مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بدبختانه عاشق شدم اونم عاشق یک باازیگر الان باید چی کار کنم؟ فقط 15 سالمه

562 بازدید
سوال شده می 17, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 17, 2021 توسط بی نام
در این سن چیزعادی ای محسوب میشه، فقط تو ذهنت رویاهای دست نیافتنی نساز و سعی کن با مشغول کردن خودت به کارایی که دوست داری فراموشش کنی و سعی کن تا مدتی اصلا فیلم های اون بازیگر رو نبینی و اگه جایی فالوش کردی هم قطعش کنی
دارای دیدگاه می 24, 2021 توسط بی نام
ممنونم ...............
پاسخ داده شده می 17, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شما در دروان نوجوانی قرار دارید و تجربه این احساسات همانطور که در ادامه خواهم گفت یک امر طبیعی هست در این دوره افراد گرایش ها، علایق و سلایق متفاوت خود را کسب می کنند. زمانی که فرد وارد دوره نوجوانی می شود، با یک دنیای جدید و متفاوت از قبل مواجه می شود و درک تازه ای از پیرامونش پیدا می کند. یکی از مسائلی که در این سن برای نوجوانان پیش می آید عشق و عاشقی و گرایش به جنس مخالف است.

تجربه این سبک از احساسات یعنی عاطق افراد مشهور شدن در افراد نوجوان زیادی دیده می شود تجربه احساس دوست داشتن به خودی خود مشکلی ندارد اگر شما به شرایط سنی خود آگاهی داشته باشید اما دچار یک عشق واهی، یک طرفه و خیالی شده اید، تا بتوانید برای حل این مشکل گام بردارید. عشق یک طرفه عشقی است که میل به معشوق در آن امری ذهنی است. یعنی عاشق درافکار و پیش فرض هایش باور دارد که معشوقش به او علاقه مند است و او ازاحساسات معشوقش بی اطلاع است.

در این مسیر در کنار احترام به احساسات خود نیاز است که واقعیت بیرونی و شرایط سنی که دارید را بپذیرید و سعی کنید ساعات و لحضاتی که شما به این فرد فکر می کردید بسیار وسوسه برانگیز خواهند بود مانند معتادی که ترک کرده مکان و زمان های مصرف در روزهای اولیه وسوسه انگیز بوده و ممکن است رفتاری مانند عصبانی شدن و تحریک پذیری و یا رفتن به طرف مصرف زیاد باشد بنابراین شما نیز باید با تغییر موقعیت فیزیکی و سر گرم شدن به یک کاری که عمدا در این ساعات در نظر خواهید گرفت و با آرام سازی ذهنی سعی می کنید با این وسوسه ها مبارزه کنید . در این مسیر اگر زندگی روزانه شما شامل برنامه ای باشد که در آن اولویت های زندگی مشخص شده است و سرگرمی های جذاب داشته باشید اینگونه تفکرات نیز کم رنگ می شوند و شما در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر می توانید در مورد این احساسات برمبنای یک شناخت در دنیای واقعی تصمیم گیری کنید.
دارای دیدگاه می 24, 2021 توسط بی نام
ممنون .................
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,637 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,894 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 120 بازدید
سوال شده اوت 14, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ی نفر
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده اوت 1, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ناشناس
1 پاسخ 115 بازدید
...