مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اگه دلتون خواست نگایی بندازید..هرچند...

268 بازدید
سوال شده مارس 29, 2021 در مشاوره مذهبی توسط اسم ندارم،هیچی ندارم..
سلام،چندباربراتون نوشتم ولی نمیدونم چرا عنوانم حذف میشه یا حذف میکنید،،نمیدونم فرقی ندارد برام،من خستم خیلی خسته واقعن ازته دلم دلم میخواد بمیرم دلم میخواد روی دنیانباشم هرچی میگذره سخت تر میشه ومن تحمل دردکشیدن‌ورنج بیشتر و ندارم حالا که خدا کمکم نمیکنه به حال خودم گذشته چه بهتر که بمیرم خدامنو میخادچیکار،اصلن ارزشی ندارم براش من همیشه یه بنده خوب بودم ولی دیگه بریدم تموم کردم خستم خسته ترازاون چیزی که فکر میکنید....
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 30, 2021 توسط Fardin293 حرفه ای (3,100 امتیاز)
سلام به شما.دقت کنید احساس بی ارزشی شما نسبت به خودتان و بی معنا شدن زندگی روزانه در نظرتان نیاز به بررسی دارد،در اینجا نمی توان بطور کامل به بررسی مشکل پرداخت و راهکار داد.بهتر هست در زمینه کاری،تحصیلی و فعالیت های مهم روزانه به خود کمی استراحت بدهید و به مدتی بنا به نیاز خودتان دست از کار بکشید،کافیست گاهی اوقات به خودتان رسیدگی کنید و با انجام فعالیت های مختلف و متنوع سرگرم بشوید،با دوستانتان و خانواده تان  صحبت کنید،معنویات خود را قوی کنید،به یک طبیعت بروید و با طبیعت ارتباط بگیرید،احساسات خود را با فردی که با او راحت هستید در ارتباط بگذارید یا آن ها را بنویسید.لازم است که بیشتر از گذشته به روان خود اهمیت دهید چرا که احساساتی که در حال تجربه کردن آن ها هستید زنگ هشداری هستند تا شما را به خودتان آگاه تر سازند.
دقت کنید ،هرگز به خود برچسب بنده خوب یا بد بودن را نزنید،همه انسان ها دچار اشتباهات می شوند و اینکه چه فردی کامل است یا کاملا بد و خوب است برچسب گذاری درستی نیست.
خود را بپذیرید،درست است که با مشکلاتی مواجه شده اید اما باید با مشکلات به کمک راهکارها و عملی نمودن آنها پیش رفت و هم چنین در این مسیر نیاز است که امیدوار باشید و در صورت شکست و یا عدم مواجه درست با مشکلات به خود برچسب فرد بی ارزش و ناتوان را نزنید.
در صورتی که افکار شما مدیریت بشوند،احساسات و سپس رفتارهای شما هم مدیریت شده می شوند.این که شما با نام :هیچی ندارم این سوال را بیان کرده اید می توان گفت نام مناسبی نیست و نشان از این است که شما درباره خودتان و نقاط مثبتتان چیزی جست و جو نکرده اید،این فکر که چیزی خوب و مثبت از خودم ندارم کاملا به اشتباه است.
لیستی از
استعدادها،اهداف،تفریحات،سرگرمی ها،احساسات(خوب و بد)،نیازها،مسئولیت های خود(به عنوان یک دختر یا پسر،به عنوان فرزند خانواده،به عنوان خواهر یا برادر،به عنوان یک عضو جامعه،به عنوان دانش آموز و...)،نقاط قوت و ضعف،آرزوها،و ارزش های خود بنویسید.
ارزش های شما باید دارای لیستی جداگانه باشد،به ترتیب الویت از این موارد ۱۵ مورد را شماره گذاری کنید تا با ارزش های خود آشنا شوید:
▪️مهربانی
▪️خوشبختی در زندگی
▪️مصرف نکردن سیگار،قلیان و مواد اعتیاد آور
▪️وقت گذراندن با دوستات
▪️آبرو
▪️انصاف
▪️داشتن درآمد بسیار
▪️خوب درس خواندن
▪️آزاد بودن برای انجام هر کاری
▪️رابطه خوب داشتن با اعضای خانواده
▪️سلامتی و تندرستی
▪️خوب بودن در ورزش،موسیقی یا مهارتی
▪️مشهور یا دوست داشتنی بودن
▪️انجام معنویات دینی
▪️کمک به نیازمندان
▪️داشتن دوستان خوب
▪️کمک به پاکیزگی محیط زیست
دارای دیدگاه مارس 30, 2021 توسط بی نام
ممنونم،معنویاتم قبلن خیلی قوی بودالان مدتی هست خیلی ناامیدهستم،اگرامیدی ازخدامیگرفتم خیلی خوب میشد دوستدارم یه نشونه بهم بده نالازم مثل قبل سمتش باشم
دارای دیدگاه می 1, 2021 توسط بی نام
هروقت احساس کردی خدا کنارت نیست ، به یاد بیار که معلم همیشه در طول امتحان سکوت میکنه...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,138 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 565 بازدید
2 پاسخ 261 بازدید
1 پاسخ 158 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2020 در مشاوره مذهبی توسط *_* حرفه ای (200 امتیاز)
0 پاسخ 132 بازدید
سوال شده اوت 4, 2020 در مشاوره مذهبی توسط فتانه ابرهم
0 پاسخ 230 بازدید
1 پاسخ 2,399 بازدید
...