبر 7, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
5 پاسخ 9,434 بازدید
سوال شده می 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 132 بازدید
3 پاسخ 773 بازدید
سوال شده دسامبر 2, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط ngr
...