مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور دوباره فرزندانم رو ببینم؟

207 بازدید
سوال شده مارس 23, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط مونا
سلام، من ۳۴ سالمه و دارای دو فرزند هستم یک دختر و یک پسر، حدود یک سالی می شه که از شوهرم جدا شدم، طلاق کاملا توافقی بود بدون هیچ دعوا و کدورتی تصمیم گرفتیم جدا بشیم، اما خب چون بچه ها زیر هفت سال سن داشتند پیش من بودن، تو این مدت هم پدرشون باهاشون ملاقات داشت و هر چند وقت یکبار اونها رو می دید، آخرین باری که قرار شد بچه ها رو ببینه به بهانه * اینکه خانواده اش دلتنگ بچه ها هستند زمان بیشتری رو ازم خواست تا بچه ها پیشش باشند، فردای اون روز متوجه شدم که به همرا بچه ها برای همیشه به خارج از کشور رفته، بعد از شنیدن این خبر داغون شدم، به هر کدوم از خواهر برادراش زنگ زدم جواب درستی ندادند، حتی خیلی وقتها جواب تماسهامو ندادن، نمی دونم باید چکار کنم، فکر اینکه نتونم بچه هامو ببینم داره دیوونم می کنه.
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط roya
دوست عزیز واقعا براتون ناراحت شدم، خیلی حس بدیه، حس اینکه نتونی برای یک لحظه هم که شده فرزندتو ببینی. من خودم مادرم و واقعا درکتون می کنم، چطوری یک ادم می تونه انقدر دلسنگ باشه، که بچه ها رو از مادرشون جدا کنه، گذشته از اون نمی شه بدون اجازه * طرف مقابل فرزند رو از یک شهر به شهر دیگه برد چه برسه به اینکه از کشور خارج کرد. به نظر من بهترین کار اینه که هر چه زودتر از طریق یک وکیل اقدام کنید، اینطوری و با غصه خوردن نمی تونید کاری از پیش ببرید، امیدوارم نتیجه بگیرید و بتونید دوباره بچه هاتون رو ببینید.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط dr.shin حرفه ای (860 امتیاز)
سلام، اول از همه اینکه با خوندن پیام شما واقعا ناراحت شدم، شرایط سختی هست به خصوص برای شما که یک مادر هستید، به گفته * دوستمون درسته که جابجایی فرزندان بعد از جدایی پدر و مادر باید با اجازه * طرفین صورت بگیره، اما این رو هم در نظر داشته باشید که دادگاه در صورتی که مصلحت فرزند ایجاب کنه (برای سفر به خارج از کشور) چنین اجازه ای را صادر می کنه، شاید همسرتون هم با برنامه ریزی اقدام کرده و بعد تصمیم به چنین کاری گرفته، اما در هر صورت کار ایشون کاملا اشتباه و دور از انسانیته، و از طرفی هم که خانواده * ایشون پاسخگو نیستند، شرایط رو بدتر می کنه، حتما هر چه زودتر با یک وکیل در ارتباط باشید مطمئنا خیلی می تونه کمکمتون کنه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,484 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 140 بازدید
3 پاسخ 356 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
...