مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

علاقه نداشتن به درس ..... ازدواج کردن در ۱۸ سالگی

225 بازدید
سوال شده می 11, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط میترا ممتاز (120 امتیاز)
سلام من اسمم میترایه ۱۸ سالمه و امسال دیگه مدرسم تموم میشه دیپلمم رو میگیرم  اما به خاطر علاقه نداشتنم به درس و جو دانشگاه نمیخوام ادامه بدم از این بیشتر شرایط مالی خوبی دارم و خانوادم از نظر عاطفی فوق العاده من رو تامین میکنن و هیچ کمبود مالی و عاطفی ندارم اما از درس و دانشگاه بدم میاد هیچ برنامه ای برای اوقات فراغتم ندارم با این کرونا پیشنهاد ازدواج هم دو موردی هست و خانواده هم موافقن در شهرستان ما هم دخترها زود ازدواج میکنن(قبل۲۴) با این که در شهرهای بزرگ این طور نیست و هرکس نسبت به این حرف من برحسب محل زندگی خودش نظریه خاصی داره که نطر همه محترمه و میخوام که نظراتتون رو بهم بگین  من خودم شرایط ازدواج رو دارم و به بلوغ فکری هم رسیدم به مشاوره حضوری مراجعه کردم گفتم که برای رسیدن به موفقیت حتماً باید به دانشگاه برم که گفتن نه و خیلی ها بدون رفتن به دانشگاه موفق شدن لطفاً به من بگید برای بعد از گرفتن دیپلم چه کار کنم؟ و هم که ازدواج از سن ۱۸ به بعد تا قبل از ۲۴ سال مشکلی ایجاد میکنه؟ اگر دو طرف به بلوغ فکری رسیده باشن
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 11, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما میترا جان

هر انسانی برای موفقیت برداشت های ذهنی خودش را دارد و در این مسیر نیاز است که شما به این سوال پاسخ بدهید که علایق شما چیست ؟ موفقیت را در چه چیزی تعبیر می کنید ؟ در این سن برای خود شما ازدواج مورد پذرش می باشد ؟ و تمایل دارید که وارد مسیر زندگی مشترک شوید و آمادگی تعهد زندگی مشترک را دارید ؟

در  این مسیر بله شرایط فرهنگی و اجتماعی هر فردی می تواند در مسیر انتخاب و روند زندگی او تاثیر داشته باشد اما باورها و دیدگاهای فردی نیز از اهمیت زیادی برخودار می باشد در این مسیر برای اینکه بتوانید مسیر زندگی خود را بهتر تجربه کنید نیاز است که به علایق ، باورها ، مسیر پیش رویتان بهتر توجه کنید .

بله ما زنان خانه دار بسیاری داریم که در جایگاه مادر بودن  و همسر بودن خود بسیار مفید عمل می کنند و در کنار مادر و همسر بودن به علایق دیگر خود که می تواند ورزش ، هنر ، موسیقی ، طراحی، درس خواندن و... باشد نیز رسیدگی می کنند اما برای اینکه شما بدانید به چه چیزی علاقه دارید می توانید به مشاور مراجعه کنید و بخواهید که تست استعدادیابی از شما گرفته شود در کنار اینکه نیاز به سوال های بالا بیشتر توجه و دقت کنید.
پاسخ داده شده می 11, 2021 توسط بی نام
ازدواج واسه تو تصمیم درسته شک نکن
دارای دیدگاه می 11, 2021 توسط بی نام
ازدواج تو این سن و بدون داشتن هیچ شغل و کسب و کاری پیشنهاد نمی شه،همچنین در سنین نوجوانی بارداری ها پرخطرن و ممکنه باعث سقط های مکرر و عقب ماندگیها برای جنین بشن چون لگن خاصره برای رشد جنین به اندازه کافی رشد نکرده.و...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,737 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 83 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط اندرسون
1 پاسخ 404 بازدید
سوال شده ژان 8, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط مریم توکلی
2 پاسخ 422 بازدید
1 پاسخ 22 بازدید
1 پاسخ 72 بازدید
سوال شده ژوئن 3, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط Mohsen25 ممتاز (120 امتیاز)
4 پاسخ 121 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط امیرمهدی
3 پاسخ 711 بازدید
2 پاسخ 271 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط Sepehr Mashayekhfar
...