مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه با مرد متأهل

1,250 بازدید
سوال شده مارس 23, 2018 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط mahdis
سلام من دختری هستم ۲۹ ساله و شاغل. خداروشکر شرایط کاری خوبی دارم و از زندگیم راضیم. نزدیک به دو سال هست که با آقایی آشنا شدم، واقعا از همه نظر این آقا خوبه، اما خب متأسفانه تازگیها متوجه شدم که زن داره، همیشه کسایی رو که با مردهای متأهل دوست می شدند رو سرزنش می کردم اما الان خودم درگیر یه رابطه * اینطوری شدم، اما به قدری بهش وابسته شدم که فکر جدایی ازش دیوونم می کنه. اما از طرفی اگه بخوام منطقی فکر کنم ادامه * این رابطه درست نیست. بین احساسم و منطقم گیر کردم، از طرفی هم خودش میگه دوست نداره این رابطه تموم بشه، و قبول هم نمیکنه که با این کار به زنش خیانت می کنه، همش میگه ازدواج ما زوری و بدون علاقه بوده، اما باز هم وجدانم با این حرفها آروم نمی شه. باید چکار کنم؟
5 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط مینا
سلام دوست گرامی، نادیده گرفتن احساسات بهترین کار توی این شرایطه، هر چند سخته اما سعی کنید به این قضیه منطقی نگاه کنید. یا خودتون رو جای اون زنی بذارید که داره بهش خیانت می شه، اونموقع است که می تونید درست ترین تصمیم رو بگیرید. متأسفانه اون آقا نه تنها به خانواده * خودش بلکه داره به شما هم آسیب می زنه چرا که هدف چنین افرادی تنها خوشگذرونی های زود گذره، خسته که بشن میرن سراغ نفر بعدی. شما هم قبل از اینکه آسیب ببینی و بیشتر از این اذیت بشی این رابطه رو تموم کن، اگر هم بتونید از یک مشاور کمک بگیرید شاید بهتر باشه، موفق باشید.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط افسانه
پیام شما رو خوندم دوست عزیز، افراد زیادی رو دیدم که موقعیتی مثل شما داشتند، شما به تازگی متوجه شدید اما خیلی از افراد رو می شناسم که از ابتدا اطلاع داشتند و بعد وارد رابطه شدند بدون اینکه ذره ای براشون مهم باشه که چه لطمه ای اول به خودشون و بعد به کسی که وارد زندگیش شدند می زنند. اما آخر همه * این رابطه ها شبیه همه، دوامی نداره، بعد از مدتی خوش گذرونی از رابطه سیر میشن و بدون اینکه احساسات شما رو در نظر بگیرند ترکتون می کنند، این رو در نظر داشته باشید که وقتی مردی با زن خودش این کار رو می کنه با شما هم بعد چند وقت این کارو می کنه، قبل از اینکه شاهد چنین اتفاقاتی باشید خودتون این رابطه رو تموم کنید.
پاسخ داده شده مارس 25, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده مارس 27, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز  خب این طور که شما می فرمایید ایشون از ابتدا مساله تاهل رو نطرح نکرده بودند و ظاهرا شما هم به خاطر مجرد بودن روابط بیشتری داشتید و طبیعی ک6 وابستگی ایجاد می شود و وقتی پای مسائل احساسی باز می شود منطق دیگر کارساز نیست و  باید به این نکته توجه داشته باشید که   در این شرایط   و حالا که متوجه شدید با همه سختی هایی که متوجه شما خواهد شد ولی این خیانت محرز است و شما وسط زندگی فرد دیگری هساید که شاید همه عشق و علاقه رو خرج همسرش می کنه و شما اصلا مطلع نیستید ..ببینید به این نکته توجه داشته باشید که هر فردی در زندگی ممکنه با مشکلاتی رو به رو شود  ولی این اقا اگر واقعا به این فرد تمایل ندارد و با عشق و علاقه نبوده نباید خیانت کند بلکه باید واضحا موضوع را مطرح کند و بخواهد که مساله مرتفع  شود ..اگر طرف مقابل هم از حس ایشون بدونه مساله بهتر حل می شود نه اینکه با این شرایط و به این راحتی بخواهد مسائل را نادیده  بگیرد  و اصلا بگوید خیانتی نیست
بهتره شما از این فرد دوری کنید کسی که به راحتی با وجود داشتن همسر به فرد دیگری ابرار علاقه می کند مطمئن نباشید که برای شما خواهد ماند و به شما علاقه  نشان خواهد داد..
پس بهتره منطقا  اجازه بدید تکلیفشون با زندگیشون رو معلوم کنند بنده به شخصه مراحعین زیادی داشتم که وقتی چنین شرایطی ایجاد شده به راحتی دروغ می گویند و اتفاقا زندگی بدی ندارند و مساله علاقه هم مطرح نیست بلکه صرفا و صرفا بحث هوس زودگذر است و 9الب تر اینکه 8تی همسرانشون از این مساله مطلع هستند و مقطعی اجازه چنین کاری را می دهند در هر صورت امیدوارم موفق باشید و می توانید از مشاوره حضوری هم بهره ببرید ..
ولی هم به لحاظ سنی و هم شغلی  موقعیت 6ای بسیاری خواهید داشت و بهتره ایندتون رو نابود نکنید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
پاسخ داده شده مارس 29, 2018 توسط آنا
اینکه اون آقا اول رابطه به شما نگفته متاهل هست و شما رو بعد از پابند شدن به دوستی و وابستگی آگاه کرده کار جالبی نیست ...شما خودتون رو اذیت نکنید بابت گناهی که ازش بی اطلاع بودید ... اما به پیشنهاد من حتما و قاطعانه این رابطه رو قطع و آقا رو ترک کنید ...جدایی دردناکه ولی به پیشنهاد من این درد رو تحمل کنید تا از درد ها و رنج های  بعدی جلوگیری بشه ...اینکه به خانمش تمایل نداره یا زندگی مشترک خوبی نداره مشکل خودشه که حل و فصلش به شما یا فرد دیگه ای ارتباطی نداره پس بهتره خودتونو درگیر نکنید و از این آقا عبور کنید و روحیه تونو قوی نگه دارید
دارای دیدگاه ژان 23, 2019 توسط بی نام
سلام .اولا کاراشتباهی کردی جواب خداروچی میخوای بدی به خداگناه داره زندگیشو بهم نزن به خاطر احساستت زندگی یه خانواده رونپاشون به مرده هم رونده بگوزندگیشو کنه بااین کارت خداپاداشتومیده وخوشبخت میشی.
پاسخ داده شده اوت 18, 2019 توسط مری
واقعا لیاقت خودتو درارتباط بودن بایه مرد متاهل میدونی؟یعنی انقد پیش پاافتاده ای؟
دارای دیدگاه مارس 22, 2020 توسط ...
سلام دوستان ...وقتی کسی مطلبی رو دراین سایت میزاره یعنی میخواد ازقضاوت شدن فرار کنه امامتاسفانه شما اون شخص رو هم از اینجا میرونید من خودم ادم به شدت منطقی هستم که اصلا به عشق اعتقاد نداشتم وندارم ولی به خدا دوست داشتن وجود داره چرافکرمیکنید اگه یک مرد متاهل به کسی ابراز علاقه کنه آی خدا چیکارش میکنه وفلان ..من ادم روشنفکرواینا نیستم ولی معتقدم گاهی ادما از سرنیاز به هم پناه میبرن پس بهتره چشمامونو باز کنیم که هی نگیم اگه مردی به زنش خیانت کرد به تو ام خیانت میکنه و...خیلی خوبه راهو نشون بدیم هرچند که دیگه فرد دردام افتاده ولی بهتره به شیوه درست عمل کنیم خداوند هم انشالله هم به شما خانم وهمه واقعا به من کمک کنه که من الان خیلی حالم بدتر از شما ست ارچند شرایط متفاوت هستش بهتره دعاکنیم دلهایی که یکیش حیلست ویکیش عشق یا اونایی که قسمت هم نیستن سر راه هم قرارنگیرن لطفا برای منم دعا کنید که به خواستم همین روزا برسم من خیلی حالم بده لطفا
دارای دیدگاه اکتبر 19, 2020 توسط فریبا فروتن
راستش من دانشجو ارشدم و از اول ترم استادم بهم گیر داد... مسله عاشقا برخورد می‌کرد... من شماره و اینستامو بش ندادم و از تلگرامم دلیت زدم چون هم متاهله و هم 12 سال بزرگتر از من بود... اما بزور شمارمو از دوستم گرفته بود... دوستم میگفت عاشقت شده... دلم براش سوخت... شمارتا دادم... هیچی یریز می نگید و پیام و التماس و بعدم از تهران اومد شهرمون... هی میگفت بیا ببینمت و اینا... من اسلا ازش خوشم نمیمد و هی فرار میکردم... استرس و وحشت داشتم بشدت... ولی ادرسما از دانشگا درآورد و اومد سره کوچمون و زنگید گفت بیا بیرون میخام ببینمت.... دیگه از ترس اینکه منو نندازه و صفر نده رفتم سره کوچه... سوار ماشینش شدم تا دیدمش شروع کردم داد وبیداد واینا... استرس وحشتناکی داشتم... بعد آون خ آروم و مهربون باهام رفتار کرد و آنقد رفتارش جذاب و مهربون بود که تو * لحظه همه چی عوض شد و عاشقش شدم و بعد از اون روزم رفت تهران و کرونا اومد... و رابطمون فقط چند ماهه واتساپ شده... و روزبروز بیشتر وابسته میشیم... نمیدونم چه خاکی بسرم بریزم... ولی باورم نمیشد کارم ب اینجا بکشه... ااون 48 سالشه و من 36...تو رو خدا بگین چکار کنم... همش حس میکنم طلاق گرفته چون حلقه نداره تو دستش اما از یطرفم میبینم شبا خ کم پیام و زنگ میزنه... نمیدونم ولی تا پارسال حلقش دستش بوده... جدیدا هیچ جا حلقه نداره و رومم نمیشه ازش بپرسم...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,806 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,565 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 357 بازدید
4 پاسخ 761 بازدید
3 پاسخ 1,649 بازدید
4 پاسخ 786 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
1 پاسخ 348 بازدید
1 پاسخ 295 بازدید
1 پاسخ 201 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2019 در قبل از ازدواج توسط مریم
...