مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رجوع بعد طلاق

78 بازدید
سوال شده مارس 10, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام.من ۲۴ ساله هستم و شوهر سابقم ۲۹ ساله. تیر ماه پارسال به خاطر دست بزن داشتن،بد اخلاقی،بد دهنی و دخالت خانواده شوهرم ازش جدا شدم.الان یک ماهی هست اصرار به برگشتن داره.من دیروز رفتم دیدمش و کلا خاطرات گذشته یاداوری شدن برام و حقیقت از طلاقم پشیمون شدم.
من تو شهر کوچکی زندگی میکنم به خاطر من نه تنها خانوادم بلکه فامیلم هم با خانوادش بحث داشتن و مشکل درست کردن.یعنی اگه بخوام برگردم عاق خانواده و فامیل میشم.از جهتی هم با توجه به خصوصیاتی که از شوهرم البته شوهر سابقم گفتم اطمینانی ازش ندارم که قید خانواده و فامیل رو بزنم.
کمکم کنید با دلم چه کنم؟
من خیلی احساساتی هستم .اصلا میشه دیگه کسی رو این قد دوست داشت؟
من راضی به طلاق نبودم اما به خاطر کتک کاری شوهرم چند روز بیمارستان بودم و نه خودش و نه خا نوادش سراغی از من نگرفتن منم به خاطر عزت نفسم دیگه روم نشد بگم میخوامش و راضی به طلاق شدم.شوهرم هم از ترس مهریه و نفقه  و دیه راضی به طلاق شد.
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 11, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز

توجه داشته باشید  که وقتی می فرمایید که ایشون دست بزن داشتند شما بیمارستان بودید و اینکه خانواده ایشون هم رفتار درستی نداشتند پس همان طور که می فرمایید برگشت شما صرفا  احساسی است و گویا عاقلانه به موضوع نگاه می کنید که به هر حال وقتی در چنین شرایط سخت بودید مجبور به طلاق شدید یعنی اصلا بحث این نبوده که شما دنبال بهانه برای جدایی باشید بلکه شرایط به نحوی پیش رفته که چاره دیگری نداشنید به هر حال ایشون حتی اگر پشیمان هم شده باشند باز هم  دلیلی برای برشگت شما نیست مگر ایشون بخواهند در حضور خانواده شما تعهد بدهند و تمایل داشته باشند که  رفتارهای گذشته را جبران کنند ولی اینکه دوباره به زندگی برگردید که مدام در تنش باشید و اضطراب و بعدا به فرض مثال فرزندی داشته باشید که جدایی را سخت کند خب شرایط شما از این چیزی که اکنون وجود دارد بدتر خواهد شد پس بهتره کاملا منطقی به شرایط نگاه کنید و اصلا  احساسی صرف تصمیمی نگیرید

رفتن پیش روانشناس هم و نظر خواهی کمک بزرگی خواهد بود در هر صورت امیدوارم خوشبخت باشید و تصمیم درستی بگیرید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,650 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 96 بازدید
1 پاسخ 87 بازدید
0 پاسخ 183 بازدید
سوال شده سپتامبر 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط elahe ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 621 بازدید
1 پاسخ 71 بازدید
سوال شده مارس 23, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 108 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط طه
1 پاسخ 112 بازدید
2 پاسخ 336 بازدید
1 پاسخ 194 بازدید
سوال شده نوامبر 18, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط محمدجواد
...