مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت در روابط دوستی

693 بازدید
سوال شده مارس 23, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط لیدا
سلام، من ۵ سال میشه که با پسری آشنا شدم و رابطه * خوبی با هم داشتیم، به قدری وابستش بودم که تحمل یک روز ندیدنش رو هم نداشتم، اما متأسفانه بعد از مدتی متوجه شدم با صمیمی ترین دوستم ارتباط داره، اعتمادمو نسبت به همه از دست دادم، فکر اینکه بهترین دوستم این کارو باهام کرده دیوونم کرده بود از طرفی نمی تونستم قبول کنم که پسری که عاشقانه دوسش داشتم باهام چنین کاری کرده. اما نمی تونم فراموشش کنم شاید مسخره باشه اما با وجود اینکه بهم خیانت کرده اما هنوز هم دوسش دارم. اما اگر هم بخوام رابطمو ادامه بدم خودم رو بی ارزش کردم، موندم چکار کنم چه جوری فراموشش کنم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط amirali
چیزی که این روزا عادی شده خیانته، همه به هم خیانت می کنند، بدون اینکه براشون مهم باشه طرف مقابلشون چه ضربه ای می خوره با این کار. تو این شرایط احساس رو کنار بذارید، مگه اون آقا موقعی که به شما خیانت می کرد به شما فکر می کرد، یا براش مهم بود که ممکنه به سر شما چی بیاد. درسته که ۵ ساله از رابطتون می گذره و مسلما وابستگی هم هست، اما به نظرتون ادامه دادن این رابطه درسته! وقتی یکبار بهتون خیانت کرده، برای چندمین بار باز هم این کارو می کنه، پس به نظر من هر چقدر هم سخت باشه، همه چیزو فراموش کنید بهتره.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط soheila
سلام، از خوندن پیامتون واقعا ناراحت شدم، روابط امروزی چقدر پوچ و بی معنی شده. تصمیم گیری راجع به این رابطه نیاز به فکر کردن نداره. ببخشید اگر رک صحبت می کنم اما این اقا اگر ذره ای شما رو دوست داشت و این رابطه براش اهمیت داشت هیچوقت چنین کاری نمی کرد. درسته که بعد از گذشت پنج سال تموم کردن رابطه و فراموش کردن براتون سخته اما موندن و ادامه دادن هم با این شرایط کاری درستی نیست، تصمیم گیرنده شما هستید اما سعی کنید منطقی تصمیم بگیرید. امیدوارم که دیگه هیچوقت چنین چیزی رو در زندگیتون تجربه نکنید.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده مارس 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز بله کاملا حق با شماست که نتونید ایشون رو فراموش کنید چون واقعا شرایط سختی است که اتفاق می افتد ..باید دانست که به هر حال وابستگی روحی و علاقه که شکل می گیرد به راحتی قابلیت رفع ندارد که فکر کنید به زودی شرایط مرتفع می شود ..و باید حتما مراجعه داشته باشید تا مساله به درستی حل شود و در انتخاب اینده شما تاثیر منفی نداشته باشد و باعث نشود که به طور کل مساله را انکار کنید
به هر حال این تحت عنوان خیانت یا هر مساله ای باشد تاثیر منفی بررزندگی شما گذاشته است و نباید ان را انکار کنید ..و انتخاب های اینده شما را تحت تاثیر قرار دهد
در هر صورت امیدوارم با مراجعه مساله به درستی حل شود .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188422495

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,405 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 317 بازدید
4 پاسخ 733 بازدید
1 پاسخ 1,313 بازدید
1 پاسخ 247 بازدید
سوال شده ژوئن 17, 2018 در قبل از ازدواج توسط Fa ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 340 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط Fa ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 774 بازدید
2 پاسخ 379 بازدید
سوال شده مارس 9, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط مسعود
4 پاسخ 842 بازدید
...