مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام پاک نکنید من خیلی دوست دارم که یک راهبه مسیحی بشم

1,689 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
اصلا نمی دونم چی کار کنم به نظرم اینطوری به خدا نزدیک تر می شم
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2023 توسط عمو آلیسون
سلام کار سختی نیست فقط یادت باشه فریب اخوند جماعت نخوری و مستحکم ایمانت حفظ کن از طریق اینستاگرام یا توییتر به انگلیسی برای صفحه پاپ فرانسیس پیام بزار خودش برات توضیح میده اگر نشد که راهبه بشی همینکه ایمان داشته باشی کافیه
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2023 توسط عمو آلیسون
آقای محمد علی شما که مسیحی نیستی زیر پست مسیحیت نظر ندی سنگین تری اخه به تو چه سر پیازی یا ته پیاز
6 پاسخ
پاسخ داده شده می 2, 2021 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
بزارید یک چیزی را بهتون بگم
اینکه همه دین ها و مذاهب مقدس هستند و بنده به هیچ وجه قصد اهانت ندارم اما خودم این را میدونم که دین اسلام و شیعه حق هست.
بزرگی مثل عبدالباسط قاری قران بنده با واسطه به نقل از پسر ایشون شنیدم که قاری بزرگ عبدالباسط به خواب فرزندشون میرن و میگن که هیچ مشکلی در سفر به اخرت ندارم و بهترین جایگاه را برای من در نظر گرفته اند اما پشت درب بهشت نگه داشته اند چون شیعه نبودم و تا ولایت امیرامومنین را قبول نکنم درب بهشت به رویم باز نمیشود.
این را گفتم تا بدونید نزدیک ترین راه رسیدن به خدا همراه شدن با اهلبیت هستش و بس.
انشالله که موفق و پیروز باشید
دارای دیدگاه ژان 18, 2022 توسط یک مسیحی
ویرایش شده ژان 19, 2022
یعنی شما میگین فقط مسلمونا بهشت میرن؟!
 یعنی لویی پاستور که با اختراع پاستوریزه کردن شیر سلامتی و جون میلیاردها انسان رو نجات داد و توماس ادیسون که برق رو اختراع کرد و الکساندر گراهام بل که تلفن رو اختراع کرد و بقیه مخترعان و کاشفان و دانشمندان بزرگ جهان که با اختراعات و اکتشافاتشون زندگی بشر رو بهتر کردن همه میرن جهنم و هرگز نمیتونن وارد بهشت شن فقط چون مسلمون نبودن؟؟؟؟؟!!!!!!!
این حرف عدالت خدا رو زیر سوال میبره.
یعنی یک دانشمند بزرگ مسیحی که جون خیلی ها رو نجات داده باید همیشه در جهنم باشه و هیچ راهی برای ورود به بهشت نداره اما یک سیاستمدار مسلمون اگه کلی اختلاس و دزدی کنه و با سیاست های غلطش و دزدی هاش باعث تورم شدید در کشور و عذاب کشیدن یک ملت در اثر مشکلات اقتصادی بسیار بشه؛ یه مقدار تو اون دنیا مجازات میشه و یه مقدار جهنم میمونه ولی همچنان امیدی هست که بره به بهشت؟؟!!!!
یعنی یک مسیحی یا یهودی یا پیرو سایر ادیان هر چه قدر هم کارهای خوب کنه نمیتونه به بهشت بره اما یک مسلمون هر چه قدر هم کارهای بد کنه یه مدت که تو اون دنیا مجازات شد و جهنم رو تحمل کرد امیدی هست که به بهشت بره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
خواب همیشه درست نیست و تعبیر نداره. شاید این خواب رو یه نفر برای ترویج تشیع یا به هر قصد دیگه ای از خودش دراورده باشه و این حرف رو به پسر قاری قران نسبت داده باشه. شاید هم واقعا پسر قاری قران این خواب رو دیده باشه اما تعبیرش این نباشه که برای رفتن به بهشت باید حتما شیعه یا مسلمون بود و این خواب هم یه خواب بدون تعبیر باشه مثل خیلی از خواب هایی که ما میبینیم.
دارای دیدگاه ژان 19, 2022 توسط بی نام
خوب فکر کنم قیاستون اشتباه بشه
ببینید بنده نگفتم که غیر از مسلمان وارد بهشت نمیشه ،بلکه هرکس باید نسبت به دین خودش تحقیق کنه
ببینید بگذارید اینجوری بگم خدمتتون ،همه انسان ها در موزه تولد بر حسب انتخاب خانواده و محیط اطراف  اسم و دین و مذهبی برای هویت اون انتخاب می‌کنند، که در انتخاب آن ها در آن زمان قدرت تایین کردن ندارد ،حال دین اسلام می‌گوید که ما وقتی بزرگ شدیم باید تحقیق کنیم در مورد دین و مذهب، ولی واقعا درست تحقیق کنه نه اینکه خودش را گول بزنه که طبیعتا متوجه خواهد شد که کدام دین و مذهب حق است .
اما ما نباید دین را مقصر به افرادی که ناقص هستند و خطا از آن ها رخ می‌دهد بزنیم، چرا دین اسلام و شیعه را با عدالت حضرت علی که زبان زد تمام مردم دنیا هست مقایسه نمی‌کنیم، اینکه حالا ما بخواهیم دین را با افراد اون جامعه بسنجیم اگر به تاریخ های گذشته ویا نگاه هایی به اطراف بکنیم متوجه جنایت و یا کشتار و... در خیلی از همین مذاهب ها میشیم که جای مناسب برای گفتن نیست .
اما بحث مخترعانی که نام بردید را ببینید اون افراد هم وارد بهشت می‌شوند اما درصورتی که دین اسلام به گوششان نخورده باشه    که بخواهند تحقیق بکنند و یا اصلا دین اسلام بعد از آن ها معرفی شده از سمت خداوند که  در اون صورت مطابق با آیین و دین خودشان مورد سوال و جواب و عدالت خداوند قرار می‌گیرند (که فکر کنم عدالت خداوند قشنگ مشخص باشه )
و این نکته را مد نظر هم داشته باشید ،من نگفتم که بقیه ادیان ها بد هستند وفقط اسلام خوبه ،خیر بلکه تمامی این ادیان ها در زمان و فواصل مختلف تاریخی از سمت خداوند آمده است منتها بحث ما بر سر این هست که کدام دین تعریف شده است و کدام دین دست نخورده باقی مانده هست ،به گفته های خود کارشناسان غربی کتاب مقدس مسیحیت بر اساس خط شناسی هایی که انجام داده اند گفته شده که اگر اشتباه نکنم در گفتن تاریخ ۳۰۰ سال بعد از مرگ حضرت مسیح نوشته شده که این خودش جای سوال داره و تفکر داره ، که بهتره ما کتابی را انتخاب کنیم که توسط خداوند که موجود کامل هست و خالق تمام موجودات نوشته‌شده یا کتابی که توسط مخلوق خداوند که فردی ناقص هست
به حرحال این بحث ها نیاز به فضای مناسب و زمان بیشتری هست ،از اینکه واقعا در این زمینه کنجکاو هستید خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتونید مسیر درست را پیدا کنید و برای اون مسیر تلاش کنید
موفق و پیروز باشید
دارای دیدگاه ژان 19, 2022 توسط زهرا سادات گلحسینی
سلام اقا محمد علی. خسته نباشید.
من یه سوالی  دادم با عنوان استرس مهاجرت. چیزایی که تو اینترنت در مورد قم خوندیم متعجبمون کرده! شما انگار تو این زمینه ها اطلاعات دارید. اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم. تا حالا کسی نتونسته جواب کاملی بده.
لطفا قسمت پرسش سوال رو بزنید و تو قسمت عنوان سوال بنویسید استرس مهاجرت. خودش پایینش اسامی سوالاتی که با این عنوان داده شدنو میاره. رو اسم استرس مهاجرت که اورد بزنید برید تو سوالم.
باتشکر.
دارای دیدگاه ژان 27, 2022 توسط زهرا سادات گلحسینی
سلام. خسته نباشید اقا محمد علی. ممنونم که کمک میکنید. خدا خیرتون بده.
فقط یه چیزی. من قبلا هم برام پیش اومده که یه سوالی تو این سایت دادم و سوالم یه مدت هم تو سایت مونده اما سوالم بعد یه مدت بدون این که خودم کاری کنم همین جوری حذف شده!!!!! نمیدونم چرا این جوری میشه اینجا؟
خواستم بگم اگه سوال استرس مهاجرت پاک نشد که لطفا همون جا جواب بدید. اما اگه سوال استرس مهاجرت پاک شده بود؛ لطفا همین جا جواب بدید. شما که لطف میکنید و زحمت میکشید تحقیق میکنید و لطف میکنید جواب میدید. دختر خاله من هم خیلی نگرانه. زحمت تحقیق کردن که میکشید هدر نره. بتونم جوابتون رو ببینم و به دختر خالم بگم.
خیلی ممنون. خیر ببینید.
دارای دیدگاه سپتامبر 3, 2022 توسط آزاده
ویرایش شده سپتامبر 3, 2022
اقای محترم! کاربر محمدعلی که بعدا با اسم بی نام اومدید دیدگاه نوشتید. با شما هستم. من الان دارم جواب اون دیدگاهی رو میدم که با اسم بی نام نوشتید.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
در جواب این قسمت از نوشته شما:(ببینید نوشته خودتون رو کپی کردم و اینجا گذاشتم.)  «،حال دین اسلام می‌گوید که ما وقتی بزرگ شدیم باید تحقیق کنیم در مورد دین و مذهب، ولی واقعا درست تحقیق کنه نه اینکه خودش را گول بزنه که طبیعتا متوجه خواهد شد که کدام دین و مذهب حق است .»
کدوم اجازه تحقیق در مورد دین؟ اگه کسی مسلمون باشه و بره تحقیق کنه و به این نتیجه برسه که به دین دیگه ای دربیاد مثلا یهودی، مسیحی، زرتشتی یا پیرو هر دین دیگه ای بشه؛ طبق قوانین ایران به جرم ارتداد اعدام میشه. پس نگید اسلام گفته در مورد دین تحقیق کنید.
 بله. شما میخواین مردم تحقیق کنن اما فقط باید به نتیجه ای برسن که شما میخواین. اگه به نتیجه دیگه ای برسن که خلاف خواست و میل شما باشه شما میگید تحقیقشون اشتباه بوده و خودشون رو گول زدن. شاید یکی تحقیق کرد و به این نتیجه رسید که مسیحیت بهتره براش یا یهودیت بهتره براش. یا هر دین دیگه ای. شما میگیرید اعدامش میکنید. این چه تحقیق کردنیه که نتیجه اش از اول تعیین شده؟ هرکسی تحقیق کنه باید فقط به این نتیجه برسه که اسلام بهتره براش. اگه به نتیجه دیگه ای برسه کشته میشه.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

در جواب این قسمت از نوشته شما:(ببینید نوشته خودتون رو کپی کردم و اینجا گذاشتم.)  « اما بحث مخترعانی که نام بردید را ببینید اون افراد هم وارد بهشت می‌شوند اما درصورتی که دین اسلام به گوششان نخورده باشه    که بخواهند تحقیق بکنند و یا اصلا دین اسلام بعد از آن ها معرفی شده از سمت خداوند که  در اون صورت مطابق با آیین و دین خودشان مورد سوال و جواب و عدالت خداوند قرار می‌گیرند.»
 پس شما واقعا دارید میگید که هرکس مسلمون نباشه بهشت نمیره. پس نگید منظورتون این نبوده. چون خودتون نوشتید که غیر مسلمون ها در صورتی وارد بهشت میشن که یا اسلام بعد از زمان زندگی اون ها اومده باشه یا اسم اسلام به گوششون نخورده باشه که برن تحقیق کنن. شاید اسم اسلام رو شنیده باشن اما نخواستن مسلمون بشن. در این صورت میرن جهنم و دیگه نمیتونن وارد بهشت شن؟
مثلا همین ادیسون و گراهام بل و لویی پاستور زمانی زندگی میکردن که اسلام اومده بود. اما مسلمون نشدن یعنی میرن جهنم و دیگه نمیتونن وارد بهشت شن؟ با وجود این که این خدمات رو به بشر کردن و زندگی بشر رو بهتر کردن.
یا یه مثال ساده تر. همین ارامنه که الان تو تهران زندگی میکنن. این ارامنه الان دارن در کنار ما زندگی میکنن. یعنی در زمانی زندگی میکنن که هزار سال از اومدن اسلام گذشته. در ضمن تو ایران جمهوری اسلامی دارن زندگی میکنن. پس اسلام رو میبینن. این همه مسجد و اخوند و کتاب اسلامی و... هم تو ایران هست که بتونن تحقیق کنن در مورد اسلام. دلیل این که مسلمون نشدن و مسیحی موندن اینه که نخواستن مسلمون بشن. یعنی شما میخواین بگین که همه ارامنه ساکن تهران هر چه قدر هم که ادم های خوبی باشن و کارهای خوب بکنن میرن جهنم و نمیتونن وارد بهشت شن؟
 این شما هستید که دارید عدالت خدا رو زیر سوال میبرید.
دارای دیدگاه 18 فوریه 2024 توسط HeyDar ممتاز (140 امتیاز)
سلام و درود!
در ابتدا باید بگم که اگر هر دین دیگه ای بجز اسلام داشته باشید می تونید طی تحقیق و بررسی و تفکر در همه * ادیان و مذاهب، راه و روشی که به نظر خودتون بهترین هست رو انتخاب کنید، اما دلیل اینکه اگر مسلمان شدید و بعد از اسلام آوردن دین خودتون رو عوض کردید مرتد محسوب شده و اعدام میشید دلیل جالب توجهی داره:در اوایل گسترش دین اسلام و تشکیل حکومت اسلامی در مدینه بزرگان یک یا **** یک گروه های مختلفی از یهودیان به قصد ضربه زدن به اسلام ، به دروغ مسلمان می شدند و بعد از چند صباحی به بهانه * اینکه این دین به درد ما نمی خورد و فایده ای ندارد، دوباره به آیین قبلی خود در می آمدند و باعث عدم گرایش خیلی از افراد به دین اسلام می شدند، چون اینگونه افراد، بزرگ و **** خود را مانند امامان معصوم علیهم السلام برای ما شیعیان، قبول داشتند و از آنها پیروی می کردند، از این رو شما کاملا آزاد هستید که دینی انتخاب نکنید تا وقتی که بتوانید خود با تفکر و تعقل به یک آیین رو آورید، در مورد مسئله * دوم:بسیاری از افراد از اسلام بی خبر هستند که بحث آنها کاملا جدا از افراد آگاه و دارای امکانات تحقیق می باشد، اما در مورد بقیه:شایداین عبارت را شنیده باشید: ((مهم نیَّته)). این عبارت تا حدودی درسته، مثلا اگر همین دانشمندان بزرگ مسیحی که اختراعاتشان باعث سهولت در زندگی بشر شده،کارهایشان با هدف والا و الهی مثل کمک به بشریت در راه خداوند بوده باشد،صد البته که هم پاداش دنیوی هم پاداش اخروی خود را می گیرند، اما اگر با هدف کسب شهرت و نام و افتخارات کار کرده باشند، صد البته خداوند در این جهان پاداش دنیوی مورد نظر خودشان که همان شهرت و یا... بوده را به آنها داده است.ا(((ین مطالبی که نوشته شده نظر شخصی بنده می باشد)))
پاسخ داده شده ژان 19, 2022 توسط ملیکا
سلام.

گلم حق داری منم یه وقتایی که این همه تبعیضو میبینم میگم ای کاش مسیحی بودم.

خصوصا این قضیه سیادتو. یه زنه هس تو فامیلمون که همش پز زندگی دخترشو میده به کل فامیل. زنه خودش ندار بوده.حالا دخترشو یه پسر پولدار گرفته. دختره انگار خیلی وضعش خوب شده. مادرش همش داره پز میده. مادرش همش میگه بچه های من سید اند. جدشون امام حسن اومده تو خوابم گفته من به بچه هات همه چی میدم و الان بچه هام هرچی بخوان امام حسن داره بهشون میده و امام حسن این شوهر پولدارو داده به دخترش. پز پسرشم میده هی و میگه پسرم نابغه هس و امام حسن یه نبوغ گذاشته تو سر پسرم که پسرم اینترنت دنیا رو متحول کنه.

باشه خوشحالم دخترش بالاخره از گرسنگی نجات پیدا کرد و بدمم نمیاد یه ایرانی اینترنت دنیا رو متحول کنه هر چند که الان همه چشمشون به ایلان ماسکه واسه متحول کردن اینترنت دنیا نه پسر اون.

ولی این زنه میگه اونایی که سید نیستن بی اصل و نسب اند. بچه های من چه و چه اند. پسرش با زنش بدرفتاری خیلی میکنه. میگه پسر من سیده سروره اقاست زنش که سید نی اصل و نسب و ارزش نداره هرجور میخواد پسرم باش رفتار کنه.

حالا منو ببینین. من مادربزرگم (مامان مامانم) سید موسویه. از نسل امام موسی کاظمه. اون وقت هیچ کس قبول نداره که من و مامانمم از نسل امام کاظمیم. یعنی مثل این میمونه که من بگم من نوه اقاجونم هستم ولی پسر عمم نوه اقاجونم نیس. چون بابام مرده نسل از بابام منتقل میشه ولی عمم زنه نسل ازش منتقل نمیشه. چه قدر مسخره!!!!!!

بعد این زنه به منم میاد میگه تو بی اصل و نسبی بچه های من سید اند. یعنی بچه هاشو که فقط دو تا امام تو نسلشونه تو سر من میزنه که شش تا امام تو نسلمه فقط چون بر خلاف همه دنیا که انتقال نسل رو هم از پدر و هم از مادر قبول دارن دین ما انتقال نسل از مادر رو قبول نداره.

 زنه بهم میگه: معصومین بچه های منو بیشتر دوست دارن و به اونا بیشتر توجه دارن. تو که سید نیستی هیچی نیستی واسه معصومین.

خصوصا اگه حرفای این زنه درست باشه و معصومین نواده های پسریشون(سیدها) رو بیشتر از ما نواده های دختریشون دوست داشته باشن و بهشون توجه کنن میگم ای کاش مسیحی بودم چون عیسی مسیح فرزندی نداشته که نواده ای داشته باشه و بخواد بین نوادگان دختری و پسریش تبعیض قائل شه.
دارای دیدگاه ژان 25, 2022 توسط سیما
حرفات کاملا درسته ملیکا جان.
این زنه خیلی بد توهین میکنه. یعنی چه میگه بی اصل و نسب؟
ارزش هر ادمی به اخلاق و رفتار و طرز فکرشه. نه به نسل و نسبش.
پاسخ داده شده ژان 20, 2022 توسط بی نام

سلام

شما میتونید برای گرفتن جوابتون به افراد دانا در هر زمینه مراجعه کنید ( مثل بزرگان دینی ) و ازشون برای سوال هاتون جواب بخواید و این سوالات رو از چندیدن و چند نفر بپرسید

من شماره تماس 09640 رو میشناسم که به سوالات دینی ( مشاوره ی دینی ، تاریخ ، احکام و ... ) جواب میدن ، میتونید از مشورت های اون ها هم استفاه کنید

ولی این رو بدونید که بد رفتاری بعضی افراد دلیل بر این نیست که ما بگیم همه ی دین بده ( در پاسخ به خانم ملیکا ) ، ممکنه علت بعضی چیزا رو ندونیم یا اینکه نسبت بهشون سوال داشته باشیم ، خب بهتره بریم  از اهل تخصصش سوال کنیم و راجع به اون چیزا تحقیق کنیم

به طور کلی بخوام بگم : تمام دین ها رو خدا فرستاده اما به مرور و بالا رفتن سطح درک مردم اون هارو کامل تر و بهتر کرده ، جالبه بدونید که اصل دین مسیحیت برای زمان خودش دین اصلی بوده اما بعد از اومدن دین کاملتر اسلام دیگه این ذین کاملتره ( این معنیش این نیست که دین ها در عرض هم اند و با هم رقابت دارند . خیر ) بلکه همه ی دین ها در حال تکمیل بودند تا نسخه ی نهاییش اسلام شد .

و این هم سخن نهایی و پایانی : شما برای نصب یه نرم افزار میرید آپدیت قدیمیش با قابلیت های کمتر رو دانلود میکنید یا جدیدترین و کامل ترین نسخه ی اون رو ؟ همه اون نرم افزارها رو یه شرکت ساخته ولی اون ها به صورت طولی جلو رفتن و طبیعتا نسخه ی جدید و کاملش بهتر از نسخه های قدیمیشه ( حتی اگه اون نسخه های قدیمی برای زمان خودشون عالی بودن اما الآن نسخه ی جدید اومده براش که اون نسخه عالی تره ) . این دلایل رو بزارید در کنار تحقیقات خودتون از انسان های درست

دارای دیدگاه اوت 31, 2022 توسط سیمین
ویرایش شده اوت 31, 2022
ولی من به ملیکا در مورد این که از قضیه سیادت ناراحته حق میدم. چون این واقعا مسخره هست که اگه کسی پدرش سید باشه؛ سید محسوب میشه ولی اگه مادرش سید باشه سید محسوب نمیشه. متاسفانه این قانون خیلی مسخره تو اسلام هست.
اصلا این مسخره بازی سیادت توهین به عقل و علمه. یه بچه تو فامیل ما که مادرش سیده میگفت: به من گفتند دختر داییت نواده پیغمبره ولی تو نواده پیغمبر نیستی. مادرت نواده پیغمبره ولی تو نواده پیغمبر نیستی. مگه من بچه مامانم نیستم؟ ببینید بچه میفهمه چه قدر مسخره هست. بعد یه عده احمق خرمقدس هستند که نمیخوان قبول کنن این قضیه سیادت اسلام مشکل داره. مشکل داره که فقط سیادت از پدر منتقل میشه. از مادر منتقل نمیشه. حتی خلاف علم ژنتیکه. چون علم ژنتیک ثابت کرده که هر فرد همون تعداد که از پدرش ژن به ارث میبره همون تعداد از مادرش هم ژن به ارث میبره.
اصلا یه چیز دیگه چرا تو زیارتنامه ها به امامان میگید یا ابن الرسول الله؟ شما که میگید نسل از زن منتقل نمیشه. شما که میگید این درسته که اگه شخصی مادرش سیده؛ خودش سید حساب نشه. پس حضرت فاطمه زهرا هم که خانم بوده نسلی نداشته. بنابراین باید برید زیارتنامه ها رو اصلاح کنید و  تو زیارتنامه ها به امامان بگید یا ابن امیرالمومنین نه یا ابن الرسول الله. بر اساس این روش خودتون، امامان ابن امیرالمومنین هستند نه ابن رسول الله. رسول الله دختر داشت. براساس روش شما از دختر نسل منتقل نمیشه. پس رسول الله هم نسل نداشته.

شماها فقط بلدین بگین دین ما کامله. دین های دیگه به درد نمیخورن. درحالی که اسلامی که الان هست اسلام واقعی نیست. اسلامی هست که توسط اخوندها و مذهبی ها به لجن کشیده شده. اخوندها تو احکام اسلام دست بردند و سختگیری هایی کردند که خیلی از مردم از اسلام زده شدن. هر حدیثی که به نفع مردها بوده رو جار زدند مثل این حدیث که زن بی اجازه شوهرش نباید از خونه بیرون بره. تا همه بدونن. هر حدیثی که به نفع زن ها بوده رو زیاد بهش نپرداختند. تا به زن ها بقبولونن که از نظر خدا ارزشی ندارن. از اسلام یه دین ضد زن و مردسالار ساختند.  

نه خیر، ما همیشه دنبال جدیدترین نسخه نرم افزار نمیریم. گاهی اوقات وقتی نرم افزار قدیمی تر هم کارمون رو راه میندازه به همون اکتفا میکنیم. شماها این قدر خودتون رو بالا میدونید و از خود متشکر هستید که نمیخواین بپذیرید اعتقاد و دین یک موضوع شخصیه و میخواین اعتقادات خودتون رو به بقیه تحمیل کنید. امید دانا چه قدر از ایران دفاع کرد؟ اما نمیتونه بیاد ایران زندگی کنه با این که ایران رو خیلی دوست داره. چرا؟ چون امید دانا مسلمون بوده و رفته زرتشتی شده. اگه بیاد ایران طبق قوانین غلط موجود، میگیرن اعدامش میکنن. شماها دارید از واژه کاملترین دین سوء استفاده میکنید تا عقاید خودتون رو به دیگران تحمیل کنید. حتی نمیخواین قبول کنید کی به درد ایران میخوره. امید دانا با این که زرتشتی شده بیشتر از خیلی از مسلمون ها به درد ایران میخوره. پنجه تو پنجه دشمن های ایران کرده. واقعا مسخره هست که هر مسلمونی که به دین دیگه دربیاد رو تو ایران اعدام میکنن به جرم ارتداد. اسلام کاملترین دین باشه. شاید یکی کاملترین رو نخواست. شاید فلان میوه پرخاصیت ترین میوه بود. اما یکی نخواست اون میوه رو بخوره. خواست میوه دیگه ای رو بخوره.

بعد گفتی انسان های درست. نمیخوام بگم مسیحی ها همشون درست اند. نه تو هر دینی ادم بد پیدا میشه. شماها به ما کیا رو به عنوان انسان های درست معرفی کردید؟ مسئولینی که جای مهر رو پیشونیشونه اما این قدر اختلاس کردند و سیاست های غلط داشتند که تورم تا این حد بالا رفت و مردم تو فقر و فلاکت افتادن؟! هرکس هم از این مسئولین انتقاد کنه متهمش میکنید به ضد انقلاب بودن و دشمن ایران بودن.
پاسخ داده شده مارس 7, 2022 توسط ❤♥♡❥سارا❥♡♥❤
وای منم بذاربد بگم......
پاپ فرانسیس رو دیدین؟؟؟؟؟
چه قدر نازه....ـ.. بانمکه....... بامزه هست..... دوست داشتنیه...... جالبه...... جذابه..... خواستنیه.....
یعنی این پاپ عشق منه...... ♡   ❤  ♥♥    ❤    ♡♡♡
این قدر دوست دارم این پاپ رو بغلش کنم... بوسش کنم.....
دارای دیدگاه سپتامبر 3, 2022 توسط بی نام
واااااای آره
دارای دیدگاه فوریه 22, 2023 توسط بی نام
هم من یه بار خوابش رو دیدم
پاسخ داده شده سپتامبر 29, 2022 توسط سوسانو حرفه ای (460 امتیاز)
ویرایش شده Mar 17, 2023 توسط سوسانو
من کاری به تصمیمت ندارم. به نظر من همه ادیان محترم اند.

به نظر من همه ادیان راه هایی برای فهمیدن حضور و قدرت خدا و اموزش برای خوب بودن هستند.

ولی به نظرم اگه سعی کنیم کارهای خوب بکنیم و کارهای بد و گناه نکنیم، با این روش بیشتر از هر روش دیگه ای، به خدا نزدیک میشیم. خدا هم همین رو ازمون میخواد. خدا تو همه ادیان همین رو ازمون خواسته.

البته عبادت کردن هم به ادم این حس خوب رو میتونه بده که داره دنبال خدا میره و کار خوب میکنه. حالا یکی با قران خوندن این حس خوب رو پیدا میکنه. یکی با انجیل خوندن این حس خوب رو پیدا میکنه. یکی با تورات خوندن این حس خوب رو پیدا میکنه و... یکی اخوند میشه حس خوب پیدا میکنه. یکی کشیش یا راهبه میشه حس خوب پیدا میکنه. یکی خاخام میشه حس خوب پیدا میکنه و... همه ادیان به نظرم محترم اند.
پاسخ داده شده Mar 17, 2023 توسط نیکا
تو ایران اگه کسی مسلمون باشه و بره به دین دیگه ای دربیاد به جرم ارتداد اعدام میکنن. اما یک راه حل وجود داره.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دو دینه گری. دو دین همزمان داشتن. من تو یه سایتی که در موردش توضیح داده بود خوندم که نوشته بود از دین اول اون قسمت هایی که میخوای رو اجرا میکنی. از دین دوم هم دستوراتشو اجرا میکنی. این جوری دو تا دین همزمان داری.(دین اول دینیه که باهاش به دنیا اومدی. دین دوم دینیه که خودت انتخابش کردی.) این روش به درد مسلمون هایی میخوره که میخوان دین دیگه ای داشته باشن. چون تو اسلام مجازات هرکس که اسلام رو رها کنه و پیرو دین دیگه ای بشه اعدامه. در این روش شخص اسلام رو رها نکرده و هنوز مسلمون حساب میشه. پس دیگه بهش مرتد نمیتونن بگن و نمیتونن اعدامش کنن.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شاید با این روش نتونی راهبه بشی. چون هم مسلمون حساب میشی هم مسیحی. اما حداقل میتونی مسیحی بشی بدون این که اعدامت کنن.
دارای دیدگاه Mar 17, 2023 توسط یسنا
ویرایش شده Mar 17, 2023
آره دو دینه میشه  ولی فکر نکنم بیشتریا بتونند کامل دینشون رو عوض کنند چون من یه دوست داشتم می‌گفت مسیحیم بعد یهو یه اتفاقی افتاد گفت یا ابوالفضل نمیدونم درس نوشتم یا نه و خیلییی هم ممنونم از نظرت  می‌دونی راستش چیه من کلا نمیدونم دینم چیه و چه دینی باید داشته باشم من راهبه ها رو دیدم و متوجه شدم خیلی به خدا نزدیکند بنابر این تصمیم گرفتم راهبه بشم من کلا توی دین ها سردرگمم نمیدونم باید کدوم رو انتخاب کنم و به خاطر همین اینکه میگی میتونم اون قسمتی که به نظرم درسته رو انتخاب کنم بهم کمک میکنه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,122 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,892 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 131 بازدید
2 پاسخ 214 بازدید
...