مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پدرم خیلی بداخلاقه مامانم الان گفت اخر سر سر به بیابون می زاره الان

197 بازدید
سوال شده مارس 22, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
من با اخلاق بابام کنار بیام با اضطراب این حرف مامانم من خیلی تو زندگیم سختی کشیدم اونقدر که یکبار فقط چند دقیقه در موردش با دوستم حرف زدم که اون داشت سطل سطل گریه می کرد
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 25, 2021 توسط بی نام
من هشتم تیزهوشان میخونم ولی خیلی مامانم اذیتم میکنه سر چیزای بیخود مثل اینکه چرا جزوه هات تمیزو رنگیه؟ چرا ظرف نمیشوری؟ چرا روزی 7 ساعت درس میخونی؟ چرا غذا  نمیپزی؟ و حتی بابامم خوب نیست سنش بالارفته دیگه 56 سالشه قطعا باهام کنار نمیاد ولی به قدری ازم متنفره که وقتی راه میرم میگه بتمرگ عوضی صدای راه رفتنت رو مخمه! منم سعی کردم تو اتاقم باشم تا اذیت نشن ولی حتی میان میگن تو اتاقت چی داری که داری مخفی میکنی؟ چرا اهنگ گوش میدی؟ و از این دسته حرفا و به حدی اذیت میشم که برای اروم شدن دستام پر از جای تیغه و پر از دستمال خونیه اتاقم :) بازم بهم میگن حتی بمیری هم باید به ما خدمت کنی چون ما باعث اینیم که وجود داشته باشی:)
دارای دیدگاه مارس 25, 2021 توسط بی نام
آه خدا ................................... این رو توی یک تایپک دیگه بزن بهت  شاید بهت کمک کنند
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,104 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 279 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
8 پاسخ 2,025 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...