مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشقه یکی شدم که ازش متنفر بودم

331 بازدید
سوال شده ژوئن 1, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط :)
سلام
من ۱۵ سالمه عاشق * پسر هم سن خودم شدم،البته داستان پیچیدس این پسر ک من عاشقش شدم قبلن بهم پیام دادع بود ک عاشقمه ولی من قیدشو زدماخه ازش متنفر بودم ولی الان من عاشقش شدم تازگیا باهاش فامیل شدم رفیق فاب این پسر ک من عاشقشم عاشق منهمنم به این پسر ک عاشقشم پیام دادم ک من دوست دارم گفت من دوست ندارم رفیقم دوست دارع
بعد اون شب استوری میزارع اسم * دختررو تگ میکنه و مینویسه ولی برام عجیبه ک چرا بعد اون شب اون استوریارو گذاشته از همه جا بلاکم کرده ب رفیقام میگم بهش پیام بدن ولی رفیقامو بلاک میکنه
* شب خونه * فامیلامون بهم نگا میکرد خیلیم نگا کرد فک کردم دوسم داره بعد اون شب تو واتساپ ۲ دیقه * بار از بلاکی در میاره باز بلاکم میکنه ب نظرتون دوسم دارع؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 2, 2021 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
سلام
به نظر من برای سن شما خیلی زود هست این چنین مسائل و سعی کنید خودتون را دور نگه داری تا در اینده نچندان دور به مشکل بر نخورید.
و کمی به سن مناسب تر که برسید خیلی از مسائل برایتان شفافیت کامل خواهد داشت و بهتر میتونید تصمیم بگیرید
پاسخ داده شده ژوئن 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساساتی که دارید قابل احترام هست اما در این مسیر نیاز است که شما در احترام به احساسات خود به شرایط سنی که هردویتان دارید نیز توجه داشته باشید در این سن هیجان این احساسات و روابط زیاد می باشد .

بهتر است به خودت فرصت بیشتری بدهی اگر بخواهی خود را درگیر اینگونه روابط کنی این می تواند برایت با مشکلات زیادی همراه شود در کنار اینکه شما نمی توانید تا زمانی فرد مقابل احساسات خود را بیان نکند در مورد این احساسات نمی توان نظری بیان کرد.

در کنار اینکه با تشکیل هویت و ادامه مسیر رشدی شماها با تغییرات زیادی مواجهه خواهید شد که بر روند احساسات و تصمیم گیری های شما تاثیر خواهد داشت.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,825 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 191 بازدید
4 پاسخ 795 بازدید
2 پاسخ 642 بازدید
سوال شده مارس 9, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 342 بازدید
سوال شده مارس 9, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 430 بازدید
1 پاسخ 771 بازدید
سوال شده مارس 10, 2023 در قبل از ازدواج توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
...