مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ولم کرد دوباره اومد

533 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ساجده
سلام من با یه پسری دوست بودم یک ماه باهم بودیم بعد دیگه بهونه اورد رفت من دوستش داشتم ولی خب اون از یکی دیگه خوشش اومده بود من فقط میخواستم یکی باشه که باهاش سرگرم بشم اون رفت بعد از دوهفته اومده میگه من غلط کردم دوستت دارم بیا باهم رل بزنیم من اصلا قبول نکردم و بهش گفتم تو که یه بار به خاطر یه دختر رفتی بازم همینکار میکنی خلاصه الان خیلی پیگیرمه من بهش محل نمیدم ولی خب خودمم دودل شدم چون دوستش دارم ولی از طرفیم میترسم دوباره بره چکار کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط بی نام
سلام
این که شما و اون چند سالتونه مهمه
از طرفی اگه واقعا عاشقتون بود ترکتون نمیکرد و ممکنه همش هوس زودگذر باشه چون دختر دیگه ای پیدا نکرده
شما میتونید باهاش رل بزنید ولی زیاد وابسته نشید بهش و فقط برای سرگرمی باهاش دوست بمونید ولی بهتره وقتتون رو صرف رل زدن با کسی که واقعا دوستتون داره بکنید.
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم در این مسیر شما شرایط سنی و هدفتان از این روابط را بیان نکردید و اینکه رابطه شما در دنیای واقعی می باشد یا مجازی ؟ همه این موارد از اهمیت زیادی برخودار می باشد اما برای اینکه بتوانی تصمیم گیری بهتری داشته باشی در اول نیاز است به این موضوع فکر کنید  که ایا این روابط در اولویت زندگی فعلی شما قرار دارد؟ ایا واقعا می توان فعلا هدف مشخصی برای این روابط قرار دارد؟ شرایط سنی شما و این آقا شرایطی هست که به هویت کامل رسیده باشید و انتخاب با ثباتی داشته باشید و یکی از دلایل اتمام این رابطه نیز به نظر همین مورد می آید .

در کنار موارد بالا عزیزم دقت کن که این نام ها چون کراش ، رل ، دوست اجتماعی و... حدود مشخصی ندارد و به مرور شما در این روابط وابستگی بیشتری را تجربه می کنید و این باعث می شود که نتوانید مدیریت لازم را داشته باشید .

بهتر است اگر در دوران نوجوانی هستید به خودت فرصت بیشتری بده تا در آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب و بر مبنای شناخت در دنیای واقعی در مرود این احساسات تصمیم گیری کنید و اگر هم دوران نوجوانی برای شما و فرد مقابل سپری شده است بهتر است که روابطی با هدف مشخص داشته باشید و نه به امید آینده و تغییرات ان چون هیچ تضمینی در مورد آینده وجود ندارد .

در کنار اینکه نیاز است به شناختی که نسبت به فرد مقبال کسب کرده اید توجه کنی.
دارای دیدگاه می 2, 2021 توسط بی نام
سلام من ۱۷ سالمه اون ۱۹ سال و اینکه رابطمون تو دنیای واقعی هسته نه مجازی
دارای دیدگاه می 2, 2021 توسط بی نام
من خودم 17 سالمه اما تا حالا با هیچ دختری رل نزدم. بهتره تو این سن خودتو با ورزش و هنر سرگرم کنی. در ضمن گفتم اگه واقعا عاشقت بود ترکت نمی‌کرد و فقط هوس زود گذر بوده و وقتی ترکت کرد و کس دیگه ای رو پیدا نکرد برگشت تا دوباره با تو شروع کنه. لطفا ساده نباش و یکم بهش فکر کن. سنت هم سن مناسبی برای این دوستی ها نیست و میتونه باعث وابستگی شدید به طرف بشه و با احساست بجای عقلت تصمیم بگیری و وارد ماجرایی بشی که دیگه راه برگشتی نداشته باشی و اون موقع یا از لحاظ عاطفی بسیار صدمه میبینی و یا حتی ممکنه بخاطر حفظ آبرو مجبور به ازدواج باهاش بشی بدون اینکه با عقلت تصمیم به این ازدواج گرفته باشی.
باهاش کات کن و دیگه هم دنبال این دوستی ها نرو تا دانشگاه که سنت بیشتر شد و تونستی با شناخت بیشتری وارد این رابطه ها بشی
دارای دیدگاه می 2, 2021 توسط بی نام
مرسی از راهنمایت باهاش کات کردم امیدوارم دیگه نبینمش
دارای دیدگاه می 4, 2021 توسط بی نام
سلام بیا با خودم رل بزن قول میدم ولت نکنم
دارای دیدگاه می 4, 2021 توسط بی نام
سلام باشه رواله
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,079 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 528 بازدید
1 پاسخ 186 بازدید
1 پاسخ 141 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 619 بازدید
سوال شده دسامبر 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط کاربرعضو ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 49 بازدید
سوال شده ژوئن 2, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط کوثر
1 پاسخ 57 بازدید
4 پاسخ 236 بازدید
1 پاسخ 132 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط یه نفر که همین الان دوست داره مرده باشه
1 پاسخ 216 بازدید
...