مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تبلت برای کودک

171 بازدید
سوال شده مارس 30, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
سلام
پارسال دختر ۹ ساله ام به دلیل جراحی ۳ ماه بستری بود .چون تک فرزتد است  و در شرایط کرونا و شرایط روحی که داشت تبلت گرفتیم و مشعول شد.الان عادت کرده روزی چند ساعت باهاش کار میکنه. فیلم هایی که ناخواسته میبینه گاهی نگران کننده است .
چه کار کنیم به نطر شما
ممنون
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط ♛سایه ماه♛ حرفه ای (8,840 امتیاز)
سلام

نذارید همه جا فعالیت داشته باشه

زیاد مناسب نیست که سراغ همه چی بره

کم کم محدودیت هارو بیشتر کنید

از  پیام رسان ها یا اینستاگرام شروع کنید وکم کم ساعتی گوشی دستش بدید
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
به نظر من اول فرهنگ استفاده را به جای بر خورد بهش یاد بدید و بهش توضیح بدید که فضای مجازی هم میشه استفاده خوب کرد و هم بد.
و یکی هم تبلت را اختصاص به خودش به صورت تنهایی ندید و مشترک استفاده کنید چون اینجوری جلوگیری از خیلی مشکلات خواهد شد و برای استفاده هم براش زمان بندی کنید تا بتونید مدیریت کنید استفاده کردن را.
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط مهدی
سلام، افزونه ها وبرنامه هایی هست که گوشی رو به سنی که مناسبه نمایش بده، یعنی مثلا مطالب بزرگسال برای شخص نمایش داده نشه، البته این بیشتر به درد استفاده از سایت ها و بازی و برنامه های خارجی کمک کنندست، در صورت استفاده از برنامه های داخلی نیازه که شما نظارتتونو بیشتر کنید، این یکی از مهمترین مسئولیت های شما در قبال فرزندتونه، در چند والدین مشابه دیدم که حتی اگه فرزند شبکه اجتماعی خاصی هم داشت، ابتدا توسط والدین چک میشد و مطالب نامناسب حذف میگردید و سپس با توجه و حضور خود والد گوشی در اختیار فرزند قرار میگرفت

خودتون که میدونید چه چیزهایی که در اینترنت پیدا نمیشه، اگه چیزی خارج از سنش ببینه بسیار اسیب رسونه پس واقعا نهایت توجهتون رو بذارید و این موضوعو ساده نگیرید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,027 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 247 بازدید
2 پاسخ 202 بازدید
1 پاسخ 55 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 91 بازدید
2 پاسخ 100 بازدید
سوال شده ژوئیه 15, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط پریسا
1 پاسخ 172 بازدید
1 پاسخ 114 بازدید
...