مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمک در مورد قطع رابطه

169 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط دکترداروساز
با سلام پسری ٢٦ ساله هستم اخیرا خانم متاهلی تو یکی از شبکه های اجتماعی از من خوشش اومده و دیوانه وار دوستم داره .منم از اون جا که از عواقب چنین رابطه ای اگاهم و این که از لحاظ اعتقادی چنین رابطه ای رو درس نمیدونم جوابشو ندادم ولی این خانم خیلی پیگیر هستن و این که با اکانت های مختلف پیام میدن و حتی دیگرانو واسطه میکنن بهم ابراز علاقه کنن منم با توجه به شرایط کاریم واقعا امکان حذف اون اکانت اینستا فراهم نیس برام ممنون میشم راه کار درست بهم ارائه بدین چون حتی بلاکم کنم خیلی پیگیرن
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینگونه اتفاقات در دنیای مجازی زیادی می باشد اما ما نمی توانیم بیان کنیم که در دنیای روانی این خانم چه چیزی تجربه می شود که بر مبنای ان بدون شناخت و تنها براساس یک سری پست و ... بیان می کنند که عاشق شما شده اند اما این بیشتر نشان دهنده این است که این خانم عاشق خیالپردازی روانی خود شده اند در کنار اینکه چون شناخت در دنیای مجازی ناقص می باشد نیاز است که شما نیز مراقبت بیشتری از خود کنید و سعی کنید که تا حد ممکن حریم های خصوصی خود را در اینگونه فضاها حفظ کنید ، پیج خود را خصوصی کنید ، از پاسخ به همه افراد در دایرکت خودای کنید ، زندگی شخصیتان را زیاد به اشتراک نگذارید در کنار اینکه مراقب باشید در هرصورت در این دنیای مجازی امکان سوء استفاده و وابستگی های عاطفی زیاد می باشد .

بهتر است شما از هرگونه پاسخ حتی اینکه بگوید پیام نده خوداری کنید چون فردی که در دنیای خیالی خودش زندگی می کند و یا مشکلاتی در وابستگی دارد همین پیام را نیز توجه دریافت میکند پس بهتر است هر موقع متوجه شدید بلاک کنید و در احترام بیان کنید هرگونه پیام دیگر ایشان را از طریق قانونی دنبال می کنید و از ایشان از طریق پلیس فتا شکایت می کنید و بعد از آن از هرگونه پاسخ خوداری کنید ..

در هرصورت وارد شدن و توجه به بازی روانی اینگونه افراد می تواند به مرور شما را نیز درگیر کند پس بهتر است خود مراقبتی های لازم را داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,434 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 65 بازدید
2 پاسخ 152 بازدید
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط mohsen
1 پاسخ 209 بازدید
1 پاسخ 69 بازدید
1 پاسخ 138 بازدید
سوال شده Mar 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 163 بازدید
3 پاسخ 144 بازدید
1 پاسخ 64 بازدید
سوال شده 29 فوریه 2024 در مشاوره تحصیلی توسط Asganda_356 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 287 بازدید
...