مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راه حلی برای درمان افسردگی

617 بازدید
سوال شده مارس 17, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط atoosa
با سلام، من ۲۳ سالمه و به تازگی بعد از تجربه * بدی که در روابطم با یک پسر داشتم، احساس افسردگی می کنم، هیچ چیز نمیتونه خوشحالم کنه، کمتر با دوستام وقت می گذرونم، حتی به مهمونی های خانوادگی که دعوت می شم نمی رم. خودم از این وضعیت خسته شدم، حوصله * انجام هیچ کاری رو ندارم، حتی به زور می رم دانشگاه، بیشتر وقت ها رو تنهایی می گذرونم. می خوام خوب بشم و دوباره بتونم خوشحال باشم، لطفا راهنماییم کنید، چکار باید بکنم؟!؟ چطوری دوباره می تونم به روال عادی زندگیم برگردم؟
6 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 17, 2018 توسط maryam
دوست عزیز، عوامل مختلفی در شروع افسردگی نقش دارند از جمله عوامل جسمانی، ژنتیکی، محیطی و روانی، البته در برخی افراد ممکنه چند تا عامل باعث بروز افسردگی بشند. بهتر هست که شما در اولین قدم پیش یک مشاور و روانشناس مراجعه کنید، همونطور که ذکر کردید اگر انگیزه ای برای بهتر شدن و رهایی از افسردگی دارید بهتر هست حتما با یک متخصص در ارتباط باشید. مطمئنا با کمک متخصص می تونید این دوران رو پشت سر بگذارید و روز به روز بهتر بشید.
پاسخ داده شده مارس 17, 2018 توسط منیژه
سلام، واقعا افسردگی تمام انگیزه و حوصله * فرد رو برای زندگی از بین می بره، من هم چند سالی رو افسردگی داشتم، یه مدتی رو دارو مصرف کردم و به شدت وابستگی پیدا کرده بودم، طوری که اگر روزی دارو نمی خوردم دوباره همه * اون احساسات بدی که قبلا داشتم برمی گشت، اما یک روز تصمیم گرفتم تمامی داروها رو کنار بذارم، و به خودم این امید رو دادم که بدون دارو هم میتونم خوب باشم، خداروشکر الان بعد از ۳ سال دارو مصرف نکردن واقعا خوبم. شما هم بهتر هست حتما با یک متخصص در ارتباط باشی، اما اگر راهی برای درمان بدون استفاده از دارو هست حتما اون راه رو انتخاب کن.
پاسخ داده شده Mar 4, 2020 توسط بی نام
سلام‌ من افسردگی شدید دارم‌ بایدچیکارکنم
پاسخ داده شده نوامبر 28, 2023 توسط Noname حرفه ای (260 امتیاز)
حقيقتا افسردگي درماني نداره فقط ميتوني درصدشو كمتر كني با حرف زدن با روانشناس يا رفتن پيش روانپزشك من خودم افسردگي دارم و يجورايي ديگه نميخام ايني كه هستم باشم نميخام اين كاراكترو ادامه بدم و با اينكه هشت ساله هركاري كه بشه رو امتحان كردم هيچ كدومش باعث نشد كه خوب بشم افسردگي مثل يه موجود مياد و كم كم با روح و وجودت يكي ميشه :)
پاسخ داده شده نوامبر 28, 2023 توسط q2aadmin حرفه ای (2,147,483,647 امتیاز)

سلام. سه روش برای درمان افسردگی وجود دارد:

1- دارودرمانی 

2- لورتا و نوروفیدبک

3- روان درمانی و مشاوره

پاسخ داده شده دسامبر 1, 2023 توسط XXX حرفه ای (620 امتیاز)
سلام با گلنار جق بزن افسردگی‌ت درمان میشه.
کوتاه و مختصر;/
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,818 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 8,032 بازدید
1 پاسخ 271 بازدید
1 پاسخ 291 بازدید
4 پاسخ 733 بازدید
1 پاسخ 1,313 بازدید
3 پاسخ 693 بازدید
...