مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من 11 سالم بود که فهمیدم پدربزرگم سرطان داره همون روز که خودشون فهمیدند

200 بازدید
سوال شده می 1, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
ما همش اونجا بودیم منم فقط 11 سالم بود نفسش می گرفت ناله می کرد و .......... 13 سالم بود که فوت کرد 15 سالمه که الان عمم سرطان گرفته بعدش مادربزرگم میاد اینجا هی از بیماریش تعریف می کنه و..... یکبار گفت اگه اون چیزیش بشه من میمیرم الانم می ترسم تو ژنمونه خودمم بگیرم به خدا از 11 سالگی تا 14 سالگی وسواسی فکری داشتم از وقتی فهمیدم چه اتفاقی برای پدربزرگم افتاد روانشناس می گفت به خاطر این اتفاقات وسواسی گرفتم یعنی به خاطر بیماری پدربزرگم و .......... نمی دونید من چی دیدم که آخراش خیلی لاغر شده بود به خدا 27 کیلو بود الان یادش میوفتم گریم می گیره الان تازه اصلا فکر می کنه یه خطری تهدیدم می کننه در زمان خیلی نزدیک کمک
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 1, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر اگر تجربه این اتفاقات برای شما هنوز هم در  شرایط روحی شما تاثیر و بر روند عملکرد شما تاثیر منفی دارد نیاز است که حتما روند مشاوره خود را با روانشناس ادامه بدهید تا بررسی شود که این اتفاقات در روان شما چه معنایی تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید.
دارای دیدگاه می 1, 2021 توسط بی نام
نمی خوام دیگه توی این اوضاع بیام مشکلمو بهشون بگم به اندازه * کافی مشکل دارند
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,168 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 200 بازدید
1 پاسخ 224 بازدید
...