مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترس از رابطه جنسی

781 بازدید
سوال شده مارس 23, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
با عرض سلام، من ۲۶ سالمه و در مقدمات ازدواج هستم. موضوعی که همیشه ازش وحشت دارم و تا به حال نتونستم راجع بهش با کسی صحبت کنم تنفر و یا شاید یک جور ترس از رابطه * جنسی هست، اما الان که دارم ازدواج می کنم نمی دونم باید چطور این قضیه رو مطرح کنم و چطور برطرفش کنم. می ترسم این موضوع رو بازگو کنم و همه چیز به هم بخوره. خانواده * من یک خانواده * مذهبی هستند و با مادرم انقدر راحت نیستم که بخوام این مسئله رو پیشش بازگو کنم، از اینکه پیش دکتر یا مشاوری هم برم و مشکلمو بگم واقعا خجالت می کشم، چکار باید بکنم، کسی هست که بتونه راهنمایی کنه!
3 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط ستاره
دوست عزیز خب علت این ترس یا نفرت شما از رابطه * جنسی چیه!؟ اول ببینید ریشه * این تنفر به خاطر چی هست. اگر به خاطر اینه که تجربه * اولتون محسوب میشه، که با کمک یک مشاور زناشویی می تونید خیلی راحت به ترستون و یا احساس تنفرتون غلبه کنید. اگر قبل از ازدواج این مشکل رو برطرف نکنید بعدها در شروع زندگی می تونه مشکلات بیشتری رو در روابط شما با همسرتون بوجود بیاره. اگر هم احساس می کنید که مشاوره * حضوری براتون مشکل و غیر ممکنه، خیلی از مراکز و کلینیک ها هستند که به صورت غیرحضوری هم مشاوره میدند اما به نظر من حضوری می تونه بهتر باشه. انشالله زودتر مشکلتون حل بشه.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط فرزانه
من هم چنین ترسی رو تجربه کردم، اوایل شروع زندگی مشترک تا مدت ها به خاطر ترسی که داشتم هیچوقت نتونستم رابطه * جنسی داشته باشم، اما خب این قضیه داشت رو زندیگم تأثیر می ذاشت، با همسرم تصمیم گرفتیم به یک مشاور مراجعه کنیم، با کمک مشاور تونستم ترسی رو که چند سال همراهم بود رو کنار بذارم. به شما هم توصیه می کنم قبل از شروع زندگی مشترک برای رفع این ترس و تنفرتون نسبت به رابطه * جنسی اقدام کنید. مشاور و روانشناس با ارائه * راهکارهای مؤثر بهترین کمک رو به شما می کنه. امیدوارم این ترس و تنفر به زودی برطرف بشه.
پاسخ داده شده مارس 25, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده مارس 27, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی اصولا ترس ها ریشه هایی دارند که ممکنه خود ما به انها توجهی نداشته باشیم اینکه چه چیزی در شما ترس را ایجاد کرده است و چه تجربه و یا گاها خاطره بدی از این مساله در ذهن دارید مهم است.و چون مساله روابز جنسی و زناشویی مساله بسیار مهمی است که در زندگی هر فردی وجود دارد باید توجه داشته باشید که اگر این ترس حل نشود و خجالت بکشید مراجعه حضوری برای درمان داشته باشید ممکنه باعث ایجاد مشکلاتی درزندگی شود
البته به این نکته توجه داشته باشید که گاهی در برخی از افرهد خرس به دلیل این مساله اتفاق می افتد که اگهب جنسی د تجربه جنسی ندارند و صرفا تحت تاثبر باورهای سنتی و خرافی هستند و وقتی وارد رابطه شوند این مساله خود به خود حل می شود و از طرفی در برخی افراد دیگر مساله واقعا حدی است و اصلا قادر به برقراری رابطه نیستنتد که حتی منجر به طلاق می شود پس بهتره این نوارد رو به ذهن داشته باشید و حتما برای رفع مساله اقدام کنید چون بسیار مساله مهمی است که نباید دست کم گرفته شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,912 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 713 بازدید
1 پاسخ 1,023 بازدید
1 پاسخ 346 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط Fa ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 319 بازدید
1 پاسخ 249 بازدید
سوال شده ژوئن 17, 2018 در قبل از ازدواج توسط Fa ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 790 بازدید
1 پاسخ 795 بازدید
3 پاسخ 697 بازدید
2 پاسخ 180 بازدید
...