مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با پسر کوچکتر

172 بازدید
سوال شده مارس 26, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بدون نام ممتاز (120 امتیاز)
سلام من ۲۸ سالمه و مستقلم یعنی پدرومادرم رو از دست دادم و تنها زندگی میکنم یک شهر دور از برادرهام فعلا بخاطر کرونا بیکار هستم و بیش از حد گوشی دستمه وقتی شاغل بودم زیاد گوشی به دست نمیگرفتم با پسری ۲۴ ساله دوستم که ایشون خیلی به من ابراز علاقه میکنن و چون قبلاً سر موضوعاتی باهم بحث کردیم ولی ایشون یک باره مهربون شده و میگه قصدش ازدواج هست و هیچ مشکلی هم نداره ما فقط تصویر همدیگه رو دیدیم بهم میگه بیام پیشت حضوری همو ببینیم اما من میترسم این مهربونی ها نقشه باشه و بخواد ازم انتقام بگیره خیلی زیاد ابراز علاقه میکنه احساساتی هست
به نظرتون سرانجام این رابطه چیه؟
ممکنه اون پسر قصدش انتقام باشه یا من بدبینم؟
چطوری پایان بدم که غرورش نشکنه آخه جوانه میترسم دلش بشکنه؟
این ازدواج خطرناکه؟

ممنونم از کمکتون
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 26, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اینجا چند مورد وجود دارد که بیان می کنیم همه این موراد به هم و در نحوی تصمیم گیری شما می تواند تاثیر داشته باشد پس به صورت یک پک کامل به آن توجه کنید .

1. خب شما بیان می کنید بیشتر گوشی دست می گیرید از زمانی که کرونا آمده است و شما شاغل نیستید خب این یعنی تایم بیکاری شما افزایش یافته است و چون با برنامه خاصی آن را پر نکرده اید این باعث می شود که تایم بیشتری را با گوشی بگذرانید در کنار اینکه وارد شدن به روابط دوستی با جنس مخالف نیز بی تاثیر بر این میزان استفاده از گوشی نیست چون شما تمرکز زیادی بر این روابط دارید و می تواند برای شما جذابیت نیز داشته باشد .

پس بهتر است اگر از شرایط فعلی رضایت ندارید برای زندگی خود برنامه ریزی کنید تا میزان استفاده از گوشی و وابستگی شما به فضاهای مجازی و حتی این سبک از روابط کاهش یابد .

2. شما بیان می کنید این اقا 24 سال دارند یعنی 4 سال از شما کوچک تر می باشند حتی اگر همه شرایط برای ازدواج محیا باشد نیاز است که سن رشدی هردوی شما مورد ارزیابی قرار گیرد در کنار اینکه شما بیان می کنید اختلاف و بحث های زیادی داشته اید این موضوع می تواند ارتباط زیادی به سن رشدی و دیدگاهای هردوی شما داشته باشد .

3. روابط در دنیای مجازی برای تصمیم گیری برای ازداوج کافی نمی باشید و در این مسیر اگر برای ازدواج نیاز به شناخت در دنیای مجازی می باشد.

4. اگر مشکلات شما به میزانی می باشد که فکر میکنید این باعث می شود که این فرد بخواهد از شما انتقام بگیرد بهتر است که به مشکلاتی که باهم دارید توجه کنید.

5. در این مسیر اگر اعتماد لازم ندارید و نمیخواهید به این رابطه ادامه بدهید بهتر در احترام به ایشان بیان کنید و مسیرهای ارتباطی را نیز قطع کنید تا بتوانید در این مسیر نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,536 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 577 بازدید
سوال شده ژان 20, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط دل آرام
2 پاسخ 449 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط صنم
1 پاسخ 328 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 206 بازدید
سوال شده مارس 26, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده اوت 24, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط صدف
...