مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نظرتون درباره نوشتن آرزوها چیه؟باعث میشه زودتر بهشون برسیم؟

362 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام آیا نوشتن آرزوها کمک به رسیدن بهشون میشه؟خیلی دلم به یه آرزوییم خیلی زود برسم ینی این کار باعث میشه بهش برسم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 3, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

احتملاً نوشتن آرزو ها و اهداف ، شاید باعث بشه که برنامه ریزی بهتر و سودمند تری برای رسیدن به خواسته ها داشته باشید. در واقع نوشتن صرف آرزو ها روی کاغذ و رها کردنشون، به نظرتون شما رو به اونها میرسونه؟ نوشتن روی کاغذ با فکر کردن به خواسته هامون چه تفاوتی داره؟ اینکه یک سری دست نوشته از خواسته هامون رو رها کنیم بدون هیچ تلاشی ، راه رسیدنه؟؟

شاید تفاوتش این باشه که وقتی اون ها رو یادداشت میکنیم، میتونیم بهتر برنامه ریزی کنیم، روند صعودیمون رو متوجه باشیم و در کنارش شرایط رسیدن به اونها رو فراهم کنیم. نقاط ضعف و قوت رو بسنجیم و اگر روزی بهشون رسیدیم، شکرگذار باشیم و بدانیم چیزی که الان هست، روزی ارزوی ما بود. تلاش، توکل و مشورت  و در کنارش پتانسیل افراد هم تاثیر داره. شاید با نوشتن هدفمون رو گم نکنیم و فراموش نشه. به نظر شما اینجور نیست؟
موفق باشید.
دارای دیدگاه می 3, 2021 توسط بی نام
بله درسته،ولی بجایی خوندم که نوشتن اونها باعث میشه کاعنات زودتردست به کاربشن،البته کلن موضوع من فرق می‌کنه،،مثلن من اول هفته یه خبرخوب شنیدم وبه خودم گفتم من تاآخرهفته منتظرشنیدن خبرهای خوب هستم تایجوری اون انرژی مثبت روبه کاعنات بفرستم ولی ولی بازهم مثل همیشه قانون عکس برای من ظاهرشدمن اینبارواقعن گفتم حتمن تاآخرهفته خوب پیش می‌ره وهیچ انرژی منفی بخودم ندادم ولی همین پشتش یه خبربدی شنیدم..نمیدونم واقعن چرابرای من اینطوری میشه واقعن سواله برام؟!!!میگن دولت خاستی دولت برات میاد ونکبت خاستی نکبت برات میاد این یه ضرب المثله ولی چراواقعن برای من عکس میشه؟عجیبه...
دارای دیدگاه می 4, 2021 توسط Dr. mind
سلام شما برای رسیدن به ارزوهای خود باید با خود واقعی تان در هم راستایی باشید شما میتوانید ارزوهای خود را خلق کنید سه گام خلق کردن پرسش(درخواست) 2 پاسخ که کار منبع غیر جسمانی شماست که ان را خدا مینامید 3 اجازه دادن دقت داشته باشید که مرحله سوم حائز اهمیت می باشد چرا که شما باید اجازه ورود چیزی که میخاید رو به زندگیتون بدید و این کار رو با افکارتون انجام میدید به عبارت دیگه وفتی شما افکار مثبتی نسبت به رسیدن به ارزوی خود دارید و در اعماق وجود خود احساس خوبی دادید و ان را باور میکنید و خود را شایسته ان میدانید با خود برترتان در هم راستایی هستید محال ممکن است که قانون جذب به درخواست شما پاسخ ندهد بنابراین اگر هنوز به ارزوی خود دست نیافته اید به این معناست که هنوز به هم راستایی نرسیدید دقت داشته باشید که فقط مرحله اول که خواستن یا به زبان اوردن ارزوست کفایت نمیکند شما باید به راستی روی ارزوی خود تمرکز کنید و ارتعاش مثبتی را با افکار خود به کائنات ساطع کنید که به ارزوی خود دست یابید پس به خاطر داشته باشید تمرکز مداوم داشتن افکار مثبت شایسته دانستن خود و باور برای محقق شدن ارزوها و احساس خوب راجع به ان تنها چیزهایی هستندکه شما را در هم راستایی قرار میدهند و به ارزویتان میرسانند موفق باشید
دارای دیدگاه می 5, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنونم،نظری در رابطه با عکس شدن خواسته ها ندارید؟؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,245 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 5,974 بازدید
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Mona.hastam حرفه ای (340 امتیاز)
2 پاسخ 126 بازدید
1 پاسخ 75 بازدید
سوال شده می 9, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 611 بازدید
2 پاسخ 160 بازدید
سوال شده ژان 17, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 258 بازدید
1 پاسخ 115 بازدید
...