مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سوء تفاهم در دوستی

854 بازدید
سوال شده می 1, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام من پسرم و 17 سالمه و با یه دختر 24 ساله تو فضای مجازی دوست شدم و 5 ماه هم دوستی مون ادامه پیدا کرد تا اینکه بخاطر یه سوء تفاهم بهم گفتش تو رو خوب نشناخته بودم و خدافظ
الان میخوام راضیش کنم برگرده. حیفه بخاطر یه سوء تفاهم کوچیک که کوچکترین منظوری هم نداشتم دوستیمون بهم بخوره. اخلاقش خیلی خوب بود و درک و فهم بالایی داشت. سخته ببینم همچنین دوستی رو از دست دادم.
چیکار میتونم بکنم؟ آیدی یکی از دوستاش رو دارم ولی اون از هیچی خبر نداره. اگه ازش بخوام واسطه بشه اوضاع بدتر میشه؟
من جدا از اینکه از لحاظ عاطفی وابستش شدم که میتونم این وابستگیم رو کنار بذارم ولی دختر خیلی خوبی بود و تا به حال نتونستم دختری با این اخلاق و درک و فهم پیدا کنم و دخترای قبلی هر کدوم یه عیبی داشتن و با رفتنشون زیاد ناراحت نمیشدم اما در مورد این یکی اصن نمیتونم از فکرش بیام بیرون چون خودم باعث این جدایی شدم.
الان دو هفته از این جدایی میگذره اما هر روز این این قضیه برام سنگین تر میشه. در ضمن همون موقع تو تلگرام و اینستاگرام بلاکم کرد و وقتی با یه گوشی دیگه هم بهش پیام دادم اونا رو هم بلاک کرد.
هیچ راه ارتباطی دیگه ای ندارم جز اینکه دوباره با یه گوشی دیگه بهش پیام بدم اما چی بهش بگم که برگرده.
شوخیم هم این بود که من عکسش رو فتوشاپ کردم و فرستادم. بار اولم نبود واسش میفرستم. این بار سه تا عکس فرستادم و در مورد یکیش چهرش رو روی یه عکس خانمی با لباس خواب که رو جلد مجله هستش فتوشاپ کردم. گفت از عکسه خوشم اومد. اما جدیدا بخاطر خانواده سرش شلوغ بود و منم بهش گفتم حالا که باهام زیاد چت نمیکنی منم این عکست رو پرینت میکنم و به دیوار اتاقم میزنم تا کمتر دلم برات تنگ بشه و حتی جلو حرفم چندتا استیکر خنده هم گذاشتم. از بدشانسی من تو تلگرام بودم اما بالا سر گوشیم نبودم و اومدم دیدم نوشته نمی‌دونستم اینجوری هستی و نشناخته بودمت و خدافظ
اگه اخلاقش خوب نبود و باهم خوب نبودیم دلم نمی سوخت اما چون اشتباه از من بوده نمیخوام که از دستش بدم
الان میخوام فقط برگرده. چطور میتونم راضیش کنم؟ از طریق دوستش یا با دوباره پیام دادن؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 1, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

 احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که اگر بخواهید بر این روابط در دنیای مجازی سرمایه گذاری عاطفی زیادی کنید این روابط می تواند به مرور برای شما وابستگی زیادی را ایجاد کند و این وابستگی باعث کاهش تمرکز شما از مسیرهای اصلی زندگیتان می شود .

شما در اوج نوجوانی و توجه به جنس مخالف قرار دارید اما اگر بخواهید آسیب های روابط در این سنین و روابط در دنیای مجازی را نادیده بگیرید ممکن است مشکلاتی بیشتر از این درگیری های فکری را داشته باشید .

در هرصورت شما با فرصت به خود برای اینکه در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر به این احساسات خود پاسخ بدهید می توانید با افرادی هم سن خود که به رشد و هویت کامل تری رسیده اند در کنار اینکه رابطه هدفمند در دنیای واقعی داشته باشید را تجربه کنید.

در هرصورت شما توضیحات خودتان را به این خانم داده اید و یا می توانید با ای دی دیگری بدهید اما تصمیم گیری برای ادامه دادن و یا ندادن با خود این خانم می باشد در کنار اینکه اصلا توصیه نمی کنم به دوست ایشان پیام بدهید چون در اول ممکن است اصلا ایشان دوست نداشته باشند کسی از روابط خصوصیش اطلاع داشته باشد دوم اینکه ممکن است برای ایشان مشکلاتی ایجاد شود .

پس بهتر است در احترام به احساسات خود به همه جوانب فکر کنید و بعد تصمیم گیری داشته باشید .
دارای دیدگاه می 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
در هرصورت ممکن است این خانم تمایلی به صحبت در مورد رابطه دوستی خودشان با شما با فرد دیگری نداشته باشند به همین خاطر همین بنده توصیه نمی کنم که در این مورد به دوست ایشان پیام بدهید .
ببینید این روابط را نمی توان در یک حد معمولی نگهداشت پس بهتر است از تمرکز بر این روابط خواری کنید چون می تواند شما را از مسیر اصلی زندگی خود و اولویت های زندگی دور کند.
بهتر است در این مسیر در احترام نظر خودتان را بیان کنید و اجازه بدهید خود ایشان تصمیم گیری کنند.
خیر این امکان وجود ندارد که ما بتوانیم با ایشان صحبت کنیم.
دارای دیدگاه می 3, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
ببینید اینکه یک رابطه مجازی این میزان برای شما درگیری فکری ایجاد کرده است خودش نشان از وابستگی زیاد دارد در صورتی که تمرکز شما در زمان فعلی باید بر موضوعات مهم تری قرار داشته باشد .
قرار نیست حرف خاصی بزنید اگر قرار است توضیحی بدهید بیان توضیحات و دلیل خودتان کافی می باشد.
در هرصورت این روابط بله ممکن است به ازدواج نرسد اما وابستگی که ایجاد می کند مخصوصا اینکه شما در سن نوجوان قرار دارید و در این زمان فرصت ها و تمرکز فکری شما برای آینده از اهمیت زیادی برخودار می باشد.
تصمیم گیری نهایی با توجه به همه موارد بر عهده خود شما می باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,959 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 156 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 408 بازدید
1 پاسخ 138 بازدید
1 پاسخ 139 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 151 بازدید
4 پاسخ 229 بازدید
2 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 106 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط مریم سادات
2 پاسخ 241 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط مهناز
...