مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشق یه اقایی شدم که از خودم بزرگتر هستن

209 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من یک دختر ۱۸ ساله هستم که عاشق دوست پدرم شدم و ایشون خیلی اقای مودب و ارومی هستن منم بهشون یه روز پیام دادم و گفتم حسمو بهشون ایشون خیلی تعجب کردن ولی نه قبول کردن نه پس زدن منو
گفتن به عنوان برادر بزرگتر میتونن باشن برام و خیلی ایشوت حساس بودن تو حرف زدنشون عصبی شده بودن و خیلی نگران من بودن این حجم از غیرتی شدن و حساس شدن رو یه دختر که فقط خواهرته عادیه و اینکه چجوری میتونم دوستیم با این اقارو ادامه بدم یا اصلا کار درستی نیست ممنون میشم راهنماییم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساساتی که دارید قابل احترام هست اما شما در مورد شرایط سنی این آقا و هدفتان از ابراز این احساسات صحبتی نکردید .

در هرصورت حتی اگر شرایط سنی ایشان نیز به شما بخورد ایشان دوست پدرتان می باشند و وارد ارتباط شدن با ایشان می تواند هم برای خود شما و هم این آقا مشکلات زیادی را ایجاد کند ..

در کنار اینکه نیاز است ما باهم به شرایط سنیتان توجه کنیم شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و تصمیم گیری هیجانی و خیالپردازی نیز افزایش می یابد اما اگر شما بخواهید براساس این شرایط پیش بروید خب در معرض آسیب بیشتر قرار دارید .

اینکه دلیل این رفتار این آقا چیست را نمی دانیم اما در این مسیر شما نیز نمی توانید براساس حدس و گمان و یا معنادهی و تعمیم احساسات خود به ایشان پیش بروید چون می تواند شما را از اولویت های مهم سنیتان خارج کند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,488 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 560 بازدید
0 پاسخ 129 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در قبل از ازدواج توسط آرسام ممتاز (120 امتیاز)
0 پاسخ 212 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط دریا
5 پاسخ 665 بازدید
...